Selam bebekler, yeni bölümü atmamın üstünden 5 gün geçti ve konu gittikçe derinleşiyor. Kısa hikaye şeklinde olacak ve bölümleri uzun tutacağım. Ama bu bölümü biraz kısa tutmaya karar verdim. Gizemli Hacker ve Yase'yle olan konuşmaya özel olsun istedim daha doğrusu. Tam olarak istediğim okunma sayısına ulaşamadım mlsf ama olsun 1-2 kişiye de razıyım wşsngöşdmf
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalarr 💚
...
Mesajı okumamın üstünden üç dakika geçmişti. Olduğum yerde durup hala ekranı açık olan o mesaja bakıyordum. Ne yazacağımı bilmeden öylece ekrana bakıyordum. Daha sonra olduğum yerde hareketlenip kafamı toparlamaya çalıştım.
Siz: Benden ne istiyorsun?
Mesajı gönderdikten sonra sınıfa geçip çantamı aldım, çıkış saati çoktan gelmişti. Gözüm Karya'yı aradı fakat sınıfta yoktu. Bunda garip bir şey yoktu. Sonuçta bugün tanışmıştık hemen samimiyet kurmak saçma olurdu. Zaten bu arkadaşlık ilişkilerinden de anlamadığım için bu durumu gayet normal buldum.
Sonunda eve varmıştım. Telefonumu kontrol ettim. Gönderdiğim mesajı hâlâ görmemişti. Telefonumu yatağın üzerine bırakarak banyoya girdim. Ilık bir duş beni kendime getirmişti. Banyodan çıkıp üstümü giyindikten sonra telefonumu elime aldım. Bildirim geldiğini gördüm ve hızlıca gelen mesaja tıkladım.
0533***: Seni.
Gözlerim kocaman açılmıştı. Bu hacker denen kişinin benimle ne derdi olabilirdi ki? Önce sırrımı -daha doğrusu olmayan sırrımı- bildiğini söyledi. Şimdi de istediğinin ben olduğunu söylüyordu. Bugün konferans salonunda olan her şeyi o yapmıştı. En azından onunla iletişim kurabiliyordum bu da bir gelişme diye düşündüm. Şimdilik sadece kısa sorular sormakla yetinecektim ama asıl sormak istediğim şey;
Hacker kim?
Siz: Kimsin ve gerçekten benden ne istiyorsun?
Mesajıma cevap vermesi uzun sürmedi. Hemen gelen bildirimle mesaja baktım.
0533***: Kim olduğumu şimdilik öğrenemeyeceksin ve senden istediğim tek şey beni sevmen.
Siz: Pardon da seni neden sevecekmişim ben?
Siz: Ayrıca daha kim olduğunu bile bilmiyorum.
0533***: Kafanda bir sürü soru işareti olduğunun farkındayım Yase, beni zamanı gelince zaten tanıyacaksın ama şimdi değil.
Siz: Neden insanların sırlarını ifşa ediyorsun?
0533***: Çünkü hakettiler.Siz: Hiç kimse böyle bir şeyi haketmez yaptığı şey ne olursa olsun.
0533***: Onları tanısan böyle demeyeceğini biliyorum :)Siz: Nereden biliyorsun? Belki yine aynısını diyeceğim hatta belki ben de onlardan biriyimdir.
0533***: İkimizde senin o andavallardan olmadığını biliyoruz Yase.
Siz: Beni tanımıyorsun Hackercım :)
0533***: Hayır seni gayet iyi tanıyorum :))Siz: O zaman çevremden birisin ve sen beni tanıyorsan ben de seni tanıyorumdur, yanılıyor muyum?
0533***: Yanılmıyorsun ama beni gerçekten tanıdığını düşünmüyorum.Kendimi bir an sırıtırken buldum. Neler oluyordu bana? Toparlanıp yazacağım şeyi düşünmeye başladım.
Aslında tanıdığım biri, ama pek bir samimiyetimiz yok.Gerçi benim kimseyle samimiyetim yok..
Okuldaki bir çok kişinin sırlarını ifşa ettiğine göre bizim okuldan olduğunu varsayıyordum. Madem texting de bu kadar cesurdu ben neden olamıyorum diye düşündüm. Anlık bir özgüven patlamasıyla yazmaya başladım.
Siz: Tanışalım o zaman :)
Yase bebeğim biraz hızlı değil miyiz? Wksngnöxmcmx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker | Texting
ChickLitAlarmın kulak tırmalayıcı sesiyle yatakta kıvranırken bir an önce kapatmak için şifonyerin üzerindeki telefonuma doğru uzandım. Uykudan yeni kalkmış olmanın bedenime verdiği tüm ağırlıkla bir kaç saniye sonra nihayet telefonu elime alabilmiştim. Ha...