Chapter 31

42 2 0
                                    


Niall og jeg satt på venterommet og ventet. Det føltes som vi hadde vært her en evighet. En lege kom ut. Han rettet på brillene sine.
"Foreldre til Noah Horan?"
Niall og jeg reiste oss opp og gikk til legen. Han håndhilste på oss.
"Jeg er doktor Salvatore"
Han fulgte oss til et rom. Der lå Noah i en seng. Han så så liten ut der han lå.
"Alt ser bra ut, men han har et lite hull i hjertet" sa legen og så alvorlig på oss.
"Er det farlig?" stemmen min brast.
"Mest sannsynlig vil det gro igjen av seg selv, men skjer ikke det må han igjennom en operasjon" sa legen.
"Vi tar kontakt med legen deres i London og forklarer alt, de vil kalle inn Noah til sjekk av hjertet jevnlig" sa legen.
Vi nikket. Niall holdt rundt meg.
"Må vi gjøre noe? Skal han ha noe medisiner?" Niall så på dr Smith.
"Det trenger han ikke, men pass på at han ikke overanstrenger seg, da kan han besvime igjen"
Vi nikket. Noah strakte armene mot meg. Jeg tok han i armene mine. Lille gutten min. Tårene trillet ned i håret hans.

Vi kom til hotellet kvart over to om natta. Niall la Noah i senga. Noah spratt opp igjen.
"Ikke sove"
Jeg tok tannbørsten ut av munnen.
"Du må sove Noah" sa jeg.
Han ristet på hodet og sto i senga.
"Skal vi lese en bok før du sover?" spurte Niall.
Noah nikket. Han fant frem Paw Patrol boka.
"Kan vi ikke lese noe annet?" Niall så på Noah. Noah har dilla på Paw Patrol og Løvenes Konge for tiden. Så han har Simba og Chase(tror det er en av Paw Patrol karakterene) i senga sammen med apen hver natt. Noah kom med Løvenes Konge boka. Niall sukket.
"Vel bedre enn Paw Patrol" mumlet han og begynte å lese.
Jeg gjorde meg ferdig på badet. Hørte Niall lese mens jeg var der inne. Jeg tok på meg en av Niall sine t-skjorter og gikk ut til dem. Niall lukket boka.
"Nå må du sove Noah" sa han.
"Ikke trøtt" Noah så på oss. Han sto i senga, med apen og Simba i armene sine.
"Skal du sove sammen med oss?" Foreslo jeg.
Noah nikket. Jeg løftet han opp i senga vår og la han mellom oss. Jeg gjespet. La dyna over meg. Noah så på oss.
"Ikke sove" sa han.
Niall gjespet og så på meg. Jeg ristet oppgitt på hodet. Niall fant fram mobilen sin og satte på Paw Patrol og ga den til Noah. Noah smilte fornøyd.
"Niall han skal sove" jeg så irritert på han.
"Han sovner før episoden er over" sa han.

3 episoder senere og Noah var like våken. Jeg stirret surt på Niall. Niall så unnskyldende på meg. Jeg skulle til å si noe da Noah endelig sovnet. Niall tok mobilen sin og la dyna over Noah.
"Endelig" hvisket han.
Jeg nikket enig og kysset ham på kinnet.

---------------------------

Endelig har jeg oppdatert. Hva syns dere? Lover å skrive mer fra nå av.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 25, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DaddyWhere stories live. Discover now