Bölüm Adı: Dersler
Hufflepuff ile aynı dersler sahip olan Ravenclaw, hızla ilk dersleri olan tılsıma doğru yürürken, Harry ile Ron'la karşılaştı. Draco iç çekerek koşuşturan ikiliye "Yanlış yoldasınız." Dedi. Kızıl saçlı öfkeyle "Sen nereden biliyorsun?" Diye sordu.
Harry, kızılın sinir bozucu sorusuna karşılık öfkeyle "Ron!" Diye bağırdı.
Draco soğuk bir bakışla "Çünkü burada benim dersim var ve sizinle aynı derse sahip olmadığıma eminim." Diyerek yanıtladı.
Ron, sarışının yanıtıyla hafifçe utandı. Harry hemen Draco'ya dönerek "Peki dönüşüm sınıfı nerede?" Diye sordu.
Draco tam ağzını açacak iken bir kız araya girerek "İleri de sağda." Dedi. Sarışın şaşırmış bir yüzle onun yerine cevap veren Susan'a doğru baktı.
Harry ise kaşlarını çatarak "Teşekkür ederim." Diyerek cevap verdi sonrasında gülümseyerek Draco'ya baktı ama sarışın onu umursamadan Susan ile sınıfına doğru yürümeye başladı.
Ron telaşlı bir ifadeyle Harry'nin kolundan tutarak "Gidelim Harry!" Dedi. Siyah saçlı çocuk hafiften öfkelenmiş yeşil gözlerini doğrultarak hızlı adımlarla oradan uzaklaşıp, denilen yere koştular.
Bu sefer Harry ile Ron derse daha erken varmıştılar.
Draco tılsım dersinde ki başarısıyla "Ravenclaw'a 10 puan." Diyerek gülümseyen Prof. baktı.
Draco aldığı puana gülümsedi ve ders bittiği anda hemen heyecanla çıktı. İkinci dersleri de bittikten sonra ana koridorda olan yemek salonuna doğru yürümeye başladı.
Sarışının yanına Susan'la beraber Blaise'da araya katılmıştı. Üçlü hafiften gülümseyerek ortak salona geldikleri anda birbirlerine veda edip yerlerine oturdular.
Yemeklerini yerlerken kuşlar masaya doğru uçmaya başladılar. Herkes kendilerine gelenleri alırken Draco'da kendisine gelen mektubu aldı.
Draco'nun elinde ki iki tane olan mektuba soğuk gözleriyle bakarak 'En iyisi akşam bakayım.' Düşündü.
Draco sonrasında bakışlarını Gryffindor'a çevirerek ayağa kalktı ve yavaş adımlarla oraya yürüyerek kırmızıya dönüşen unutkanlık topunu tutan Neville yanında durdu.
Gryffindor masasında ki çoğu insan ona şok olmuş bakış atarken Ron öfkeyle "Ne istiyorsun Malfoy-" Diyecekken Draco onun sözünü eliyle kesti.
"Neville elinde tuttuğun şey bir unutkanlık topu. Kırmızıya döndüğüne göre bir şeyi unutmuşsun. Neyi unuttuğunu biliyor musun?" Diye sordu.
Fred ile George heyecanlı bakışlarını Draco'ya yöneltirken, Neville ise sarışının sorusu karşısında yutkunarak "Hayır hatırlayamıyorum." Diyerek cevap verdi.
Draco iç çekerek "Neville burada herkesin üzerinde olup da senin üzerinde olmayan ne var?" Dediği anda unutan çocuk etrafını inceledi.
En sonunda dayanamayan sarışın heyecanla "Cübben Neville." Dedi. Bu sözleriyle tüm Gryffindor masası kahkahaya boğulurken Neville üstüne bakarak gülümsedi. "Doğru teşekkürler Draco." Dedi.
Draco gülümseyerek "Peki o zaman sonra görüşürüz Neville, Hermione ve adını bilmediğim Gryffindor öğrencileri." Diyerek uzaklaşırken önce Neville, Hermione sonrasında Gryffindor'da ki tüm öğrenciler "Görüşürüz." Diyerek seslendi.
Harry kendisiyle beraber kızılın adını söylenmediğini fark edince üzüldü sonrasında ise yemek yiyen Ron'a gizlice öfkeli yeşil gözleriyle baktı.
Draco ise içinden gülümseyerek hafif intikamının tadını çıkarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of Draco Malfoy
Teen Fiction5 Haziran günü Beyazımsı sarı saçları ve gri gözleri olan 18 yaşlarında ki genç bir araba kazasında öldü. Kendini Harry Potter dünyasında Draco Malfoy olarak buldu. Gencin 10,11 yaşında ki vücudu ile aynı görünüme sahip olan genç Draco Malfoy olarak...