Tuhle část bych chtěla věnovat jedné slečně , která mi píše krásné ohlasy pod kapitoly.Chtěla bych ti strašně poděkovat , protože si toho moc vážím! Děkuju♥
Mimčo už za chvíli přijde na svět a tak jsme si s Mattem řekli , že je nejvyšší čas na to abych začali stavět pokojíček pro miminko....
**
Ráno mě vzbudil Matt s tím , že mi přinesl snídani do postele.Nasnídala jsem se a poděkovala mu.Došla jsem si do koupelny vyčistit zuby , namalovat se a učesat si vlasy.
Ze skříně jsem si vyndala "boyfriend" kalhoty s dírami a bílo-černé proužkované triko.Oblékla jsem se a šla jsem si pro notebook.
Celé dopoledne jsem brouzdala po internetu a hledala různé obchody tady poblíž , kde by mohli mít nábytek do pokoje pro mimino.Dnes dělal oběd Matt tak jsem na to zvědavá , doufám , že to alespoň nepřipálí.
,,Lásko oběd" .. Pozor , Matt už něco ukuchtil.
,,Už jdu" zvolala jsem na zpět a zvedala se z gauče.
Došla jsem do kuchyně a vonělo mi to povědomě , posadila jsem se ke stolu a čekala jsem co Matt přinese.Když mi to přinesl tak jsem si myslela , že si ze mě dělá srandu.Vím , že vařit neumí ale , že k obědu budu mít pizzu?! Achjo , k troubě už ho nikdy nepustím.
Matt se na mě usmál a dal mi pusu do vlasů , sedl si na své místo a pronesl "dobrou chuť" .. Pod nos jsem si řekla to samé a začala jsem jíst.Ke všemu to ani dobrý nebylo.Snědla jsem 4 kousky aby neřekl , teď jen doufám , že nebudu zvracet.
,,Tak co na to říkáš?" zeptal se mě a já přemýšlela co mu řeknu.
,,Výborný , lepší jsem nejedla" dala jsem mu pusu a šla jsem se radši napít.
**
,,Dojedeme se podívat a nějaký nábytek do toho pokoje?" zeptal se mě Matt když jsem ležela a čekala , kdy ze mě vytráví to jeho dílo.
,,Jo jasně , ještě se stavíme pro barvy." vstala jsem a vzala jsem si kabelku do které jsem naházela potřebné věci a šla jsem se obout.
Dojeli jsme do obchodu s věcmi na malování a šli jsme k barvám.Vybrala jsem takovou kávovou barvu a Matt si došel pro štětce , váleček a další věci co bude potřebovat.
Zaplatili jsme nákup a Matt to dal do kufru , potom jsme vyjeli do obchodu s nábytkem.
V obchodě jsme se procházeli mezi postýlkami a když jsem si myslela , že tu nic nenajdeme , uviděla jsem nádhernou postýlku , byla ze světlého dřeva a povlečení bylo šedé stejně jako nebesa.Byla překrásná ..
,,Co říkáš?" zeptala jsem se Matta a dotáhla ho k postýlce.
,,Je krásná" usmál se na mě a o pár minut později už jsme ji kupovali a měli jsme ji rozloženou v krabici a tak ji Matt donesl do auta.Potom jsme koupili ze stejné barvy a dřeva přebalovací pult , skříňku s poličkami a doplňky + hračky pro nejmenší miminka.Což byly převážně hračky na cucání a kousáni a také plyšáci.Všechno jsme zaplatili a po cestě domů jsme se stavili pro kafe , pak už jsme jeli rovnou domů.
**
Doma mi Matt dovolil vzít maximálně tak ty hračky a jinak vše odnosil sám.Všechno jsme nechali na chodbě s tím , že se půjde vymalovat pokoj.Matt koupil dvoje monterky protože věděl ,že budu malovat taky , ale bude muset počítat s tím , že to bude muset dodělat , protože nahoru nedosáhnu.
Oblékla jsem si monterky a udělala jsem si drdol , potom jsme s Mattem pustili do práce...
Když jsme měli vymalováno tak jsme začali dělat kraviny a oba jsme byli od barvy , alespoň jsme se smáli.Po práci jsme si dali všichni tři sprchu a potom jsem si oblékla tílko s tepláky a vlasy si jen vysušila ručníkem.
Matt byl na zahradě a něco dělal na mobilu.Došla jsem za ním a povídali jsme si , smáli jsme se a také jsme se vyfotili.
Nakonec jsme se šli podívat jestli už barva v dětském pokoji zaschla a pak jsem Mattovi říkala postup u stavění postýlky a dalších věcí co se museli složit.Dost se u toho nervoval a já se zase hodně nasmála.Nakonec jsem vyrovnala hračky a plyšáky do poliček a povlékla peřinky šedým povlakem , na okna jsem dala taktéž šedé závěsy a potom už jsme se jen s Mattem kochali tím jak se nám ten pokoj povedl.
Večer jsem se převlékla do pyžamových kalhot s Minnie a černého trika s krátkým rukávem.V obýváku jsme se s Mattem koukali na Blended a strašně jsme se tomu smáli.Nejvíc asi u toho když jejich mámu kleplo , jak viděla jejího syna jezdit na pštrosovy.O můj bože , úžasná komedie !
Po filmu jsme si šli s Mattem lehnout..
,,Jo a abych nezapomněl , něco pro tebe mám" řekl Matt a štrachal v tašce , pak mi podal obálku do ruky a já ji začala rozbalovat.Když jsem ji rozbalil málem mě kleplo! Lístky do první řady na Fifth Harmony!!
,,O můj bože!! Matte , to je úžasný .. Děkuju!!" začala jsem pištět jak 12-cti letá holka , když dostane poníka.
,,Neděkuj , chtěl jsem ti udělat radost" usmál se na mě a já ho políbila.Koukla jsem se znovu na lístky a viděla jsem , že se koncert koná zítra.Lístky jsem tedy položila na stolek vedle postele a lehla jsem si na Mattovu hruď.
,,Miluju tě" pronesla jsem když jsem se pořádně uvelebila.
,,Já tebe víc" poté mi vtiskl polibek do vlasů a já jsem se pak oddala snům.
****************
Čauté,další část))) Chci strašně poděkat těm , kteří čtou tuhle story!) Snad se líbila i tahle část)))