Chapter 25

78 2 0
                                    


Vi hadde kommet oss og av flyplassen og ventet på Paul som skulle hente oss. Det var tidlig om morgenen. Christine leste i guideboka hun hadde kjøpt før vi dro. Hun leste seg alltid opp før hun skulle et sted.
"Visste du at Sydney er Australias eldste by med mer enn 4 millioner innbyggere?" Leste Christine fra guideboka.
"Vi må bare se operahuset og dra på stranden og se Sydney Harbor Bridge" Christine pratet som en foss om alle stedene vi måtte besøke og alle tingene vi måtte se.
"Kan vi komme oss til hotellet først?" Spurte jeg.
En bil stoppet foran oss og Paul kom ut.
"Hei jenter" sa han.
"Hei Paul" sa vi i kor.
Vi satte oss inn i bilen og Paul tok bagasjen. Jeg satte Noah i barnesetet og festet beltet hans. En liten kjøretur senere stoppet vi utenfor et stort hotell. Liam møtte oss i døra. Han var raskt borte i resepsjonen og snakket før han kom bort til oss igjen. Han fulgte oss inn i heisen og trykket på knappen. Noah satt på armen min og så seg rundt.
"Vi har tenkt oss på stranden etter på, blir dere med?" Spurte han.
"Kan vi godt" svarte jeg.
Heisen stoppet i 6 etasje og vi gikk ut. Det var en lang korridor med dører på begge sider. Liam stoppet foran en dør og banket på.
"Kom inn"
Han gikk inn.
"Jeg har med besøk, er det greit for dere?" Hørte vi Liam si.
Liam åpnet døra for oss. Vi gikk inn.
"Alicia, Noah" Niall reiste seg og kom bort til oss. Noah strakte seg mot ham og Niall tok han i armene sine. Zayn og Christine var midt i en het omfavnelse. Niall klemte Noah og kysset meg.
"For en overraskelse" sa han.
"Hvor lenge skal dere være her?"
"Like lenge som dere" svarte jeg.
"Paul ordnet det for oss"
Paul kom inn døra.
"Jeg er ikke tjenestepike" sa han.
"Og dere jenter har for mye bagasje" la han til og satte fra seg koffertene.
Gutta lo.
"Vi pakker bare det nødvendigste" sa Christine.
"Møtes i lobbyen om 20 min?" Spurte Louis.
Alle nikket. Niall og jeg tok bagasjen min og Noah og gikk inn på rommet hans.

 Niall og jeg tok bagasjen min og Noah og gikk inn på rommet hans

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rommet var nydelig. Jeg åpnet koffertene og fant frem badetøy. Niall skiftet til badeshorts mens jeg pakket en strandbag. Noah fikk på seg en badebleie og solhatt. Jeg tok på meg en blå bikini og en sommerkjole utenpå.

Vi møtte de andre i lobbyen. Paul kjørte oss til Bondi Beach. Da vi kom dit, var det folketomt. Paul gikk ut av bilen. Han kom fort tilbake.
"Stranden er stengt, det er fult av giftige kubemaneter( Box jellyfish) i vannet" fortalte han.
"Jeg har hørt om kubemaneten, den er et av verdens giftigste dyr" sa Christine.
"Giften er sterk nok til å drepe voksne på 3 minutter" la hun til.
"Vi kan bade i bassenget på hotellet i steden" sa Harry.
Alle var enige. Paul kjørte tilbake til hotellet.

Jeg kom tilbake fra do

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg kom tilbake fra do. Harry lå på en solseng og flørtet med noen jenter. Liam, Zayn og Louis var i vannet og kastet en ball til hverandre. Niall smurte inn Noah med solkrem.
"Vil ikke" protesterte Noah.
"Du vil ikke bli solbrent heller" sa Niall.
Jeg la meg på solsenga ved siden av Christine og tok opp boka mi. Det var deilig å kjenne den varme sola mot kroppen. Jeg åpnet boka og begynte å lese.
"Hva leser du?" Spurte Christine.
"Twilight Liv og død" svarte jeg, uten å se opp fra boka.(noen av dere som har lest den? I såfall likte dere den?)
"Hæ?"
"Det er en omskriving av Twilight boka" svarte jeg.
Hun nikket og puttet propper i ørene. Jeg begravde meg i boka igjen.

Noe kaldt traff beina mine. Jeg så opp fra boka. Noah satt på solsenga og så på meg.
Jeg fant håndkle hans og pakket han inn i det.
Niall gikk bort i kiosken. Han kom tilbake med is til alle tre. Sjokolade til Noah, jordbær til meg og sjokolade til seg selv. Vi spiste is og koste oss.
Jeg fant en våtserviett og tørket Noah rundt munnen.

______________

Beklager den lange ventetiden, men jeg falt av hesten for to uker siden og pådro meg en hjernerystelse. Ikke gøy å ikke se tv, lese eller noe som helst, bare hvile. Håper dere liker denne delen

DaddyWhere stories live. Discover now