3.Kapitola

1.3K 26 2
                                    

Taxi zastavil u hotelu , zaplatila jsem a vylezla jsem ven.Vyndala jsem si kufr a šla jsem k recepci.

,,Dobrý Den slečno,budete si přát?" zeptal se mě velmi poledný mladík který stál za pultem angličtinou.

,,Dobrý Den , měla bych tu mít apartmá na jméno Céline Blaice" řekla jsem a čekala dokavaď to nenajde.

,,Jistě,pokoj číslo 267 , jedenácté patro" řekl a dal mi kartu od pokoje.

Došla jsem k výtahu a vyčkala než přijede.Zmáčkla jsem číslo 11. a čekala jsem než tak dorazíme.V 11ctém patře jsem vystoupila a hledala pokoj číslo 267 , když jsem ho našla tak jsem si kartou odemkla a vešla dovnitř.

Bylo to tu útulné , obývací pokoj s dveřmi na balkónek a propojený s ložnicí ze které byl výhled na moře.Z ložnice vedly dveře do útulné koupelny.Kufr jsem si položila na komodu v ložnici a otevřela jsem ho.

Rozhodla jsem se , že si půjdu lehnout na pláž.Vyndala jsem si neonově růžové plavky a v koupelně jsem si je oblékla.Zase jsem si na to vzala bílé tílko s kraťasy.Na nohy jsem si obula balerínky a do kabelky jsem si dala mobil,knihu,ručník a peněženku.Nasadila jsem si sluneční brýle a udělala jsem si vysoký drdol.Vzala jsem si kabelku a kartu od pokoje a šla jsem k výtahu.Dojela jsem dolů a prošla okolo recepce až ke vstupním dveřím.Vyšla jsem před hotel a přešla jsem silnici a byla jsem hned u moře.Přešla jsem k jednomu z lehátek a dala si na něj ručník.Svlíkla jsem se a lehla jsem si.Mobil jsem si dala vedle sebe , otevřela knihu a začla číst.

Po hodince se vedle mě ozvalo odkašlání , pootočila jsem hlavu tím směrem a viděla jsemvysokého pohledného muže.Měl černé krátké vyčesané vlasy , modré oči a vyrýsované svaly.Byl velmi pohledný.

,,Je tu volno?" zeptal se a ukázal na lehátko vedle mě.

,,Jistě." řekla jsem a věnovala jsem se dál knize.

,,Jsem Matthew" řekl a podal mi ruku.

,,Céline" řekla jsem a přijmula ruku....

,,Céline? Nejste z Ameriky , že?" zeptal se a lehl si na lehátko a já udělala to samé.

,,Ne , jsem z Francie jsem tu abych podepsala pár smluv ohledně rozšíření mé a spoluvlastníkovo firmy" řekla jsem a koukala se na moře.

,,Ach tak , na jak dlouho tu jste?" zeptal se mě.

,,Na 3 týdny a prosím tykej mi , připadám si pak moc stará" řekla jsem a zasmála jsem se a Matthew se ke mě přidal.

,,Dobře , i když na starou vůbec nevypadáš.Smím se zeptat kolik ti je?"

,,23 a tobě?"

,,25" řekl a já jen kývla.

Potom jsme si začli povídat o různých věcech okolo biznisu a dalších věcí.Zjistila jsem , že vlastní 4 hotely v Americe , bydlí tady v San Monice a nemá přítelkyni.

,,Tak mě napadlo , co děláš večer?" zeptal se mě

,,Dnes večer nemám nic v plánu" řekla jsem a otočila jsem na nšj hlavu.

,,A nechtěla by jsi jít na večeři?" zeptal se mě.

,,Jistě , moc ráda" řekla jsem a usmála jsem se,taktéž se na mě usmál.

Po další hodině povídání jsme se rozloučili a Matt mi řekl , že mě vyzvedne v 6.Došla jsem do hotelu a výtahem dojela do patra kde mám apartmá.

Otevřela jsem kartou a vešla jsem dovnitř.Hned jsem si šla vybrat věci na večer.Nevím proč , ale měla jsem tušení , že si sebou mám vzít alespoň jedny šaty.No a já si vzala troje.Vybrala jsem si rudé šaty do poloviny stehen na tenkých ramínkách.Boty jsem si vzala černé na jehlách a do pasu jsem si vybrala zlatý pásek.Došla jsem do koupelny a svlíkla jsem si plavky i s oblečením.Vlezla jsem si do sprchy a umyla jsem si hlavu i tělo.Vylezla jsme a usušila jsem si tělo i vlasy.Oblékla jsem si šaty a boty.Vlasy jsem si vyfénovala a znova nakůlmovala.Vyčistila jsem si zuby a nanesla jsem si make-up,pudr,linky,řasenku , upravila jsem si obočí a použila rudou rtěnku.Do černého psaníčka jsem si dala mobil a peněženku.Na ruku jsem si dala pár zlatých nárámku , prstýnek , naušnice a doladila jsem to zlatým řetízkem.

Bylo 17:56 a já jsem opouštěla aparmá.Kartu od pokoje jsem si dala do psaníčka a výtahem jsem sjela dolů.U recepce na mě čekal Matt.Měl na sobě šedé společenské kalhoty,rudou košili a tak jsme ladili k té měl černou kravatu a černé boty.Jak mě uviděl tak se usmál.

Došla jsem k němu a pozdravili jsme se.Ruku položil na má záda a vyšli jsme z hotelu.Před hotelem stálo bílé lamborghini Veneno.Přešel ke dveřím spolujezdce a otevřel mi dveře.Poděkovala jsem a sedla si dovnitř , zavřel dveře a sedl si na místo řidiče.

,,Sluší ti to" řekl s úsměvem.

,,Děkuji , i tobě" taktéž jsem se usmála.

Pozbytek cesty k restauraci jsme si povídali a smáli jsme se.Matt je opravdu okouzlující a pohledný muž.Dojeli jsme před restauraci a Matt mi zase otevřel dveře.Vystoupila jsem a šli jsme do restaurace.Matt měl rezervovaný stůl a tak nás k němu číšník dovedl.Posadili jsme se a objednali jsme si zatím jen nápoj.Dala jsem si čistou vodu a Matt taktéž.

Přinesli nám vodu a zeptali se nás co si dáme.Objednala jsem si špagety s kuřecím masem a Matt steak s rýží a přílohou.Číšník odešel a mi jsme si začli dále povídat.Máme si opravdu o čem povídat a hodně společných zájmů.Rádi sportujeme , poznáváme nové lidi a další.

Po krásně večeři jsme s Mattem opouštěli restauraci a Matt mě dovezl před hotel.Který mimochodem vlastní.O tom jsem se asi nezmínila.

Otevřel mi zase jako gentleman dveře a já s poděkováním vystoupila.Stoupla jsem si proti němu a koukala jsem mu do očí.

,,Děkuju za krásný večer a skvělou večeři." řekla jsem a usmála jsem se.

,,To i já děkuji , takhle skvěle jsem se ještě nebavil" řekl a usmál se.

,,Smím vědět co děláš zítra?" zeptal se ještě na otázku.

,,Dopoledne musím jít podepsat papíry ohledně firmy a večer mám schůzku s pár klienty.Pročpak?"

,,Nezašla by jsi odpoledne fitka? Mám tu jedno oblíbené chtěl bych ti ho ukázat." zeptal se mě.

,,Jistě , moc ráda.Tak já už pujdu."

,,Dobře,vyzvednu tě v půl druhé."

,,Počítám s tím dobrou" řekla jsem a dala mu polibek na tvář.

,,Dobrou" řekl s úsměvem a já jsem vešla do hotelu.

Vyjela jsem do patra a vyndala jsem kartu od pokoje.

Hned jsem šla do koupelny.Svlíkla jsem se a šla jsem se osprchovat.Vylezla jsem a obmotala okolo sebe ručník.U umyvadla jsem si vyčistila zuby a odmalovala jsem se.Vlasy jsem si stáhla do drdolu a v ložnici jsem si vyndala spodní prádlo a podprsenku.Na to jsem si vzala šedé tepláky a černé tílko.Tohle oblečení jsem si sem vzala převážně na spaní.Lehla jsem si do postele , nařídila si budík na ranní hodinu a potom jsem usnula s myšlenkou na dnešní krásnou večeři.

************

Mám pokračovat? Vyjádřete se prosím , budu za to ráda..Děkuju:))

Business tripKde žijí příběhy. Začni objevovat