Ráno mě probudil polibek na rty.Otevřela jsem oči a viděla jsem nad sebou skloněného Matta jak se usmívá.
,,Dobré ráno lásko"
,,Dobré ráno" odpověděla jsem a sedla jsem si , taky jsem uviděla tác plný dobrot ke snídani.
,,Udělal jsem vám snídani do postele." podal mi tác a vtisk mi polibek na čelo.
,,Děkujeme" usmála jsem se a pustila jsem se do snídaně.
*
Po krásné snídani s mými broučky jsem šla do koupelny a vyčistila jsem si zuby , použila jsem linky na oči a řasenku.Vlasy jsem si spletla do rybího copu a dala jsem ho na stranu , poté jsem šla zpět do ložnice.
Ze skříně jsem si vyndala čisté spodní prádlo ,bílou košili se sovičkami která je obšitá černě poté černé džíny a černou vestu s kožíškem..
Matt se jel podívat jak postupují při stavbě naší nové firmy , já i Matt se na ní opravdu moc těšíme..Jelikož Matt odjel tak jsem mohla jet na nákupy.Matt má zítra narozeniny a já ještě nemám dárek ale dnes už ho mít budu.Taky si musím koupit nějaké oblečení kvůli rostoucímu bříšku.
Vzala jsem si kabelku od Valentina a dala jsem si do ní mobil,klíče,peněženku a další důležité věci.V chodbě jsem si obula nízké bílé converse boty a odešla z domu.Před domem jsem měla svého Land Rovera Evoque , kterého jsem si koupila ve druhém měsíci těhotenství.Nastartovala jsem a vyjela jsem do nákupního střediska.
*
Auto jsem nechala v garážích a šla jsem dovnitř.Procházela jsem okolo růžných obchodů a zastavila jsem se před Apple Store.Matt si už nějakou dobu chtěl koupit iPhone 6plus , nevím proč to neudělal ale udělám to já , šla jsem hned dovnitř a koupila jsem mu zlatý.
Dále jsem Mattovi koupila zlaté Rolex hodinky , oblečení a vůni od Davida Beckhama.Sobě jsem si nakoupila hromadu oblečení a byla jsem ráda , že to unesu.Poslední zastávku jsem si udělala na jídlo.Stavila jsem se v Sushi restaurant a objednala jsem si co jiného než sushi a čistou vodu.
*
Po nákupech i s obědem jsem odjela domů.Matt se má vrátit okolo druhé a tak mu ještě zabalím dárky na zítřek.
Doma jsem se převlékla do tepláků a broskvového trika.Vlasy jsem si dala do chaotického drdolu a s macbookem v ruce jsem šla do obýváku.
Pustila jsem si televizi a projížděla novinky na internetu.Po dlouhé době jsem se taky podívala na facebook a měla jsem hodně nepřečtených zpráv.Ale zajímala mě jen jedna a to byla zpráva od Zoe.Asi jsem se vám o ní nezmiňovala.Zoe je moje nejlepší kamarádka už od školky.Chodili jsme spolu do školky,na základku,střední i na vysokou.Nedali jsme bez sebe ránu.Ale poté si Zoe našla přítele a po nějaké době se stali manželé.Jenže nebyl z Francie a tak se Zoe přestěhovala za ním a od té doby jsme se neviděli.Zoe má tmavě hnědé vlasy i oči , její rodiče byli velmi bohatí a Zoe od nich dostala hodně peněz , stala se z ní modelka , tohle vše teď vím jen díky módním časopisům.Klikla jsem na zprávu a přečetla jsem si jí :
Ahoj Celiné , jak jde život v Paříži? A už máš nějakýho chlapa ? Promiň , že jsem se neozvala ale nemám tvé nové číslo a na internetu tě nejde moc zastihnout.Budu ráda když se ozveš , pa Zoe.
Po přečtení zprávy od Zoe jsem se musela usmát a hned jsem jí šla odepsat :
Ahoj Zoe , nevím jak jde život v Paříži už tam nežiji.Mám snoubence a teď jsme se přeštěhovali do Dubaie.A co ty a ten tvůj? -Celiné
Po této zprávě se ukázalo , že je Zoe připojena a začli jsme si chatovat.
Zjistila jsem , že se její manžel jmenuje Khalil.Je mu 28 a mají spolu malého Brianna kterému je 5.A to co jsem se dozvěděla mě překvapilo a to bylo , že Zoe s Khalilem a Briannem bydlí taktéž v Dubai.Na pozítří jsme se domluvili , že se sejdeme aby jsme se po 6 letech znova viděli.
Se Zoe jsem si chatovala snad do dvou hodin odpoledne protože jsem slyšela rachtat klíčky v zámku.Rozloučila jsem se s Zoe a ještě jsme si vyměnily čísla abychom si mohly psát.
,,Lásko jsem doma." ozvalo se ze zdola.Rychle jsem dárky pro Matta schovala pod postel a šla jsem za ním.
,,Ahoj , tak jak to jde s firmou?" zeptala jsem se a Matt mě objal , taktéž mi vtiskl polibek na tvář.
,,Jde to skvěle.Co říkáš na to udělat si bezvadné odpoledne u filmů a večer zajít do restaurace na večeři?"
,,Moc ráda." souhlasila jsem s Mattem a šli jsme do obýváku koukat se na filmy.
*
Bylo pět hodin a tak jsem se šla připravit.Vysprchovala jsem se a umyla si hlavu , znova se nalíčila a vlasy si nakůlmovala.
Ze skříně v ložnici jsem si vybrala si šaty které jsem si dnes koupila.Byly bez ramínek , nad rostoucí bříško byli stříbrně třpytivé a přes bříško do půli stehen byli perleťově modré.Vzala jsem si k nim tříbrné jehly a psaníčko.Vzala jsem si náhrdelník , náramek a na levém prsteníčku se vyjímal zásnubní prstýnek.Navoněla jsem se a šla jsem dolů.Matt čekal v černém obleku v předsíni.Když mě viděl , tak koukal s otevřenou pusou a já se usmívala.
,,Jsi nádherná." řekl a dal mi pusu.Poděkovala jsem a opustili jsme dům , Matt mi otevřel dveře od auta a odjeli jsme na krásnou večeři ve třech.
*
Po krásné večeři jsme přijeli domů a dali jsme si společnou koupel.Po koupeli jsme si šli lehnout.Byli jsme po dnešku oba dva utahaní.Lehle jsem si a Matt mě zezadu objal , v této poloze jsem s úsměvem na tváři usínala.
**************
Snad se vám další část líbí:))) Mám vás ráda;)