Bölüm adı: Vaftiz Babanın Memnuniyeti
'Lucius biliyordu...' 'Draco' derin düşünceleriyle sabah ki kahvaltıyı düşünüyordu. Lucius 'Draco'nun Muggle dünyası hakkında bilgi edinmeye denediğini öğrenmişti.
"Peki niye bir şey demedi." 'Draco' mırıldanarak büyük bembeyaz olan odasında dolaştı. Stresli ya da derin bir şey düşündüğü zaman etrafta yürüyüp, dolaşırdı.
'Eğer böyle devam ederse Malfoy ailesinin imajı düzelecektir.' Bu düşünceyle beraber 'Draco' gülümsemeye başlamıştı.
"Artık kitapta okuduğum Malfoy ailesi yok." 'Draco' en sonunda kendini yatağa doğru bıraktı ve derin bir iç çekti.
'Ne yapacağım...' düşünceleriyle beraber gözlerini kapattı.
Bir süre sonra kapı çaldı.
"Draco." diyen bir kadın sesi kapının arkasından geldi. "Draco!" Bu sefer ses daha yüksekti hemen 'Draco' gözlerini açtı. 'Rahatça dinlenmeme bile izin vermiyorlar.' Düşüncesinin ardından iç çekti ve "Girebilirsin." Dedi.
Gelen kişi Draco'nun annesi Narcissa'ydı. "Tatlım Severus amcan aşağıda seni bekliyor." Endişeli gözleriyle beraber nazik gülümsemesini gösterdi.
'Severus Snape... Draco'nun vaftiz babası.' 'Draco' endişeli düşüncelerini bir kenara bıraktı. "Tamam hemen geliyorum." Sevgili annesine bakarak gülümsedi.
Merdivenlerden aşağı inmeye başlamıştı. Annesi ondan önce aşağı inmişti ve merdivenin bitişinde bekliyordu. 'Draco' merdivende inerken aklına bir sürü düşünce gelmişti. 'Severus'un burada olmasının sebebi ne?' 'Draco' merak etmeye başlamıştı. 'Yoksa Lucius mu onu çağırmıştı?!' 'Draco' son basamağı gelmeden önce başka düşünce aklına geldi.
'Benim garip davranışlarım yüzünden buradaysa!?' Bu düşüncesinden dolayı 'Draco' gerildi. Umursamaz gözükebilir ama aslında derinden umursuyordu.
Yanlış gidecek bir şey onun yaşamını tehlikeye atabilirdi. En sonunda kendini toparlamak için kafasını salladı ve merdivenden aşağı indi.
Babası ve vaftiz babası koltukta onu bekliyorlardı. 'Draco' geldiği anda Narcissa ile Lucius hemen ona doğru baktı. Narcissa sıkı bir şekilde 'oğlu'nun omuzunu tuttu ardından her zamanki gibi endişeli gözleriyle beraber nazik gülümsemesini gösterdikten sonra Lucius ile Severus'a doğru baktı.
"Draco. Severus okulunuzda ki iksir öğretmeniniz olacak. Bir çok soruyu ona sorabilirsin." Lucius bunları söyledi anda 'Draco' babasına doğru baktı.
'Mektuplar!?' Diye düşündükten sonra ise düşüncesinde geçen kelimeyi cümle kurarak söyledi. "Ama bana daha bir okuldan kabul mektubu gelmedi." Dedi.
Lucius oğlunun gözlerinin içine baktı hala duygusuz ve cansızdı. Gözleri buz gibi soğuktu. Severus, vaftiz oğluna bakarak gülümsedi. "Temin ederim ki Draco kabul mektubunu alacaksın." ve sözlerine devam etti. "Temmuz ayında mektuplar dağıtıma geçecektir." Dedikten sonra ise gülümsedi.
"Anlıyorum... Teşekkür ederim Severus amca." Diyerek sahte ve nazik gülümsemesini gösterdi.
"Duyduğum kadarıyla iksirlerle ilgileniyormuşsun." Gözleri hafif sert bir şekilde 'Draco'yu sorguluyordu. Gerçekliğinden emin olmaya deniyordu.
"Evet biraz ilgileniyorum." Ve 'Draco' sözüne devam etti. "Büyü yapamadığımdan en azından okulda öğretilecek diğer dersleri çalışmam gerektiğini düşündüm."
Severus düşünceli gözlerle 'Draco'ya baktı. Elini çenesine koyarak derin bir şekilde düşündükten sonra gülümsedi. "Duyduğum kadarıyla Muggle dünyası ile ilgili de bir şeyler araştırıyormuşsunuz. Muggle dünyası hakkında bir ders vermiyoruz Draco." Severus bunları söylediğinde 'Draco' Severus'a doğru baktı.
Gözleri bir şeyi sorguluyordu. 'Draco'nun neyin peşinde olduğunu sorguluyordu. 'Draco' Hogwarts'da ki derslerin çoğunu biliyordu.
"Muggle çalışmalarıyla ilgili bir ders var yanlış hatırlamıyorsam."'Draco' gülümseyerek Severus'a doğru baktı. Severus ona ciddiyetle baktığını görünce 'Draco' gülümsemesini tekrar göstererek konuşmasına devam etti.
"Ama benim amacım Muggle dünyası hakkında bilgi edinerek kendi derslerimde gelişim göstermeyi düşünüyorum. Bu sayede sevgili okulumda herkesin içini okuyup anlayabileceğim." Bunları söylediği anda 'Draco'nun gülümsemesi büyüdü.
Severus hafif şaşırmış bir şekilde 'Draco'ya baktı. Lucius ile Narcissa ise hala telaşlıydı ama bu sefer telaşları daha da büyümüştü.
"Anlaşılan Draco eskisine nazaran daha iyi konuşmaya öğrenmişsiniz." Dediği anda Severus 'Draco'ya gülümsedi. 'Draco'nun cevabından memnun kalmıştı.
'Draco'da vaftiz babasının cevabından memnun kalmıştı ve bu sefer maske takmadan gerçek nazik gülümsemesi ile gülümsedi.
⁎⁎⁎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of Draco Malfoy
Fiksi Remaja5 Haziran günü Beyazımsı sarı saçları ve gri gözleri olan 18 yaşlarında ki genç bir araba kazasında öldü. Kendini Harry Potter dünyasında Draco Malfoy olarak buldu. Gencin 10,11 yaşında ki vücudu ile aynı görünüme sahip olan genç Draco Malfoy olarak...