0.5

72 6 1
                                    

Yine upuzuun bir bölümden sonra çerezlik bir bölüm yazdım.
İyi okumalarr 😽

Karya'nın merak dolu sorularını kendisiyle başbaşa bırakıp eve gitmek için yürümeye başladım.

Eve çok kısa bir mesafe kala markete girip çikolata aldıktan sonra paketini açıp yiyerek apartmana girdim.

Tam kapının önündeyken anahtarı kapı deliğine sokmuştum ama yerde bir kutu farkettim. Kapıyı açıp kutuyla beraber içeri girdim.

Montumu ve çantamı bir kenara attıktan sonra kutuya bir göz attım. Başta anneme gelmiş olabileceğini düşündüm fakat üstünde benim ismim yazılıydı. Küçük siyah bir kutuydu.

Hemen bantlarını maket bıçağı ile açmaya başladım. Kutunun içinde gördüğüm şey bir anlık şaşkınlıktan duraksamama neden olmuştu.

Babamın ölmeden önce bana aldığı ve benim iki ay önce okulda kaybettiğimi sandığım parıltılı kuğu kolyem.

Gözlerim dolmuştu. Belki yenisidir, o değildir diye düşündüm ama hayır iki tane parıltılı taşı yoktu ve bu kesinlikle benim kolyemdi. Şaşkınlığım mutluluğuma karışmıştı.

Kolyemi avucumun içine alıp yatağımın üstüne bıraktım. Daha sonra kolyeye odaklanmaktan farkedemediğim kutunun içindeki küçük not ilişti gözüme.

"Umarım tekrar kaybetmezsin :)"

Telefonumu montumun cebinden çıkarıp Hacker'a yazmak için sohbete tıkladım.

Siz: Bunu yaptığına inanamıyorum..

Telefon numarasını rehberime kaydetmiştim. Böylece ondan gelen mesajları görünce hemen bakabilecektim.

Her zaman ki gibi mesajıma bakması uzun sürmemişti.

Hacker: Anlaşılan kargonu almışsın :)


Siz: Evet, nerede buldun peki?

Hacker: O kısmı bana kalsın ama okulda bulduğumdan emin olabilirsin.

Siz: Okulda kaybettiğimi bilmiyordum.

Hacker: Evet, hem de tam yanımda yere düşürdün onu.

Bir mesaja ne kadar uzun bir süre bakılırsa o kadar süre boyunca baktım ekrana. Hareket etmiyordum, göz kapaklarımı dahi hareket ettirecek kontrolü kaybetmiştim. Sadece şoktaydım.

Siz: İki ay önce kimseyle muhattap olmadım ben nasıl senin yanında düşmüş olabilir ki?

Hacker: Zaten benimle de muhattap olmadın Yase'cim.

Siz: Neyse zaten senin kim olduğunu bulduğumda tüm bu detayları da öğrenmiş olacağım.

Hacker: Beni bulabileceğini kim söyledi?

Siz: Ben.


Hacker: Başarılar o zaman, buna ihtiyacın olacak :)

Siz: Seni bulamayacığımı düşünmen ne acı..

Hacker: hahashdkclsl

Hacker: Ben sana beni bulamazsın demedim, mesajları tekrar oku istersen :))

Hacker: İmkansız değil ama kolay olmayacak.

Siz: Neden bu kadar stres oldun anlayamadım :D?

Siz: Seni zaten bulacağım ve kim olduğunu öğrendiğim zaman senin hakkındaki düşüncelerimi yüzüne vurmak için can atıyorum.

Hacker: Umarım içinde tuttuğun lanet içerikli sözleri gözlerimin içine bakarak da söyleyebilme cesaretin hâlâ olmuş olur?

Siz: Neden ne varmış senin gözlerinde?

Hacker: Hala anlayamadın mı? İpucunu çoktan vermiştim oysaki.. :(

Hacker: Neyse benim gitmem gerekiyor. Bu tatlı sohbeti bölmek istemezdim ama bir hacker'ın işi asla bitmez maalesef..

Siz: Git tabii sen, bu son gidişlerin olacak zaten :)

Hacker: İşin sonunda seninle birlikte gideceksem ben dünden razıyım :)

Siz: Görüşürüz Hacker Bey

Hacker: Görüşeceğiz güzelim :)

...

Bu bölümde Yase'nin iç dünyasına fazla yer vermek istemedim, ilerleyen bölümlerde fazlasıyla görücez zaten.

Şimdilik oldukça yüzeysel bir texting oldu siz ne dersinizz? 🤓

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın bebeklerr 😻

Kocaman öpüldünüzz 💕







Hacker | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin