11.Kapitola

439 18 1
                                    

Ráno jsem se probudila dřív než Matt , opatrně jsem se vymrštila z jeho objetí a šla jsem do kuchyně.Když má dnes Matt narozeniny tak udělám palačinky.

Připravila jsem si těsto a nahřála pánvičku , když jsem dodělala poslední palačinku tak jsem je všechny namazala nutellou a dala na tác , přidala jsem jahody , kiwi a džus ve skleničkách a vydala jsem se do ložnice.

Tác s jídlem jsem položila na stolek vedle postele a políbila jsem Matta na rty a ten se začal probouzet.

,,Dobrý ráno lásko." s úsměvem jsem ho znovu políbila a posadila jsem se.

,,Dobré princezno" polibek mi oplatil a sedl si.

,,Udělala jsem ti narozeninovou snídani do postele." natáhla jsem se pro tác a dala ho mezi nás.

,,Děkuju , jsi zlatíčko." políbil mě na čelo a potom jsme se pustili do snídaně.Po snídani jsem tác položila zpátky na stoleček a slezla z postele , vytáhla jsem všechny zabalené dárky pro něj.

,,Všechno nejlepší!" s úsměvem na tváři jsem mu podala dárky.

,,Víš , že jsem nic nechtěl?" zamračil se a dělal naštvaného.

,,Mysli si to." mrkla jsem na něj a podstrčila jsem mu dárky.

,,Jednou se z tebe zblázním." povzdychl si a já se zakřenila.

Matt začal rozbalovat dárky a první rozbalil triko a košili od Armaniho.Poděkoval mi a takhle to šlo dál.Zbývaly mu už jen dva dárky.

,,Děláš si srandu , že?" nevěřícně se mě zeptal když rozbalil Rolex hodinky.

,,Chci vidět co budeš dělat až otevřeš poslední dárek." zamrmlala jsem si pod nos ale zřejmě to slyšel protože se na mě podíval s vytaženým obočím , sladce jsem se na něj usmála a on začal otvírat poslední dárek.

,,O můj bože! Celiné , ty si upadla na hlavu? " začal vyvádět.Jen jsem se nad tím musela zasmát.

,,Vím jak si ho chtěl a sám by sis ho nikdy nekoupil ,tak jsem ho koupila sama." pokrčila jsem rameny a čekala co řekne.

,,Ty si můj blázínek.Děkuju moc , miluju tě." políbil mě na rty a odtáhl se.

,,Já miluju tebe." s úsměvem jsem se zvedla z postele a šla jsem se obléknout.

Vzala jsem si šedé tepláky a černé triko s véčkovým výstřihem.Vlasy jsem si dala do culíku a vyčistila jsem si zuby.Podívala jsem se na hodiny a zjistila jsem , že už je jedenáct hodin a já nevím co mám uvařit.

Nakonec jsem se rozhodla pro těstoviny s kuřecím masem , brokolicí a polité sýrovou omáčkou.Pustila jsem se do vaření ať je to cobydup uvařené.

Když jsem měla vše ve skleněné nádobě a předehřátou troubu tak jsem to do ní dala a šla si sednou k pultu v kuchyni..Nalila jsem si pomerančový džus a vzala jsem si módní časopisy abych se nenudila než se udělá oběd.Matt stoprocentně sedí u notebooku a děkuje všem na facebooku za přání k narozeninám.Klasika

Po deseti minutách jsem cítila ovinuté ruce okolo bříška , usmála jsem se a otočila jsem se na úsměvavého Matta který mi hladil bříško.

,,Jak se máte?" zeptal se a políbil mě na temeno hlavy.

,,Fajn.Tak co už si poděkoval všem na facebooku?" slyšela jsem jak se Matt zasmál..

,,To víš , že jo.Teď se můžu věnovat jen vám." otočil si mě k sobě a políbil mě.Chvíli jsme se líbali a potom jsme se odtáhli.

,,Jdu zkontrolovat oběd." řekla jsem a přešla k troubě.Těstoviny už byli hotové a tak jsem je rovnou vytáhla , Matt mezitím připravil stůl a já nám nandala jídlo.Popřáli jsme si dobrou chuť a pustili jsme se do jídla.

*

Naobědvali jsme se a s pomocí Matta jsem dala nádobí do myčky a zapla jsem ji.S Mattem jsme šli do obýváku a natáhla jsem se na gauči.Matt si lehl nademně vytáhl mi tričko a rty přiložil na mé bříško které jemně políbil a pohladil.

,,Jak se máš zlatíčko? Tady tatínek." šeptal Matt k bříšku a já jsem z toho měla skleněné oči.Byl to krásný okamžik a já si přála aby nikdy neskončil.

Matt si ještě chvíli povídal s miminkem a pak se posadil.Stáhla jsem si tričko a usadila jsem se pohodlně na gauči.

,,Co kdyby jsme šli do Zoo?" zeptal se najednou Matt.V Zoo jsem dlouho nebyla a tak jsem s ním souhlasila a šla jsem se připravit.

Oblékla jsem si bílé triko které bylo vzadu delší než ve předu , světle modré "boyfriend" kalhoty a na kolenou měly díry.Vyndala jsem si svojí oblíbenou kabelku od MK a naházela do ní potřebné věci.V koupelně jsem si nakůlmovala vlasy a navoněla jsem se.Udělala jsem si linky a použila řasenku , poté jsem byla připravené jít.Matt byl v pokoji a už byl obléknutý.Měl na sobě džíny s army stylem a černou Adidas mikinu.Usmál se na mě a šli jsme do chodby kde jsem si obula bílé Adidas boty a Matt také akorát černé , poté jsme ruku v ruce vyšli z domu a šli k Mattovu autu , nastoupili jsme a vyjeli jsme do Zoo.

*

Po krásně stráveném odpoledni v Zoo jsme s Mattem jsme se rozhodli , že si rovnou zajedeme na večeři.

Rozhodli jsme se pro Sushi protože ho oba milujeme a tak Matt vyjel k Sushi restauraci.

V restauraci jsme si objednali a mezitím než nám jídlo přinesli tak jsme si povídali.Také jsme se dostali k tématu "jména pro miminko"...Oba jsme se shodli , že holčička bude Ellie a kluk bude Noah.Poté jsme si dál povídali , po cca deseti minutách potom nám přinesli jídlo a my se pustili do večeře.

*

Po večeři jsme se vrátili domů a já jsem se šla umýt.Vysprchovaná jsem se odlíčila a vyčistila jsem si zuby.Prohodila jsem se s Mattem a ten se šel umýt.V ložnici jsem si oblékla dlouhé triko na spaní a lehla jsem si do postele.Po chvíli se ke mně přidal i Matt jen v boxerkách a lehl si vedle mě.Předtím než jsme šli spát jsme se mazlili a povídali jsme si o všem.Je fajn mít někoho , komu můžete říct vše a vědět , že vás vyslechne a i naopak.Tohle je jedna z vlastností co na Mattovi miluji.

*****************

Dalšíí:)) Snad se líbí:))))

Business tripKde žijí příběhy. Začni objevovat