Chapter 11

264 11 2
                                    

Niall og jeg ble på sykehuset. Niall sov i en stol. Hodet hans hvilte på stolryggen til nabostolen. Det så ukomfortabelt ut å ligge slik. Rart han ikke fikk vondt i nakken. Jeg la et teppe, en sykepleier hadde lagt inn til oss, over ham. Noah sov, jeg strøk han over kinnet og så på han. Stakkars lille gutten min. Jeg sov nesten ikke i løpet av natten.

Jeg halvsov da en lyd vekket meg. Jeg åpnet øynene og så Noah se på meg med åpne øyne.
"Mamma" sa han med svak stemme.
"Mamma er her, gutten min" sa jeg rolig og klemte ham.
Niall våknet og kom bort til oss. La armene rundt Noah og meg. En lege kom inn og sjekket Noah og skiftet på ham.
"Han kan dra hjem senere i dag, men han må ta det rolig" sa legen.
Niall og jeg nikket. Legen fjernet veneflonen i hånden til Noah og la på en bandasje. Noah var blek i ansiktet og hadde en stor kul i pannen etter møtet med bassengkanten. Noah strakte seg mot Niall som tok han i armene sine. Jeg hørte Niall synge lavt for Noah.

Vi satt i bussen. Noah satt på fanget mitt og så på film. Liam og Louis var i studio for å jobbe med en sang. Zayn snakket med moren i telefonen og Niall satt på pcen. Harry hadde forsvunnet ut med noen søte jenter og ingen hadde sett ham siden. Noah hadde vært slapp hele dagen, noe legen sa han ville være.
Liam og Louis kom inn i bussen.
"Hei" Louis smilte.
"Hvor er Harry?" spurte Liam og så seg rundt.
"Han gikk ut med en flokk jenter for flere timer siden" svarte Niall og så opp fra pcen.
Noah så opp på meg og drakk melk av flasken sin.
"Vi har ikke sett Harry etter det" sa Zayn og la mobilen i lomma.
"Trenger dere Harry til noe?" spurte jeg.
"Han skulle lage mat, det er hans tur og han trengs i studio" sa Liam.
"Han lovte å vaske bussen" sa Louis.
Liam sukket oppgitt.
"Har noen prøvd å ringe?"
Louis hadde telefonen mot øret og ventet.
"Fikk du svar?" Liam så på Louis.
"Nei, kommer bare til svareren hans" sa Louis.
Liam sukket.
"Hvis han ikke kommer snart, får vi sende Paul ut etter ham"

Noah drakk opp flasken og så på filmen. Han så opp på meg med trøtte øyne.
Jeg reiste meg og løftet opp Noah. Gikk inn på badet, skiftet bleie, pusset tennene hans og bar ham inn i senga. Jeg ga han smokken og apen og han sovnet.

Paul kom inn døra med Harry. Harry hadde bare på seg bokser og mumlet noe uforståelig.
"Hvor fant du ham?" spurte Liam.
"Full, naken og på strippeklubb, med masse nakne damer rundt seg" svarte Paul.
"Det kommer til å stå over alle første sidene i avisene i morgen og over alt på nettet" sa Zayn.
"Bare han ikke har gjort noen gravid" sa Niall.
"Managementet kommer til å klikke" sa Liam.
"Det er bare Harry de må klikke på" sa Louis.
"Vi har ikke gjort noe" la han til.
"Utrolig nok, er det ikke du som har gjort noe Louis" sa Liam.

_________________________________________

Beklager sen oppdatering. Håper dere liker denne delen

DaddyWhere stories live. Discover now