Chad'in Roket Takımına teslim ettiği adamı hemen kemen kelepçelediler ve koluna iki Roket Takımı üyesi girdi. Adamı camlı bir sorgu odasına soktular. Masaya oturtup ellerini masanın üzerine kelepçelediler. Çıkarken kasten kapıyı kapatmamışlardı. Chad ise kendine gösterilen sandalyeye oturmuş olan bitenleri Roket Takımı üyelerinin liderlerinin masasının önünden izliyordu. Roket Takımı üyelerinin lideri ise masasında Chad'in başına ödül konan suçluyu teslim ettiğine dair evrakı doldurmakla meşguldü. Conroy, Chad'in uzun zamandır tanıdığı bir Roket Takımı üyesiydi. Orta yaşlı sarışın bir erkekti. Başını masadan kaldırmadan Chad'e bir şeyler mırıldandı.
"Çok değişmişsin Chad."
"Sadece tıraş oldum."
"Ah, evet. Sıhhatler olsun. Ama ben onu kastetmedim. Sen normalde canlı getirmezdin."
"Paraya ihtiyacım var Roy."
"Daha önce yok muydu?"
"Vardı ama... Bir süre ara vermek istiyorum. Bir tatile ihtiyacım var."
"Mental yorgunluk?"
"Evet, mental yorgunluk. Bir süre Vermillion'dan uzaklaşmak istiyorum."
"Bir yolculuk... Nereye?"
"Alola."
Conroy başını masadan kaldırıp sırıttı.
"Seni şanslı çocuk. Benim ise bu zindanda tek eğlencem Will olacak."
"Ben Will değilim!"
Sorgu odasındaki adam kapısı açık olduğundan her şeyi duymuştu.
"Ben Will değilim. Duydunuz mu beni. Yanlış kişiyi yakaladınız."
Conroy koltuğunu çevirerek sorgu odasına döndü.
"Seni başka biriyle karıştıracak kadar aptal olduğumuzu mu düşünüyorsun Kırkyalan Will? Seni adi dolandırıcı. Kurduğun ponzi yüzünden eniştemin bütün birikimi uçup gitti. Adam tabancayı başına dayayıp beynini patlatınca zavallı kız kardeşim dul kaldı. Şimdi ona ve iki yeğenime ben bakmak zorundayım."
"O ben değildim. Kardeşimdi."
"Kardeşin?"
"Evet, ikiz kardeşim. Görünüşü tıpkı bana benzer. Adı Chill. Belki enişteni dolandıran odur. Ben kimseyi dolandırmadım yemin ederim."
Diğer iki Roket Takımı üyesi kıkırdamaya başladı. Conroy da neşelenmişti.
"Kızmaya başlıyorum Will. Bunları sorgun gelince söylersin. Şimdilik sus."
Ama Will susmadı.
"O da size yalan söylüyor. Beni yakalarken bir charizard kullandı."
Chad yutkundu. Renk vermemeye çalıştı. Roket Takımı üyeleri ise aldırmamıştı. Sadece Conroy dudak büktü.
"Bir charizard... Vay canına."
Conroy ayağa kalkıp sorgu odasına yürümeye başladı. Will ise saydırmaya devam ediyordu.
"Evet, size yemin ederim bir charizarddı. Üstelik iyi eğitilmişti. Ona karşı hiç şansım olmadı. Charizard yasaklı pokemonlardan öyle değil mi? Bu adam, bu lanet olası ödül avcısı yasadışı pokemon eğitmenliği yapıyor."
Conroy yaklaştıkça ses tonu alçalıp titremeye başladı.
"Üzerinde... üzerinde mega taşı vardı."
Conroy eskisi gibi neşeli görünmüyordu. Kaşları çatıktı. Yanındaki Roket Takımı üyesine döndü.
"Tobey! Sorgu aletini getir. Will ötmek için sabırsızlanıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pokemon - Chad'in Dileği
FanfictionSize üç dilek hakkı verilse, ne dilerdiniz? Suç çetelerinin dünyayı ele geçirdiği distopik bir gelecekte eski bir Roket Takımı üyesi olan Chad, günlerini geçimini sağlamak için ödül avcılığı yaparak ve geçmişte yaşadığı olayların pişmanlığını yaşaya...