Chapter 1

782 18 11
                                    

Jeg satt ute i hagen med sønnen min Noah. Det var en varm sommerdag og den lille gutten min på 1 år og en måneder løp rundt i bare bleia. Jeg er 18 år gammel og heter Alicia. Moren min kom ut i hagen.
"Niall har kommet hjem" sa hun.
Jeg så opp og beit meg i leppa. Han visste ikke om Noah. Niall hadde gjort meg gravid og dratt ut med bandet og siden hadde jeg ikke hørt fra ham og det var to år siden. Jeg så bort på Noah, han har de samme blå øynene som Niall og ligner mye på han. Det lyse håret hans er et mysterium siden Niall og jeg begge har brunt hår, men han farger sitt. Noah satt i gresset og kjørte rundt med en lastebil. På lasteplanet satt koseapen hans. Jeg ble sittende å se på Noah leke.
"Alicia?" En irsk stemme fikk meg til å snu meg.
Alle snakker Irsk her i Mullingar bortsett fra moren min og meg. Moren min er født i London, men giftet seg med en mann fra Mullingar og flyttet dit før jeg ble født.
Jeg så mot gjerdet der stemmen kom fra. Niall sto og kikket over gjerdet. Akkurat som han gjorde da vi var barn og han ville leke.
"Hei, Niall" sa jeg og smilte.
"Er du barnevakt?" spurte han og så på Noah.
"Nei" sa jeg og så ned.
Niall klatret over gjerdet og kom bort til meg.
"Nytt søsken?"
"Ikke det heller" sa jeg og så på han.
"Sønnen min og din..."
"Sønnen min?" Niall så på meg.
"Hvordan? Når? Hæ?"
"Da du var her for to år siden og vi var sammen, vi hadde sex kvelden før du dro, og det der er resultatet" sa jeg og pekte på Noah.
Niall så bort på Noah.
"Hva heter han? Hvor gammel er han?"
"Han heter Noah og er 1år og en måned" sa jeg.
Noah kom bort til meg og så sjenert på Niall.
"Noah dette er pappa"
Noah så på Niall.
"Pappa?" spurte han.
"Ja, jeg er pappa" sa Niall og smilte.
Noah slapp meg og klemte Niall.
Niall smilte og en tåre rant ned kinnet hans.

_____________________________________

Hva syns dere? Bør jeg fortsette?

DaddyWhere stories live. Discover now