Už je to pár dní co jsem v devátém měsíci a už jen čekáme na ten den , kdy půjde miminko na svět.Matt je semnou momentálně furt.Už mám i sbalené věci do porodnice , protože vím , že Matt bude vyvádět a nic by nesbalil.
2.5.2015
Už je to tady.Rodím , jak jsem říkala Matt zmatkoval a tak málem nevzal ani tu připravenou tašku.Akorát jedeme do porodnice a místo toho aby Matt utěšoval mě , tak utěšuju já jeho.
Dorazili jsme před porodnici a Matt mě hned i s taškou vzal do nemocnice.Jako vždy tu byl zmatek a všichni se přeřvávali.
,,Doprdele , já rodim jestli jste si nevšimli!" vyštěkla jsem na ně a všichni zmlkli , dovezli mi vozíček na který mě posadili a odvezli na sál.Matt se šel zřejmě převléknout aby mohl taky na sál.Jo , měla jsem pravdu.O chvíli později stál vedle mě a já mu drtila ruku.
,,Tak dobře , teď musíte stačit" řekla doktorka a já jí poslechla.Začla jsem tlačit , po chvíli jsem byla unavená ale ještě jsem musela , nešlo to...
,,Už vidím hlavičku" zvolala na nás doktorka
,,Lásko to dáš" Matt mi dal pusu na zpocené čelo a já tedy pořádně zatlačila.Potom už jsem jenom slyšela dětský pláč a doktorku.
,,Gratuluji máte krásnou holčičku."
,,Zvládla si to" usmál se na mě Matt a pohladil mě..
,,Můžu si jí pochovat?" optala jsem se.
,,Jistě ale jen na chvíli , musíme jí umýt." přikývla jsem a potom jsem malinký uzlíček držela v ruce a Matt se vedle mě usmíval , taky jsem viděla jak má skleněné oči , ale to si nikdy nepřizná , protože je přece trvďák.
,,Ahoj Ellie" usmála jsem se na ní a opatrně jsem ji hladila.Potom si ji nachvíli pochoval Matt a šli jí umýt.Mě také umyli a potom dovezli na pokoj , hned vedle postele jsem měla postýlku a v ní spinkala Ellie.Byl to krásný okamžik , po chvíli se ve dveřích ukázal Matt s flaškou vody v ruce , konečně jsme byli rodina jak má být....
*****************
Poslední díl:) Jestli chcete epilog tak mi napiště do komentáře , promiňte , že je to tak moc krátké ale poslední dobou jsem neměla čas byly čarodejnice , začaly mi závody a tak:)) Už jste slyšeli , že se Kate a Williamovi narodila holčička?:) Moc jim gratuluji!))) Mám vás ráda)