Chapter 10

287 12 5
                                    

Noah trillet ut i vannet etter en kollisjon med bakken. Gutten som hadde veltet han stoppet og hoppet ut i vannet etter ham. Gutten fikk Noah opp av vannet. Niall og jeg løp bort til dem. Noah lå livløs i guttens armer. Harry og Louis var på vei ned i garderoben. Liam snakket med badevakten. Niall fikk Noah i armene og gutten unnskyldte seg flere ganger. Badevakten kom bort til oss og begynte med hjerte lunge redning. Liam sa at en ambulanse var på vei. Jeg gråt, ville ikke miste gutten min. Jeg snudde meg vekk og Niall la armene rundt meg. Han gråt han og. Ambulansen kom og tok med seg Noah. Vi skiftet fort og dro til sykehuset.

Vi satt på venterommet. Lukten av medisiner og rengjøringsmidler stakk i nesa. Niall gikk fram og tilbake foran oss. Jeg ble forsøkt trøstet av Liam og Zayn. Ikke at der hjalp. Harry flørtet med en sykepleier. Louis var på do. Sykepleiere og leger gikk forbi oss, men ingen stoppet og sa noe om Noah. Jeg var så redd for den lille gutten min.

En lege kom mot oss. han hadde kort grått hår, vennlig ansikt og briller.
"Foreldre til Noah Horan?"
Niall og jeg gikk bort til legen.
Legen tok oss med inn på et lite rom.
"Jeg har nyheter om sønnen deres" sa han.
Niall så på meg og jeg klemte hånden hans i min.
"Vi har fått hjertet hans i gang, men han hadde svelget mye vann og er bevisstløs" sa legen.
Niall og jeg så på hverandre.
"Vil han overleve?" spurte Niall.
"Det er gode muligheter for det" legen så alvorlig på oss.
"Dere kan gå inn til han så snart sykepleieren er ferdig med prøvene hans"
"Prøver?" spurte jeg.
"Blodprøver blant annet" sa legen.
"For å sjekke at kroppen fungerer som den skal"
Niall og jeg så på hverandre.
"Kan vi se ham?" spurte Niall.
Legen nikket og viste oss inn på et rom. Der lå den lille gutten vår i senga. Han så enda mindre ut enn vanlig i den store senga. Han så blek ut. Øynene var lukket og flere maskiner var koblet til den lille kroppen hans. Jeg begynte å gråte igjen og Niall la armene rundt meg.

________________________

Beklager at denne delen ble kort, men har vært opptatt og har litt skrivesperre. Hva syns dere om delen?

DaddyWhere stories live. Discover now