7.Kapitola

646 19 0
                                    

,,Ó můj bože , Matte co tu děláš?" ptala jsem se ho mezitím co jsem ho objímala.

,,Přeci bych si nenechal ujít mojí princezny narozeniny" řekl a já se k němu přitiskla ještě víc.

Objímali jsme se strašně dlouho ale po nějaké době jsme se od sebe odtáhli a podívali jsme se do očí.

,,Strašně si mi chyběla princezno." řekl a pohladil mě po tváři.

,,Ty mě taky Matte." odvětila jsem.

Po chvíli se naše hlavy začali přibližovat a já cítila jeho dech.Po chvíli jsem už jen cítila jeho rty na těch mích jak do nich krásně zapadají.Začal pohybovat rty a já neváhala a přidala jsem se k němu.Líbali jsme se dost dlouho , poté jsme se od sebe odtáhli a oba jsme zrychleně dýchali.Podíval se mi do očí a usmál se.Úsměv jsem mu oplatila.

,,Co říkáš na procházku a potom by jsme si skočili na oběd?" pohlédl na mě a čekal na odpověď..

,,Moc ráda" s úsměvem jsem odpověděla.

Výtahem jsem dojela do patra a jen jsem si sebrala kabelku a pospíchala jsem zpět dolů za Mattem.

Když jsem dojela dolů došla jsem za Mattem a s úsměvem jsem mu pověděla , že můžeme jít.Kývl a šel vedle mě.Po chvíli jsem cítila jak se jeho ruka otřela o tu mojí a pochvíli se s mojí propletla.Usmála jsem se nad tím a stiskla jsem mu ruku.

Procházeli jsme se po Paříži a zastavili jsme se před Eiffelovkou , Matt se na mě otočil a začal mluvit.

,,Víš Céline , chci ti něco říct." začal potichu jako by se bál.

,,Tak povídej." řekla jsem a usmála jsem se na něj.

,,Víš,asi ti to přijde jako kravina ale mě ne.Ten den co jsem tě potkal , byl ten nejlepší den co jsem zatím kdy zažil.Potkal jsem někoho kdo mi zlepšil každou prkotinou náladu,někoho s kým jsem se nikdy nenudil , někoho komu jsem mohl říct všechno a nebát se o to jestli to někomu neřekna.A potkal jsem někoho do koho jsem se zamiloval za pouhé 3 týdny.Nechtěl jsem si to přiznat ale když jsme si vždycky psali sms-ky , chtěl jsem tě mít vedle sebe a objímat tě.Koukat s tebou na filmy tak , že by si měla hlavu na mé hrudi , chtěl jsem tě objímat před spaním aby se ti lépe usínalo ale nešlo to.A teď když jsem tady , nehodlám se tě vzdát , už ne...Céline Miluju Tě a Nechci o Tebe přijít." tím jeho proslov končil.

Od začátku jeho proslovu jsem cítila jak mi po tvářích stýkají slzy.Né smutku ale radosti.Radost z toho , že jsem našla někoho tak okouzlujícího , milého , vtipného a dalších krásných stránek které Matt má.

,,Matte , taky Tě Miluju.Strašně moc , celou tu dobu jsem to cítila stejně jako ty..Bylo to hrozné.Neměla jsem tu nikoho s kým bych mohla probírat věci jako s tebou.Nechci aby jsme se museli znova loučit." odpověděla jsem na jeho proslov.

Na nic nečekal a spojil naše rty v jedny , začali jsme se jemně a procítěně líbat.Užívali jsme si přítomnost toho druhého jako by to bylo naposled , ale oba jsme doufali v to , že to naposled není.

-

Zbytek dne jsem strávila s Mattem.Procházeli jsme se po Paříži , taky jsme si koupili zámek na který jsme napsali "Matt+Céline=4ever&Together" a poté jsme ho připevnili na plot , klíček jsme společně hodili do moře a objímali jsme se.

Na obědě jsme byli v restauraci kde jsem si dala zeleninový salát s kuřecím masem a čistou vodu.Matt si dal taky čostou vodu akorát si dal špagety s boloňskou omáčkou.

Po obědě jsme šli ke mě a Matt si tam dal věci které jsme po cestě vyzvedli z hotelu.U mě jsme si řekli , že půjdeme vyvenčit Khloe a potom se podívame na nějaké filmy.

Po hodinové procházce s Khloe jsme se usadili u mě v bytě na gauči a čekala jsem než Matt vybere film.Mezitím jsem dodělala popcorn a nalila jsem nám víno.

Došla jsem do obýváku a Matt už seděl na gauči s ovladačem v ruce.

,,Tak co jsi vybral?" zeptala jsem se ho při sedání vedle něj.

,,Sex Tape" řekl s lišáckým výrazem v obličeji.Jen jsem se zasmála a kývla jsem.Sedla jsem si vedle něj a on si mě k sobě přitáhl , mezi nás jsem dala popcorn a chytli jsme se za ruce.Potom jsme se dívali na film.

-

Cca v půli filmu už nás to nebavilo a tak jsme si povídali.Po Mattovi vtipné odpovědi a chvilce smíchu jsme si koukali do očí a začali jsme se přibližovat.

Začli jsme se líbat , nejdříve jemně a procítěně a potom už to bylo dravější.Sedla jsem si na něj obkročmo a ruce mu zapletla do vlasů.Matt mě chytil za vnitřní stranu stehen a přidržel si mě když vstával , obtočila jsem si okolo jeho boků nohy a líbala ho dál.Po chvíli jsem cítila dopad do měkké postele.Furt jsme se líbali a začali jsme si sundavat kusy oblečení.Ležela jsem pod Mattem a on mě začal líbat od krku kde si mě označkoval až po lem košile , kterou začal rozepínat knoflík po knoflíku.Když byla celá rozeplá sundal mi ji a líbal mě podél klíčních kostí až po pupík.Ruku mi vsunul za záda a rozepl mi podprsenku.Odhodil ji pryč a začal mi laskat prsa.Nelíbilo se mi , že je furt oblečený a tak jsem ho přetočila pod sebe.Líbala jsem ho na rty a začala jsem mu vykasávat triko které jedním přetačením odhodil pryč.Dělala jsem si cestičku přes krk - kde jsem si ho označkovala taktéž , přes břišní svaly které jsem jednotlivě rty obkroužila až po lem kalhot.Rozepla jsem mu knoflík u kalhot a stáhla jsem mu je dolů.Ležel podemnou jen v boxerkách od Calvina Kleina.

Zavrčel a rázem jsem byla zase pod ním.Začal mi stahovat sukni.Nadzvedla jsem boky aby mi ji mohl lépe sundat a potom mi sundal i spodní prádlo.Na nic jsem nečekala a sundala jsem mu boxerky.Začal mě líbat na vnitřní straně stehen a pak do mě zasunul jeden prst , jemně jsem se prohla v zádech a on přidal druhý prst , poté používal i jazyk a mě se během chvíle dostavil orgasmus.

Začal mě líbat na rty a jeho penisem do mě vnikl až po kořen , prohla jsem se v zádech a vydala jsem vzdych.Začal přirážet a oba jsme vzdychali jména toho druhého.Po chvíli jsme se oba udělali.

Matt ze mě vyndal jeho penis a přikryl nás peřinou.Dala jsem si hlavu na jeho hruď a nohu jsem si dala přes něj.Během chvíle jsme usnuli.

*********

Přidávám další část ještě dnes:) Snad se líbí:)))))

Business tripKde žijí příběhy. Začni objevovat