Chapter 6

410 18 9
                                    

Jeg satt backstage på konserten. Noah satt på fanget mitt og ville til pappa hele tiden. Han likte å være backstage på konsertene. Liam kom bak scenen for å skifte skjorte for tredje gang, eller noe sånt. Jeg hadde mistet tellingen. Louis hadde hatt vannkrig på scenen og tømt vann over Liam. Noah kom seg ned av fanget mitt og gikk bort til Liam.
"Onke Li" sa han og strakte armene mot ham. Liam klemte ham og gikk mot scenen igjen. Noah fulgte etter ham.
"Noah, kom til mamma" ropte jeg.
Noah overhørte meg og fulgte videre etter Liam. Jeg gikk etter ham, men fikk ikke tak i ham.
"Liam, snu deg" ropte jeg.
Liam snudde seg og fikk øye på Noah.
"Kan jeg låne han litt?" spurte han.
Jeg nikket.
"Ikke for lenge"
"Nei da" han smilte.
Jeg så på tven og smilte da Liam og Noah kom på scenen. Fasen hylte da de fikk øye på Noah. Noah vinket og smilte søtt. Niall tok han fra Liam og smilte. Noah klemte Niall. Noah tok tak i mikrofonen til Niall da han snudde seg mot Louis og Zayn for å gjøre ett eller annet. Noah snakket i mikrofonen.
"Mama, papa, da,da" sa han igjen og igjen.
Fasen awwet og hylte. Niall lo og snudde seg.
"Tok du mikrofonen min?"
Noah smilte søtt.
"Noah låne" sa han søtt.
"Kan jeg få den tilbake?"
"Nei" Noah smilte søtt og klemte mikrofonen inntil seg.
"Min"
Niall hentet en smokk og så på Noah.
"Skal vi bytte? Du får sutten(smokken) og jeg får mikrofonen min"
Noah så på Niall.
"Sutt" sa han og ga mikrofonen til Niall.
Niall ga han sutten og Noah puttet den i munnen. Fansen tok bilder og filmet mens Niall holdt på med Noah. Bare han ikke sa at han var faren. Noah trengte ikke å bli forfulgt av papparazzier over alt. Det ville skremme ham. Det virket som Noah elsket oppmerksomheten han fikk på scenen. Jeg smilte litt. Niall gikk av scenen med Noah og kom bak til meg.
"Noen liker oppmerksomhet" smilte Niall og klemte Noah.
"Det er helt klart" sa jeg og tok Noah i armene mine.
Noah strakte seg mot Niall.
"Pappa" sa han.
Jeg bet meg litt i leppa og så på Niall.
"Pappa kommer snart tilbake" sa jeg til Noah.
Niall klemte Noah og gikk ut på scenen. Noah gråt og ville til pappa. Jeg så på han.
"Pappa kommer snart" sa jeg og så på han.
"Pappa nå" gråt han.
Noah har virkelig blitt en pappagutt.
Jeg prøvde alt for å roe han ned, men ingenting funket. Jeg vugget og trøstet, uten virkning. Bare konserten var ferdig snart og Niall ville komme.

Endelig kom gutta av scenen. Niall tok Noah i armene sine og Noah sluttet å gråte.
"Pappa" han smilte og lente seg mot brystet til Niall.
"Skal vi dra til bussen?" spurte Harry.
"Gjerne" sa Zayn.
"Du kaster ikke mer vann på meg" sa Liam til Louis.
Louis hadde en flaske vann i hånden og pekte den mot Liam.
"Du har gjort meg våt mer enn nok i dag"
Louis bare lo og så på Liam. Noah så opp på Niall med nydelige blå øyne.
Han gjespet og lukket øynene.

_______________________________

Hva syns dere? Kommenter gjerne
Var noen av dere på konserten i går? Det var jeg og det var fantastisk :)

DaddyWhere stories live. Discover now