Bölüm Adı: Yeni Ev
Draco endişeli gözleriyle şapkaya doğru yürüdü. Harry Gryffindor masasından sarışını dikkatle izledi. Şapka, sarışının kafasına yerleştirildiği anda konuşmaya başladı.
"Hmm çok ilginç.' Mırıldanarak sarışının kafasını bir sağa bir sola doğru çevirdi. "Şimdi sana ne diye seslenmeliyim.' Diyerek Draco'yu sorguladı.
Sarışın bunu duyar duymaz "Ne demek istiyorsun?" Diye fısıldadı. Şapka kendinden emin bir şekilde "Sen ne dediğimi çok iyi biliyorsun.' Dedi.
Draco bu söylenen sözlerden dolayı iç çekerek "Sadece Draco der misin?' Dedi. Şapka hafiften kıkırdayarak "Peki Draco. Nereye gitmek istersin?' Diyerek sordu.
Draco kaşlarını çatarak "Bilmem sen karar ver.' Diye yanıt verdi. Ardından şapka düşünceli sözleriyle mırıldanarak "Hmm... Normalde sen Slytherin'e uygunsun ama cesaretinden dolayı Gryffindor'da uygun ve herkesi kandırmak için kullandığın nazikliğin o da Hufflepuff'a ait bir özellik."'
Şapka gülümseyerek "Ama en çok sana uygun ev bunları kullanmana yardımcı olan bilgeliğin, bundan dolayı....' Yüksek bir sesle "Ravenclaw!!" Diyerek bağırdı.
Bir süre geçen sessizliğin ardından Ravenclaw masası ile birlikte Blaise, Pansy, Hermione ile Neville sonrasında bütün salon alkışlamaya başladı.
Weasley ikizleri bile alkışlıyordu. Tek alkışlamayan ona doğru bakışlarını yönelten hayal kırıklığına uğramış Harry ile somurtan Ron'du.
Draco ona bakan ikiliyi dikkate almayarak gülümsemesi ile masasına geçti. Ona elini uzatan herkesin elini tutarak mutluluk dolu yüzle isimlerini bildiği çoğu kişiyle hiç bir şey bilmiyormuşçasına tekrardan tanıştı.
Mcgonagall kağıdı okuyarak "Neville Longbottom!" Dedi ve şapka hemen "Gryffindor!" Diye seslendi.
Draco, Gryffindor masasıyla beraber Neville alkışladı. Mcgonagall sonunda önünde ki bardağı kaşığı ile çaldı ve Prof. Dumbledore ayağa kalkarak "Ziyafet başlasın." Dedi.
Yerine oturduğu anda büyük masaların üstünde yemekler ortaya çıktı ardında hayaletler gülümseyerek etrafı hızlıca gezdi.
Bu eğlenceli yemek bittiğinde herkes kendi yurtlarına doğru yol aldılar. Yan yana yürüyüp de merdivenden çıkan Ravenclaw ile Gryffindor.
Kısaca açıklama yaparlarken Harry yanında ki sarışına baktı. Draco'nun gri gözleri, yeşil gözleri gördüğü anda hemen başka tarafa baktı.
Ravenclaw ardından aşağı merdivenlere doğru yürüyerek Gryffindor'dan uzaklaştı. Harry ise sarışının gidişini gördüğü anda kendi elini sertçe sıkarak, kızgın gözlerini onunla arasını bozduğunu düşündüğü kızıla yöneltti.
Kızıl saçlı ise bir şey fark etmeden Harry'e bakarak "Hadi Harry gidelim." Dedi. Yeşil gözlü çocuk bu umursamazlığı görünce iç çekti ve ne yapacağını düşünmeye başladı.
Draco kendi evine geldiklerinde şifre olarak bilmece sordu onları yolu gösteren baştaki kişi hemen cevapladı ve kapı hemen açıldı.
Sarışın gülümseyerek yurt odasına girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of Draco Malfoy
Novela Juvenil5 Haziran günü Beyazımsı sarı saçları ve gri gözleri olan 18 yaşlarında ki genç bir araba kazasında öldü. Kendini Harry Potter dünyasında Draco Malfoy olarak buldu. Gencin 10,11 yaşında ki vücudu ile aynı görünüme sahip olan genç Draco Malfoy olarak...