Alarmın kulak tırmalayıcı sesiyle yatakta kıvranırken bir an önce kapatmak için şifonyerin üzerindeki telefonuma doğru uzandım.
Uykudan yeni kalkmış olmanın bedenime verdiği tüm ağırlıkla bir kaç saniye sonra nihayet telefonu elime alabilmiştim.
Hala yatakta uzanmakta olan vücudumu hareket ettirmeye hiç niyetli değildim. Telefonumu iki elimle avuçlayıp tavana doğru tuttum.
Alarmı kapatabilmiş olmanın verdiği zaferle rahatladım ama iki saat sonra okula gidecek olmanın üzerimde yarattığı sinir bozucu etkiyle nefesimi sesli bir şekilde dışarı verdim.
Kilit ekranımda bir farklılıklar vardı. Whatsapp'dan bir mesaj gelmişti.
Annem dışında bana kimse mesaj atmadığı için bu durumu garip garipsemiştim.
Merakıma yenik düşüp mesaja tıkladım.
0533***: Kendinden bile sakladığın o küçük sırrını kimsenin bilmemesi için neleri feda edersin?
...
(Düzenlendi)
Herkese selamm
Umarım iyisinizdir ❤Önce sizlere hikayeye başlama serüvenimden biraz bahsetmek istiyorum. Bu hikayeyi yazarken çok düşündüm, çok kez ikilemde kaldım çünkü hikayenin sadece başlangıcını kafamda çizdim ama nasıl bir son yapacağıma dair hiçbir fikrim yok. Muhtemelen hikayeyi yazdıkça final bölümünü yavaş yavaş kafamda şekillendireceğim. Bundan emin olabilirsiniz wjndlclskxls
Bir diğer ikilemde kalma sebebim ise hikayeye gelecek olan tepkilerden endişelendiğim için :')
Bunun sebebi bu hikayenin temel konusu bir diziye ait. Netflix'in "Control Z" dizisinden ilham alarak bu hikayeyi yazma kararı aldım.Aslında fikir aynı fakat olay örgüsü, karakterler ve hikaye akışı çok farklı.
Diziyi izleyenler belki bu hikayeyi sevmeyebilir.
Haklı olabilirler.
Ama ben bunu kendi hayal dünyamda daha da özgün bir şekilde esneterek kurgulayacağım, bundan emin olabilirsiniz. 😌
Ve şunu da söylemek isterim ki sadece bir gençlik dizisinden ilham alarak yazdığım bir hikaye. Wattpad'de hiç "hacker" konulu bir kitap okumadım. O yüzden bu hikayeye benzer bir kitaba da rastlamadım.
Bu tamamen benim kafamda ilham alarak kurguladığım bir hikaye. Oluşabilecek bütün benzerlikler tesadüften ibaret.
Şimdi yeni bölüme geçebilirsiniz.
Keyifli okumalaarr 🤓
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker | Texting
ChickLitAlarmın kulak tırmalayıcı sesiyle yatakta kıvranırken bir an önce kapatmak için şifonyerin üzerindeki telefonuma doğru uzandım. Uykudan yeni kalkmış olmanın bedenime verdiği tüm ağırlıkla bir kaç saniye sonra nihayet telefonu elime alabilmiştim. Ha...