Chapter 3

569 18 5
                                    

Niall løftet opp Noah og fortalte guttene om Noah.
"Så du bare stakk av? Før du fikk vite om barnet?" spurte Liam.
"Jeg dro dagen etter at han var laget, hvordan kunne jeg vite at han ville komme til verden?"
"Du kunne brukt beskyttelse" sa Harry.
"Ikke snakk om det du Harry. Har ikke du ligget med hundre jenter uten beskyttelse?" sa Niall.
"Det var ikke hundre damer" sa Harry.
"I hvertfall femti" sa Louis og Zayn i kor.
Harry rødmet.
"Femti? Er det mulig?" spurte Miley.
"Når du heter Harry Styles så" sa Liam.
Jeg så på dem. De fortsatte diskusjonen med Harry.
"Hvis dere skal fortsette det der så gjør det hos Niall, Noah skal ikke høre banning" sa jeg.
Guttene reiste seg og hoppet over gjerdet.
"Vi snakkes" sa Liam.
"Kan jeg bli med dere?" spurte Miley.
"Klart det"
Miley ble med guttene, men Niall ble igjen. Han så på meg. Holdt fortsatt Noah.
"Kan jeg bli her i natt?"
"Klart det" sa jeg.

Niall og Noah satt i sofaen. Noah drakk melk av tåteflasken sin og hadde på seg en stripete blå pysj. Niall hadde satt på Ole Brumm for Noah. Da Noah hadde drukket opp flasken sin løftet jeg han opp og gikk opp på rommet mitt. Noah må sove inne hos meg fordi vi ikke har et eget rom til han. Niall gikk etter oss. Jeg la Noah i sprinkelsenga og la dyna over han. Noah hadde sutten(smokken) i munnen og klemte apen sin. Niall sang Little things for han.  Noah sovnet og vi listet oss ut av rommet og lot døra stå åpen. Vi gikk ned i stua og satte oss i sofaen og pratet. Vi pratet lenge. Jeg så på klokka og reiste meg.
"Jeg legger meg, Noah våkner alltid tidlig" sa jeg.
Niall nikket og reiste seg også. Vi gikk opp på rommet mitt. Der fikk vi øye på Noah som sto i senga og gråt. Jeg løftet han opp i armene mine og vugget han.
"Skal du sove sammen med mamma og pappa?" spurte jeg.
Han nikket.
"Niall? Skifter du på Noah? Mens jeg er på badet"
"Klart det" sa han og overtok Noah.
Jeg gikk inn på badet og skiftet til en t-skjorte jeg pleide å sove i.
Jeg hørte Niall snakke mens jeg skiftet.
"For en stank"
Jeg gjettet på at det var mer enn tiss i bleia til Noah.
Jeg fniste litt og pusset tennene mine før jeg børstet håret og gikk inn på rommet mitt. Niall ga meg Noah og gikk inn på badet. Noah så opp på meg med store blå øyne. Niall kom fra badet, kun i bokser. Han var bare så kjekk. Niall la seg under dyna og jeg la Noah mellom oss. Takk og pris for st jeg hadde dobbelseng.
"Natta" sa Niall.
"Natta"
Jeg slukket lyset og lukket øynene. Hørte Noahs gjevne pust. Jeg hadde nesten sovnet da jeg hørte:
"Jeg elsker dere og vil alltid passe på dere"
__________________________________

Hva syns dere? Jeg vet jeg burde ha oppdatert før, men har vært opptatt hele helgen.
Håper dere liker denne delen

DaddyWhere stories live. Discover now