Chapter 4

481 21 4
                                    

Jeg våknet, strakte meg etter mobilen min på nattbordet og sjekket klokka. Halv 10? Hvorfor hadde ikke Noah vekket meg før? Jeg så mot senga hans som var tom. Niall var heller ikke i senga. Jeg sto opp og gikk ned i stua. Der satt Niall og Noah i sofaen. Noah drakk av en tåteflaske med melk. Niall spilte for han på gitaren sin.
"God morgen" Niall snudde seg mot meg og sluttet å spille.
"God morgen" svarte jeg.
"Jeg har skiftet bleie og matet Noah med grøt" sa han.
"Takk" jeg ga han en klem.
Niall så på meg.
"Vil du og Noah bli med på turné med oss?" Niall så håpefull ut.
"Jeg vet ikke"
"Det blir fint, Noah får oppleve mye, du får slappet av og det beste av alt er at du har fem supre barnevakter med deg hele tiden"
Jeg tenkte litt.
"Når drar dere?" spurte jeg.
"I morgen" han så ned.
Noah så nysgjerrig på oss.
"Vi blir med" sa jeg.
Niall så opp og smilte. Klemte oss begge.
"Takk"
"Hvorfor vil du ha oss med?" spurte jeg.
"Jeg vil bli bedre kjent med sønnen min"
"Bare ikke la papparazziene ta bilder av ham, jeg vil ikke at Noah skal komme på forsiden av alle aviser og blader i landet"
"Selvfølgelig, det skal ikke skje" sa han.
"Takk Niall" jeg smilte litt.

Jeg så meg rundt i bussen. Vi skulle bo i bussen noen dager før vi skulle på hotell. Noah hadde forsvunnet med Niall inn i bussen. Jeg satte fra meg bagasjen og fant Noah og Niall foran tven og spille mario kart WiiU, sammen med Louis, Zayn og Liam. Noah hadde hendene på rattet og hjalp Niall å styre.
"Hvor er Harry?" spurte jeg.
"Her" sa stemmen til Harry.
Jeg snudde meg mot det lille kjøkkenet og fikk øye på ham.
"Jeg lager middag" sa han.
Jeg nikket og satte meg i sofaen sammen med guttene og så på dem spille.
Noah moret seg, han likte å spille med Niall og de andre guttene.

Duften av hjemmelaget pizza stakk i nesen og Harry stakk hodet rundt hjørnet til stua.
"Pizza om fem minutter" sa han.
"Hvor mange lagde du?" spurte Liam.
"4" svarte Harry.
Alle reiste seg og gikk til bordet. Noah satt på fanget mitt. Harry satte pizzaene på bordet og alle forsynte seg og snakket i munnen på hverandre.
"Ikke snakk med mat i munnen" Liam så på alle sammen.
Noah satt stille på fanget mitt og spiste. Likte helt tydelig pizzaen. Niall hadde spist en hel pizza alene og var i gang med nummer to.
"Alicia? Kan du sende meg colaflasken?" spurte Zayn.
"Her" jeg ga han flasken og spiste videre.
"God pizza" sa Louis.
Alle nikket enig.
Noah gjespet og jeg reiste meg opp.
"Jeg legger Noah og kommer tilbake" sa jeg og gikk inn på badet med Noah. Skiftet bleie på han og vasket han. Noah var så trøtt at han nesten sovnet. Jeg fikk på han en lyseblå pysj med en giraff på og bar han inn i senga. Noah og jeg hadde en seng sammen. Jeg sang en nattasang og kysset han på pannen, ga han smokken og koseapen og listet meg ut til de andre.

___________________________
Jeg vet jeg burde ha oppdatert for lenge siden, men har ikke hatt tid. Håper dere liker denne delen

DaddyWhere stories live. Discover now