0.7

82 6 0
                                    

Bomba gibi bir bölüm geldiii 💥

İyi okumalar kelebeklerimm 😌💕

...

Test çözmekten sıkılmış, kahvemi alıp balkonda oturmaya başlamıştım. Oldukça yorucu bir okul gününden sonra yarın haftasonu olacağı için sevinçliydim.

Şu hacker denen şahıs hala mesaj göndermeye devam ediyordu. Ama son 3 gündür yazmıyordu ve kimsenin sırrını ifşalamamıştı.

Onu engellemeyi düşünmüştüm ama sonra hemen vazgeçmiştim. Bunun sebebi ise belki onun bir açığını yakalayıp kim olduğunu bulabilirim diye.

Tabii bu sadece bir ihtimaldi.. Onu bulabileceğime olan inancım vardı. Ama elimde mesajlar, ifşalanmış sırlar ve panoya benim için yapıştırılmış küçük imalı bir nottan başka hiçbir şey yoktu.

Ama bir şey belliydi ki katil kesinlikle okuldan biriydi ve her gün yüzüne baktığım onlarca insandan biriydi.

Elimi yumruk yapıp alnıma götürdüm. Güneş ışığının yüzüme vurmasıyla, sıcaklığı hissedip yüzümü yukarı kaldırdım. Bu kişiyi bulmalıydım yoksa babamın medyaya yansıtılan yanlış haberleri ifşalayacaktı. Hacker'ın "sırrın" diye bahsettiği şey kesinlikle buydu.

Bugün de okulda hiçbir şey yapmayıp sadece derslere girip çıktım. Karya'nın numarasını almıştım. Bir şey duyunca bana söyleyecekti.

Okula polisler gelmişti. Hocadan tuvalete gitmek için izin alıp müdürün odasının önünde durup konuşmaları olabildiğince dinlemeye çalışmıştım. Sadece polislerin okuldaki olaylarla daha da çok ilgileneceğini ve şüphelendikleri öğrencileri sorguya alacakları dışında bir şey duymamıştım.

Oğuz gün boyu bana bakış atıp durmuştu, ona her baktığımda bana bakıp gözlerini başka yöne çeviriyordu.

Söylediği şeyler mantıklı değildi. Karya'nın hacker olabileceğini düşünmüyordum.
Çünkü okula yeni gelen biri neden herkesten intikam alsın ki hem de hiçbirini tanımıyorken..

Ama içimdeki bir ses de "neden olmasın" diyip kafamı karıştırıyordu.

Kafamı iki yana sallayıp düşüncelerimden sıyrıldım. Hacker'ın kim olduğunu bulmak istiyorsam onunla daha çok iletişim kurmalıydım. WhatsApp'a girip Hacker ile olan sohbete tıkladım.

Siz: Öldün sanırım, şu ara çok sesszsin.

Mesajı görmesi uzun sürmemişti hemen yazmaya başladı.

Hacker: Bazı planlamalar yapıyorum.

Hacker: Fırtına öncesi sessizlik diyelim :)

Siz: Hm neymiş bu plan?

Hacker: Kendini çok akıllı zannediyorsun di mi?

Hacker: Zamanı gelince öğrenirsin acelesi yok güzelim :)

Deme şu kelimeyi deme işte ya..

Siz: Of çok sıkıcısın.

Siz: Ne olur yani şimdi anlatsan, kimseye söylemem ben :D

Hacker: Söylememekte kararlıyım, ama belki ipucu verebilirim. :)

Hacker: Hadi iyisin yine sana kıyamadım.

Hacker | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin