17

2.5K 241 97
                                    

Ona giyinmesi için istediği alanı tanıdıktan sonra beni yanına çağırmasıyla, yatakta dizleri üzerinde oturan ve beyaz tenini bordo bir elbiseyle süslemiş bedenin yanına ilerliyorum. Onu ilk kez bir elbise içinde görmüş olmanın heyecanına basit bir elbise içinde bile bu kadar güzel gözüküyor olmasının hayranlığı eşlik ediyor.

Basit bir el hareketiyle önündeki saçı kulağının arkasına sıkıştırdıktan sonra komodinine bıraktığı şişeyi aldığında onu sarsmamak için yavaşça oturuyorum. Şişeyi bırakıp yarısına kadar doldurduğu kadehlerden birini kendine almasının ardından diğerini alıp sırtımı yatak başlığına yaslıyorum.

Dakikakar geçerken ikimiz de sakince şarabımızı yudumlayarak sohbet ediyoruz. Daha çok, son zamanlardaki sahne performanslarımızı değerlendirmekten ilgisini çeken şeyleri anlatmasına kayan havadan sudan bir sohbet. Vücudumu ona dönük olacak şekilde çevirdiğimde aynı şekilde altına doğru kıvırdığı bacaklarını benim bacaklarımın üzerine yaslayarak bana dönüyor.

"... Çok ilgimi çeken bir tabloydu. Ben de o tarzı denemek istiyorum."

Düşünceli bir şekilde konuştuğunda boşalmış kadehine biraz daha şarap dolduruyorum.

"İlk kez denemene rağmen bu kadar mükemmel yapman beni şaşırtıyor."

"Hyung aylardır çiziyorum, ilk kez değil!"

İltifatı kabul etmek istemeyen ses tonundan sonra durgunlaştığında kafasına diktiği bardakla kırmızı sıvının hızlıca boğazından geçmesine izin veriyor. Artık elimde fazlalık haline gelmiş kadehten kurtulmak adına ben de onu taklit ederek kadeh içerisinde kalan son sıvıyı yuttuktan sonra ikisini de komodine bırakıyorum.

Kadehten kurtuldakran sonra ise boşta kalan elimi kucağıma doğru yasladığı dizinin üzerine bırakıyorum. Avcum altındaki sıcak teninde bilinçsizce parmak uçlarımla daireler çizmeye başladığımda bir elini yanağıma yaslayarak yüzlerimizi yaklaştırıyor.

Beklemeden dudaklarımız birleşirken  ıslak ve yoğun bir öpüşmenin içine çekiliyoruz. Dolgun üst dudağını dudaklarımın arasına alıp emerken yatağa yaslı olan elimi beline sarıp vücutlarımızı daha da yakınlaştırıyorum. Bana uyum sağlayarak başını hafifçe eğdiğinde ve yanağımdaki elini saçlarıma kaydırarak dilini ağzıma ittiğinde kollarım arasındaki bedenin grup arkadaşım olduğu, hatta ünlü bir gruptaki idoller olduğumuz dahi aklımdan uçup gidiyor. Yalnızca o ve sıcaklığı aklımı dolduruyor.

"Minho..."

Dudaklarımız nefes almak için ayrıldığında yüzüme vuran sıcak nefesiyle dudaklarından kaçan inlemeyle karışık adım, beni içtiğim tüm içkilerden daha sarhoş hissettiriyor.

Bu sefer gözlerinin içine bakarak aralık dudaklarından faydalanıp kısaca üst dudağını emip geri çekildiğimde neredeyse yatar pozisyona geçecek kadar kaydığımızı fark ediyorum. Onu rahatsız bir pozisyonda tutmak istemediğimden iyice aşağıya kaymasını sağlayıp üzerine geri uzandığımda kollarını boynuma sararak dudaklarıma atılıyor.

Öpüşünü önceki kadar uzun tutmayarak dudaklarımı çene çizgisinden boynuna kaydırıyorum. Saçımdaki elini sıkılaştırdığında bacakları da belime dolanıyor. Dağınık fakat hızlı bir şekilde öpüşürken ellerimi, belimi sarmış bacaklarına indiriyorum. Pürüzsüz teninde kayan tenim, yatağa dağılmış elbisesinin gizleyemediği dantel iç çamaşırına kayıyor.

Soluklarımız birbirine karışırken tekrar nefeslenmek için ayrıldığımızda bir hipnozdan uyanmış gibi hissediyorum. Bir elinin işaret ve orta parmağını evde giydiğim eşofmanın beline taktığını hissettiğimde ona uyum sağlayarak önce tişörtümden sonra da altımdakilerden kurtuluyorum. Gözlerimizi ayırmıyoruz ve kendiminkiyle aynı heyecanı gözlerinden okurken ellerimi tekrar iki yanımda açık bacaklarında koyup giydiği dantel, kadın çamaşarına kaydırıyorum. İnce kumaş bacaklarından yavaşça sıyrıldıktan sonra benim kıyafetlerim gibi yeri boyluyor.

"Devam etmek istediğine emin misin?"

Sakince gözlerine bakarak sorduğumda en ufak bir endişe kırıntısı arıyorum. Eğer tereddüt ettiğini hissedersem o anda durayım diye ancak hiç tereddüt etmeden, yanakları gibi pembeleşmiş dudaklarını aralayarak "Devam et" diye mırıldanması beni ikna ediyor.











Tam ortasında böldüğüm için üzgünüm baya uzun olacaktı aklımdakilerle o yüzden kırpıp kalanını gelecek bölüme aktarmam gerekti ^^

Ve hala yılbaşı gecesindelerrr sabahı bbl'da Hyunjin birlikte uyandıklarına dair bir mesaj atmıştı ona bağlayacağım














Secret Secret | HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin