Dnes jsem začala 6.měsíc těhotenství takže jdu na prohlídku k doktorovi...
Ráno jsem vstala s budíkem a šla jsem do kuchyně kde jsem si udělala snídani a nasnídala jsem se .. Došla jsem do koupelny kde jsem si vyčistila zuby a učesala jsem si vlasy..Udělala jsem si linky a použila jsme řasenku , ze skříně v ložnici jsem si potichu vzala kožené kalhoty,vínové triko s krátkým rukávem a oblékla jsme se.Do kabelky jsem si naházela věci a vyšla z ložnice.V kuchyni jsem Mattovi napsala vzkaz a šla jsem do předsíně obula jsme si bílé nízké conversky a tmavě zelenou bundu s koženými rukávy.Potichu jsem opustila dům a šla jsem ke svému autu a vyjela jsem do nemocnice.
*
V čekárně u doktora jsem čekala necelých deset minut než jsem přišla na řadu a pak jsem vešla do ordinace.Odložila jsem si věci a doktor mě poprosil ať si lehnu na lehátko aby mi mohl udělat ultrazvuk.
Po zjištění , že je miminko zdravé jsem si nechala vytisknout fotku abych ji mohla ukázat Mattovi a oblékla jsem si zase bundu s kabelkou a rozloučila se z doktorem.
Po cestě domů jsem se stavila ve Starbucksu a koupila jsem sobě i Mattovi vanilkové latté , potom jsem už jela domů.
Když jsem vešla do domu tak jsem zjistila , že Matt ještě spí a tak jsem šla na zahradu kde jsem si nalakovala nehty a potom si četla časopisy ke kterým jsem popijela latté.
,,Dobré ráno lásky." ozvalo se odedveří , vzhlédla jsem a podívala se na úsměvavého Matta.Vstala jsem a šla jsem ho políbit.
,,Dobré ráno lásko." řekla jsem po polibku
,,Jak se má náš poklad?" zeptal se a polštářky prstů přejel přes moje bříško.
,,Skvěle , něco pro tebe mám." usmála jsem se a šla jsem do kuchyně kde jsem měla kabelku , Matt mě následovat a čekal co to je.
Vyštrachala jsem z tašky fotku ultrazvuku a podala jsem mu ji.Matt otevřel obálku a vytáhl fotku , začal se usmívat a viděla jsem jak se mu třpytí oči.Došla jsem k němu a objala ho , objetí mi opětoval a tak jsme tam jen tak stáli a objímali jsme se.Když se odtáhl podala jsem mu latté a šla jsem zpět na zahradu , lehla jsem si do houpací sítě a projížděla časopisy.Mobil ukazoval něco po jedenácté a tak jsem šla připravit oběd.Dnes jsem k obědu připravila rizoto a nandala ho na talíře.Zavolala jsem na Matta který přišel z obýváku a sedli jsme si ke stolu a společně jsme se najedli.
*
Po obědě jsem dala nádobí do myčky a potom za mnou přišel Matt.
,,Co kdyby jsme se šli projít?" zeptal se a já přikývla.Oba jsme oblečení byli a tak jsem si vzala kabelku , obula se a ještě si vzala bundu.Matt zamkl dům a propletl si semnou ruce.
Procházeli jsme se ulicemi Dubaie a zastavili jsme se před obchodem s dětskými oblečky.Nakonec jsme se s Mattem rozhodli , že se půjdeme podívat dovnitř.To by jsem nebyla já abych v nějakým obchodě nikdy nic nekoupila.Už teď jsem si domů nesla hromadu oblečků s neutrálními barvami.
Když jsme po třech hodinách procházení plus nakupování přišli domů tak jsem tašky s věcmi dala do ložnice a šla jsem zpět dolů..
S Mattem jsme se rozhodli pro filmový večer a k tomu jsme si objednali nudle z čínské restaurace.
*
Když nám přivezli jídlo tak jsem zaplatila a vzala jsem to do obýváku.Matt pustil první film a my se usadili na gauči a jedli večeři..
Viděli jsme už asi čtyři filmy a furt nás to baví.Buď se koukáme na film , mazlíme se nebo si povídáme a smějeme se.Tenhle večer je jeden z tich který miluju.Jen s Mattem a povídáním si o čemkoliv , koukání na co chceme a nejvíc si užíváme pocit , že jsme spolu.
Po šestém filmu už jsem začala být ospalá a tak jsem řekla Mattovi , že se dojdu umýt.
Došla jsem do koupelny a napustila si horkou vodu a přidala jsem pěnu.Když byla voda horká tak jsem si vlasy dala do drdolu a svlíkla jsem se , potom jsem vlezla do vany a odpočívala.
Po cca půlhodinové koupeli jsem vylezla a obmotala okolo sebe ručník.U umyvadla jsem si vyčistila zuby a odmalovala jsem se , ještě jsem si vyčistila pleť a šla jsem do ložnice.Oblékla jsem si spodní prádlo od značky Calvin Klein a černé tílko.Vlasy jsem si nechala v drdolu a šla jsem zpět za Mattem.
Matt se semnou vyměnil a šel se umýt on , já si lehla na gauč a koukala jsem na film který se jmenoval "S Láskou Rossie" , ten film miluju stejně jako Lilly Collins.
Když už se Matt umyl tak jsme spolu dokoukávali "S láskou Rossie" a potom jsme v obýváku a kuchyni trochu uklidili.Nakonec jsme se vydali do ložnice.Lehli jsme si a povídali jsme si.Vzala jsem si mobil a podívala se co je nové na internetu.
Také mě napadlo , že bych mohla napsat Zoe co zítra dělá , jestli by nechtěla nechtěla něco podniknout.Hned mi přišla odpověď , že klidně něco podnikne.Navrhla jsem , že by mohla vzít sebou Brianna a Khalila a já bych vzala Matta a šli by jsme na pláž.Zoe souhlasila a tak jsme se dohodli , že se sejdeme ve dvě na pláži.
Oznámila jsem Mattovi plán na zítřek a neměl problém.Byl rád , že konečně pozná Zoe a taky , že tam nebude jedinej chlap.Snad si s Khalilem padnou do not..Nakonec to dopadlo tak ,že jsme si s Mattem povídali do jedné ráno.Tak jsme se rozhodli , že už půjdeme spát.Matt zhasl rozsvícenou lampičku na jeho straně a lehl si , já si hlavu položila na jeho hruď a usnula jsem během chvilky.
************
Další;)