-O 4 měsíce později- (Použijeme stroj času:dd)
Tak abych vám popsala co se za ty čtyři měsíce stalo.
Ten den co jsem Mattovi oznámila ,že jsem těhotná mě požádal o ruku.Samozdřejmně , že jsem řekla Ano.Miluji ho a nedokázala bych si bez něj život už ani představit.Už jsem v pátém měsíci těhotenství a s Mattem jsme se dohodli , že se necháme překvapit , jestli to bude holčička či chlapeček.
Také jsme se dohodli na tom , že se přestěhujeme.Dnes nastává den , kdy po 24 letech opouštím Paříž a stěhujeme se.Vybrali jsme si , že se přestěhujeme na Dubai.Je to jak moje tak Mattova oblíbená země.A asi se ptáte co práce? Matt bude hoteli vlastnit dálkově a poté budeme moct jezdit na dovolené do jeho hotelu.Já jsem svojí část firmy prodala za slušné peníze , navíc bych teď ani moc chodit do práce nemohla kvůli miminku.Časem si nějakou práci zase najdu ale teď na tom s penězi nejsem špatně.Nikdy jsem nebyla..Další otázka a co Khloe? Na Khloe jsem posledních 5 měsíců neměla čas , furt jsem něco řešila a hlavně si užívala s Mattem , tak jsem se rozhodla , že Khloe prodáme nějaké rodině s dětmi aby se měla dobře.Až se narodí miminko tak si určitě dalšího pejska koupíme.Také jsme se s Mattem dohodli , že se vezmeme až se narodí miminko abychom neměli takovou honičku a já nebyla ve stresu....
***.
Právě dobaluji poslední kusy oblečení.Nábytek jsme si do nového koupili jiný.Krabice s oblečením , doplňky a dalšími věci jsme nandali do nákladního auta , které nám to převeze do Dubaie.
Dnes jsem se nemalovala.Vzala jsem si na sebe černé kalhoty,proužkované triko a na to cardigan.Vlasy jsem si dala do drdolu a šla jsem za Mattem.
,,Už máš dobaleno princezno?" zeptal se a dal mi pusu.
,,Jo , všechno je zabalené." řekla jsem a skousla mu ret.
,,Dobře.Tak pojď pojedeme na letiště.Taxi čeká venku." s úsměvem mě chytl za ruku.
Ze židle v kuchyni jsem si vzala kabelku a na chodbě jsem si obula bílé nízké conversky a šla jsme za Mattem.
*
Taxi zastavilo před letištěm.Vzala jsem si kabelku a vystoupila z auta.Matt mě chytl za ruku a šli jsme si pro letenky.
S letenkami jsme si zašli do Starbucksu.Matt si dal vanilkové latté a já jsem si dala horkou čokoládu a do toho zmrzlinu...Po posezení ve Starbucksu jsme se vydali do letadla.
Měli jsme sedadla u okénka.Sedla jsem si tedy k okénku a Matt vedle mě.Celou dobu mě držel za ruku , jak ve spaní tak normálně.Krásně jsme se bavili , také jsme se hodně nasmáli každé kravině.
*
Po přistání jsme vylezli před letiště a Matt obstaral taxi.Nadiktoval řidiči adresu a vyjeli jsme do našeho nového království.
Před domem zastavil taxi a my jsme vylezli.Náklaďák s věcmi už tu byl.Odnosili krabice dovnitř a potom zase odjeli.S Mattem jsme se vydali dovnitř.Věděli jsme jak to bude zevnitř vypadat , když jsme si ho zařizovali ale ii přesto jsem byla unešená.Dům byl jak zvenčí tak i zevnitř úžasný..
Po prohlídce domu jsem šla do ložnice a vybalila jsem si všechno oblečení a doplňky z Paříže.Když jsem se podívala na mobil kolik je tak bylo půl šesté večer.Šla jsem tedy do koupelny a napustila jsem si horkou vodu , pak jsem si do ní vlezla....
Umyla jsem si tělo i vlasy a zase jsem vylezla.U umyvadla jsem si vyčistila zuby a zabalená v ručníku jsem šla do ložnice.Vyndala jsem si černé tílko a kalhoty od pyžama s Mickey Mousem , potom jsem šla dolů do obýváku kde byl Matt a koukal na televizi.Klasika
Sedla jsem si vedle Matta a hlavu jsem si dala na jeho hruď , obmotal okolo mě ruce a sledovali jsme seriály v televizi.Matt se šel poté umýt a já se přikryla dekou která byla hozena přes opěrku gauče , začla jsem přepínat kanály z jednoho na druhý dokuď jsem nenašla nějaký seriál co by mě mohl bavit..Po chvíli hledání jsem našla na 32.kanálu nový díl Pretty Little Liars a tak jsem se dívala.
V polovině seriálu přišel Matt a díval se společně semnou.
Když PLL skončili tak jsem si pohladila rostoucí bříško.Matt mě viděl a usmál se.Naklonil se k mému bříšku a jemně po něm jeho dlaní jezdil.Poté se nahl k bříšku a začal šeptat různá slovíčka a věty , miminku.Po půl hodince jsme si šli lehnout do postele a ve společném objetí jsme usínali.První večer v novém domečku byl krásný, vždycky jsem to takhle představovala a teď se mi to splnilo.Jsem strašně ráda , že Bruce tehdy nemohl odletět a já jela na služební cestu.
*********************
Další část;) Už jen pár částí a bude konec.:))