(1).2

276 28 5
                                    


Bölüm Adı: Hogwarts Treni 2


Draco yemek yiyip konuşan çocukları umursamamaya deneyerek kitabını okuyordu.

Harry, kutunun içinde yemek yiyen fareye bakarken kızıl saçlı çocuk "Bu Scabbers. Çok çirkin değil mi?" Diye sorduğunda Harry ciddi bir tonla "Çok çirkin değil." Diyerek yanıtladı.

Ron bakışlarını yeşil gözlü gözlüklü çocuğa yönelterek "Fred onu sarıya döndürmem için büyü öğretti, görmek ister misin?" Dedi sorgulayarak Harry'de gülümseyerek "İsterim." Dedi.

Ron heyecanla asasını faresine doğrultarak ona öğretilen büyüyü göstermeye deneyecekken açık kapının önünde biri belirdi.

Gelen kişi gür kahverengi saçları ile gözleri olan Hermione'ydi. Gür saçlı kız etrafına bir süre bakındıktan sonra "Acaba bir kurbağa gören oldu mu? Neville adında ki bir çocuğun kurbağası kaybolmuş." Diye sordu.

Ron ve Harry bir süre birbirlerine bakındılar ardından omuz silkelerek "Hayır." Dedi Ron. Hermione, kızıl saçlı çocuğa bakarak "Büyü mü yapıyorsun? Hadi göster bakalım." Dedi gülümseyerek.

Ron, kızın gülümsemesi ile kendinden emin bir şekilde boğazını temizleyerek "Güneş ışığı papatyalar, kasımpatı bu aptal fareyi yap sarı." Diyerek asasını kutuda ki fareyi doğrulttu.

Yaptığı büyüyle farenin üstünde ki kutu düştü ve fare  hiç bir şey olmamış gibi yemeğini yemeye geri döndü.

Ron, büyüsünün neden işe yaramadığını anlamamış bakışlarıyla Harry'e döndü. Gözlüklü çocuk ise cevap olarak omuz silkti.

Hermione kaşlarını çatarak "Gerçek büyü olduğuna emin misin? Pek işe yaramadı da." Diyerek gülümsedi ve sarışın çocuğun yanına oturdu.

Harry, Sarışın çocuğun yanına oturan Hermione'ye hafifçe kaşlarını çatarak baktı. Hermione heyecanla "Ben evde bir çok basit büyü denedim ve hepsi de işe yaradı." Dedi.

Draco yanına oturmuş Hermione'ye baktı. Gür saçlı kızda heyecanla Draco'ya bakarak "Ne okuyorsun?" Diye sordu.

Hermione orijinalinden farklı olarak kırık gözlüklü Harry ile karşılaşmamıştı bundan dolayı büyüsünü yapmamıştı. Draco, değiştirdiği şeyleri düşünmesinin ardından gür saçlı kıza gülümseyerek "Büyü tarihi okuyordum." Diyerek yanıt verdi.

Sonrasın Draco gri gözlerini Ron'a yönelterek "Büyünün işe yaramamasının nedeni asanın sana uygun olmaması." Dedi.

Kızıl saçlı çocuk, beyazımsı sarı saçlı çocuğu inceledikten sonra "Sen bir Malfoy'sun." Diyerek cevap verdi.

Draco gizli bir şekilde iç çekerek 'Orijinal hikayeden farklı olarak onu tanımıyormuş gibi davransam iyi olacak.' Diye düşündü.

Sonrasında bakışlarını Ron'a doğrultarak "Beni tanıyor musunuz?" Diyerek yalandan sordu. Ron, kızıl saçlarından onu tanımayan sarışın çocuğa şaşkınlıkla baktı.

Ardından cam gibi olan gri gözlerini Hermione'ye yönelterek "Benim adım Draco Malfoy, sizin isminiz nedir?" Diyerek nazik bir tonla sordu. Kızıl saçlı çocuk, sarışın ismini söylediği anda sessiz bir şekilde kıkırdadı.

Gözlüklü çocuk ile gür saçlı kız ise Ron'un kıkırdamasına karşılık kaşlarını çattılar. Ardından Hermione ona nazik tonla soran çocuğa gülümseyerek "Hermione Granger, tanıştığımıza sevindim." Diyerek ikisi de el sıkıştılar.

Harry, Draco'ya yeşil gözleriyle derince baktıktan sonra gülümseyerek "Ben Harry Potter tanıştığımıza sevindim." Dedi.

Hermione heyecanla gözlüklü çocuğa dönerek "Aman tanrım! Sen Harry Potter'sın!?" Diyerek bağırdı.

Draco 'Birazcık değiştirmiş olsam bile en azından tanıştılar.' Diye düşünerek cama doğru baktı.

Harry utanarak gülümsedi sonrasında bakışlarını cama bakan Draco'ya çevirdi. Yeşil gözlerinin içinde platin sarısı çocuğun görüntüsü güzel bir şekilde yansıtılıyordu.

⁎⁎⁎


Rebirth of Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin