Vi var kommet hjem fra sykehuset. Legen hadde sagt ingen tv, ikke voldsom lek og mye hvile. Niall skulle vært tilbake på turne, men en liten gutt var blitt veldig pappagutt etter at han kom hjem fra sykehuset.
Noah satt på gulvet med smokken i munnen og lekte med Thomastoget. Niall og jeg satt i sofaen og snakket sammen.
"Jeg må dra tilbake til turneen snart" sa Niall alvorlig.
Jeg sukket. Jeg visste han måtte dra, men Noah visste ingenting. Det ville bli tøft for han at Niall var borte. Jeg så bort på Noah. Det hadde vært lettere om Niall ikke måtte reise så mye.
"Kan ikke dere være med på Europa delen av turneen?" spurte Niall.
Jeg så på han.
"Det er bare et par konserter igjen i Asia, før vi reiser til Europa" fortsatte han.
"Vi kan bli med på deler av den, men jeg må ikke glemme studiene mine. Jeg vil fullføre skolen" sa jeg.
Han nikket og klemte meg.
"Så klart du skal fullføre skolen" sa han.
Jeg smilte litt.
Noah kom bort til oss.
"Tjøtt" mumlet han med smokken i munnen.
Niall reiste seg.
"Jeg tar det jeg" sa han og bar med seg Noah inn på badet.
Jeg lente meg mot sofaen og lukket øynene. Det hadde ikke blitt mye søvn på meg natten som var.
_________________________________
beklager for kort del. har ingen inspirasjon for tiden. har dere lyst til at jeg legger ut en ny historie her? har en ide jeg har lyst til å fortsette med