Ráno jsem se probudila sama v posteli a to znamenalo , že Matt jel do firmy.Vylezla jsem z postele a šla jsem do kuchyně a ke snídani jsem si udělala lívance a namazala je nutellou a přidala jsem si jahody , do skleničky jsem si nalila pomerančový džus a vzala si vše ke stolu u kterého jsem se najedla.
Po snídani jsem všechno nádobí dala do myčky a šla jsem do koupelny.Vyčistila jsem si zuby , použila jsem řasenku a udělala jsem si linky s ocásky , na rty jsem si dala světle růžovou rtěnku a vlasy si rozpustila z drdolu.Učesala jsem ji je a potom vyžehlila , ofinu jsem na boku sepla pinetkou a šla jsem do ložnice.
Ze skříně v ložnici jsem si vyndala světle modré roztrhané kalhoty a bílé tričko s nápisem "Baby loading..." které mělo krátký rukáv.
Rozhodla jsem ,že si po dlouhé době dojedu na manikúru.Vzala jsem si kabelku a naházela jsem do ní věci co budu potřebovat.Navoněla jsem se a šla jsem do chodby , obula jsem si bílé conversky a vzala jsem si kožený křivák..
Odemkla jsem si dveře od auta a vyjela jsem do centra..Auto jsem nechala v garážích obchodního centra a šla jsem hned do studia kde jsem pozdravila Carrie která se mi hned začala věnovat a po ani né hodině jsem měla hotové nehty.Nechala jsem si udělat nehty do špičky , bílou barvičku a prsteníček byl pokrytý zlatými třpytkami , zaplatila jsem Carrie a odešla jsem ze studia.
Obešla jsem si obchodní centrum a nakoupila jsem si nějaké oblečení a nemohla jsem odolat dětským oblečkům v neutrálních barvách , tašky s oblečením jsem naskládala do kufru auta a jela jsem ještě nakoupit nějaké potraviny , protože už jsme doma nic neměli.
Před supermarketem jsem si vypůjčila košík a šla jsem do obchodu.Nakoupila jsem různé ovoce,zeleninu , také nějaké těstoviny a další věci co už tam nebyly.
Po nákupu potravin jsem už jela domů.Domu jsem tedy přijela v půl 11 dopoledne a tak jsem věci s oblečením odnesla do ložnice a svoje věci uklidila do skříně , věci pro miminko ještě pořád necháváme v taškách.Potom jsem se vydala vybalit potraviny do kuchyně.Pustila jsem si k tomu písničky a po třech písních začala hrát má oblíbená od Galantise - Runaway (Y&I) .. Tancovala jsem u kuchyňské linky a připravovala jsem něco k obědu , Matt mi psal sms-ku , že by měl být do půl 12 doma a tak jsem začala kuchtit čínu s rýží.V půl 12 jsem slyšela chrastit klíčky v zámku a po chvíli objetí zezadu které bylo od Matta.
,,Ahoj princezno" otočil si mě k sobě obličejem a políbil mě.
,,Ahoj , jak to šlo ve firmě?" zeptala jsem se a ruce jsem si spojila za jeho krkem.
,,Všechno jde tak jak má.Co kuchtíš?" usmál se na mě a podíval se mi přes rameno.
,,To je fajn.Bude čína s rýží , dojdeš prostřít stůl?" zeptala jsem se ho a začala jsem opět míchat čínu na pánvi.
,,Jdu na to." líbl mě do vlasů a odešel prostřít stůl.
*
Když byl oběd hotový tak jsem nandala na talíře porce a vzala jsem to ke stolu.S Mattem jsme se posadili a popřáli jsme si dobrou chuť , během oběda jsme řešili firmu a odpoledne.Dnes máme jít se Zoe a její rodinou na pláž a já jsem strašně ráda , že je Matt všechny konečně pozná a malý Briann se mu obzvlášť bude líbit.
Po obědě jsme dali nádobí do myčky a šli jsme si sednou na gauč kde si Matt začal povídat s miminkem a já se zase hodně nasmála.
Byla jedna hodina odpoledne a já jsem se šla připravit.Vzala jsem si na sebe kraťasy a černo-bílé proužkované triko s třičtvrtečním rukávem a do menší kabelky jsem si dala potřebné věci.Touhle dobou tu nebylo takové teplo a proto jsem si nebrala plavky.Došla jsem dolů a Matt se ještě asi převlíkal tak jsem si ještě došla do kuchyně nalít skleničku čisté vody a potom přišel Matt.Měl na sobě světle modré třičtvrťáky a bílé triko s véčkovým výstřihem.Vzala jsem si kabelku a v předsíni jsem si obula černé balerínky a ruku v ruce jsme s Mattem opouštěli dům.
*
Po cestě na pláž jsme se stavili ve Starbucksu a já si dala karamelové frappuccino a Matt si dal mocha frappuccino a pak jsme dál pokračovali na pláž.
Došli jsme na pláž a už z dálky jsem viděla Zoe , Khalila a Brianna a tak jsme se za nima vydali.
,,Ahoj Celiné." řekla Zoe když si mě všimla a hned mě objala , teda jak to přes docela velké bříško šlo.
,,Ahoj Zoe." objetí jsem jí opětovala a poté mě pustila.
Pozdravila jsem se s Khalilem i Briannem a potom jsem jim představila Matta.Jak jsem říkala tak si Matt s Khalilem hned padl do oka o Briannovi ani nemluvně , kluci dělali různé blbosti a já se Zoe jsme se procházeli u moře a občas nám vlna namočila nohy.
,,Celiné , musím ti něco říct." zastavila se Zoe a kousala se do rtu.
,,Copak?" nechápala jsem co by to mohlo být a tak jsem stále čekala než mi to řekne.
,,Já...Jsem těhotná." jak to dořekla tak jsem vypískla radostí a mačkala ji ve svém objetí.
,,Zoe , to je úžasná zpráva! Už to ví Khalil?" zeptala jsem se jí a ona zakývala hlavou ze strany na stranu na znamení nesouhlasu.
,,Ještě jsem neměla odvahu mu to říct.Celiné já se bojím , že další dítě nebude chtít. " řekla smutně a já jí chytla za ruku a zmáčkla jsem ji.
,,Co to plácáš? Podívej se na něj a Brianna jak je rád , že má syna a určitě bude rád i za další." doufala jsem , že to pomůže.
,,Jo , máš pravdu." kývla jsem a vydali jsme se za nimi.
Zoe si vzala Khalila stranou asi aby mu to mohla zdělit a já s Mattem jsme si hráli s Briannem a moc jsme se nasmáli , představovala jsem si jak takhle budeme dovádět s naším malým pokladem.Musela jsem se nad tím usmát.Po chvíli se vrátila úsměvavá Zoe s Khalilel se drželi za ruce a nahla se k mému uchu a zašeptala prosté "děkuju" a já se na ní usmála.
O hodinu později jsme se rozloučili a já s Mattem jsme se rozhodli pro večeři ve městě.Došli jsme tedy do restaurace a navečeřeli jsme se.Zaplatili jsme a šli jsme domů.Doma jsme byli v osm hodin a já se šla umýt ...
Umytá jsem se šla obléknout do věcí na spaní a Matt se šel umýt.Vlezla jsem si do postele protože jsem za dnešek byla hodně utahaná.Po chvíli se ke mně přidal Matt a objal mě zezadu a po chvíli jsem i usnula.
****************
Další část^.^ Snad se líbí!))) Mám vás rada:-*
btw děkuju moc za votes a těm kteří si tuto story čtou)))