EPILOG♥

552 19 3
                                    

-O tři roky později-

Už jsou to tři roky co se narodila malá Ellie , před čtrnácti dny se jí narodil malý bráška který se jmenuje Noah.(Na boku foto) Když bylo Ellie půl roku tak jsme se s Mattem vzali , byla tu moje rodina i jeho.Byla to taková premiéra , protože ani jeden ty jeho rodiče neznal ale všichni si padli do oka.

Zoe , Khalil a Briann furt žijí v Dubai.Briannovi se pár měsíců po narození Ellie narodil další bráška , který dostal jméno Noell.

Už jsou to tři roky , co jsou ze mě a Zoe znova nejlepší kamarádky , zase si říkáme všechno a děláme věci co jsme dělaly kdysi.

Moje rodina byla celkem v šoku , že jsem se přestěhovala , zasnoubila , narodilo se mi miminko a měla jsem dokonce i svatbu.Je to tak , že jsem s rodiči moc nevycházela a tak jsem se jim nesvěřovala s ničím , ale teď je to jiné.Jednou za měsíc k nám jezdí na deset dní jako na dovolenou.Rozumím si s nimi teď skvěle.

Mattovi rodiče byli nadšení jak ze svatby , tak ze mě a i z Ellie.Jezdí k nám na týden jednou za měsíc kvůli jejich firmě.Na svatbě jsem si s nimi skvěle rozuměla a to se nezměnilo.

A co naše firma s Mattem?

Je to taková firma směsi všeho.Mám svojí kancelář + celé patro kde mám svojí firmu , která se jmenuje "Smith Cloths" , vyrábím své vlastní oblečení a mám hodně zájemců.Matt má svoje patro a odtamtud řídí všechny jeho hotely co vlastní a stále kupuje další.

Vždycky spolu vzpomínáme na ten den kdy jsme se poprvé potkali a říkáme si jaké to bylo štěstí , že jsem jela na služební cestu.

*************

Tak tady máte epilog;) Doufám , že jste byli s touto story spokojení))) Mám pár dalších návrhů na nové story ale ještě nevím , jestli je budu psát:/ Tak zatím čauko))

Business tripKde žijí příběhy. Začni objevovat