-O měsíc později-
Už je to měsíc od mých narozenin a měsíc od doby co za mnou přiletěl Matt.
Abych vám trochu popsala co se za ten měsíc událo.Matt se rozhodl , že bude vlastnit hotely dálkově a zůstal semnou v Paříži.Teď si spolu hledáme někde společné bydlení ať je to kdekoliv, hlavně ,že jsme spolu...
-
Už je to měsíc co mám ranní nevolnosti.Hned co vstanu tak běžím na záchod , takhle se to opakuje celý měsíc a na dnešek jsem se objednala ke svému doktorovi.Mattovi jsem nic neřekla , pokaždé když zvracím tak Matt ještě spí , nechci aby se o mě bál , už tak má dost starostí.
Ráno jsem vstala s nařízeným budíkem na půl 8.Vylezla jsem z postele a běžela jsem na záchod.Vypláchla jsem si ústa a rovnou si vyčistila zuby.Lehce jsem se namalovala a vlasy jsem si dala do vysokého culíku.
Ze skříně jsem si vyndala bílo-černé proužkaté tričko s rukávy k loktům , světle modré džíny a vestu která byla až do půli stehen v černé barvě.Vzala jsem si kabelku a dala jsem si do ní mobil,klíče a peněženku.Dala jsem Mattovi pusu na tvář a Khloe jsem podrbala za ouškem.V kuchyni jsem nechala Mattovi vzkaz , že jsem si musela něco vyřídit a do oběda se vrátím pak jsem šla ke dveřím.Odemkla jsem a zase jsem zamkla.Výtahem jsem sjela do garáží a našla své auto.
Připoutaná jsem vyjela do ranních ulic Paříže.
Po čtvrt hodině jsem dojela k nemocnici , zaparkovala jsem na volném místě na parkovišti a vydala jsem se dovnitř.
V čekárně bylo docela dost lidí a tak jsem si musela počkat až přijdu na řadu.
"Slečna Blaise" ozval se oddedveří hlas sestřičky.Stoupla jsem si a vešla do ordinace.
,,Dobrý den , tak co vás trápí?" zeptal se mě můj doktor kterému bylo okolo 35.
,,Dobrý den , už měsíc se mi opakují ranní nevolnosti." odřekla jsem co mě trápí a čekala co se bude dít dál.
,,Dobře , pošleme vás na testy a pak vám řekneme co s vámi je." řekl a s pomocí sestřičky jsem došla na oddelení kde mi odebrali krev a udělali další vyšetření.
Po všech vyšetřeních už sedím na židli v chodbě a čekám kdy mi řeknou co mi je.
,,Slečna Blaise" znovu zavolala sestřička.Vzala jsem si věci a šla jsem do ordinace.
,,Mám pro vás dobré zprávy." řekl s úsměvem doktor
,,Eh a jaké?" netrpělivě jsem odpověděla.
,,Nejste nemocná ale jste těhotná , už v prvním měsíci , gratuluji." řekl s úsměvem a potřásl mi s rukou.Já jsem byla celou tou situací mimo.
Já , že jsem těhotná? Jak to?Měsíc? Počkat ... NAROZENINY.Vyspali jsme se s Mattem a on si nevzal kondom a já zase prášky.Co na to řekne? Opustí mě? Tyto myšlenky mi teď vrtali hlavou.
,,Chcete udělat ultrazvuk a přesvědčit se?" optal se znovu doktor.
,,Jo , jasně." šokovaně jsem odpověděla a usadila jsem se na lehátko , doktor mi vyhrnul tričko a na břicho mi dal ledový gel.Potom jsem už na obrazovce viděla obraz svého břicha.
,,Tady vidíte?" prtem ukázal k tečce kterou jsem měla v bříšku.
,,Plod je zatím velmi malý ale za pár měsíců už to uvidíme lépe.Chcete vytisknout fotku?"
,,Ano , budu ráda" cítila jsem jak mi po tvářích kloužou kapičky slz.Hřbetem ruky jsem si je setřela a natáhla jsem si pořádně triko ,když už mi smyl gel.Sestřička mi podala obrázek s miminkem a kartičku s návtěvami.Rozloučili jsme se a já jsem odešla.
-
Došla jsem do Starbucksu a koupila jsem si ledové kafe.Po zaplacení jsem se vydala zpět do auta.
Dojela jsem do garáží baráku a zaparkovala jsem.Vypla jsem motor a vylezla jsem .. Zamkla jsem auto a šla do výtahu , kterým jsem jela do patra mého bytu.
Odemkla jsem dveře od bytu a vešla jsem dovnitř.Zula jsem se a šla jsem dál.V kuchyni voněli špagety.Ještě aby né , bylo půl 12.Matt seděl u stolu a byl na MacBooku.
,,Ahoj Princezno" vstal a došel ke mě aby mě mohl políbit.
,,Ahoj" řekla jsem po polibku.
,,Děje se něco?" zeptal se mě podezíravě.
,,Eh , né nic." začla jsem to zakecávat.Nechtěla jsem mu to říkat.Bála jsem se jeho reakce..
,,Poznám na tobě když mi lžeš.Co se stalo?"
,,Ehmm , tak dobře." začla jsem a posadila jsem se na židli Matt si sedl proti mě a chytl mě za ruce.
,,Víš , už měsíc jsem měla ranní nevolnosti.Každý ráno jsem běhala na záchod zvracet a dneska jsem byla u doktora."
,,Proč si mi nic neřekla?! Co když se ti mohlo něco stát?" začal vyšilovat , důvod proč jsem držela tlamu.
,,Neboj nic se mi nestalo." klidnila jsem ho.
,,A co ti tedy řekl doktor?" zeptal se už klidněji.
,,Víš .. J-já.." drmolila jsem slova a Matt na mě nechápavě koukal.
,,Jsem Těhotná." dořekla jsem to a čekala jsem co udělá.
Matt vstál ze židle a přešel ke mě.Zvedl mě a pořádně mě objal."Děkuju" byla slova která jsem od něj slyšela mezitím co mě objímal a točil se mnou.
,,Za co děkuješ?" po tom co mě pustil na zem tak jsem se ho optala.
,,Chtěl jsem být táta a teď konečně budu , s ženou kterou nadevše miluju." řekl a já jsem se zase rozbrečela.Znovu mě objal a začal pokračovat.
,,Céline..Chtěl jsem to nechat na jindy , ale teď mi to přijde jako dobrá příležitost." a pak přišla slova na která jsem dlouho čekala...
*********
Další část.:) Doufám , že jste spokojeni.:))))))