29. ~Μετά από δύο χρόνια~

229 14 52
                                    

•Μυρτώ•

~Μετά από δύο χρόνια~

Έχουμε μαζευτεί οι μισοί έξω από το σχολείο και οι άλλοι μισοί έξω στο προαύλιο του σχολείου.

Τι άγχος έχει αρχίσει να με κυριεύει. Νιώθω να ζεσταίνομαι και σίγουρα έκανα την πιο λάθος επιλογή που μπορούσα να είχα κάνει στο θέμα ΡΟΎΧΑ για την σημερινή μέρα!

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΝΙΩΘΩ ΝΑ ΠΝΊΓΟΜΑΙ Η ΜΠΛΟΎΖΑ ΠΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΗ!

ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΊΕΙ!

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ! ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΟΥ ΝΑ ΈΧΕΙ ΔΡΟΣΙΑ!

ΕΝΑΝ ΑΝΕΜΙΣΤΉΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!

"Καλημέραααα!" λέει η Ιωάννα και τρομάζω
"Που την είδες; Πες μου για να την δω και εγώ όχι τίποτα άλλο!"
"Αγχώθηκες;"
"Όχι μπα η ιδέα σου είναι!" της είπα ειρωνικά και αυτή χαμογέλασε

Μα καλά αυτή δεν έχει άγχος; Πανελλήνιες δίνουμε πάει καλά;;;

"Έλα μωρέ πόσο καιρό προετοιμάζεσαι για τις πανελλήνιες ήρθε η μέρα λοιπόν να δείξεις ότι έκανες τα πάντα για να τα καταφέρεις!" μου είπα και την κοίταξα στραβά

"Πας καλά; Εσύ το λες αυτό σε μένα;"
"Εμ ναι σε ποιον θες να το πω; Στον πρώην μου;"
"ΟΧΙ! ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΜΕΝΑ!"

Άλλη δουλειά δεν είχαμε να ξεκολλήσει από τον Αχιλλέα και να ξανακολλήσει στον βλάκα τον πρώην της...

Βγαίνει η καθηγήτρια έξω και μας φωνάζουν να μπούμε μέσα...

ΑΥΤΟ ΉΤΑΝ ΤΗΝ ΒΑΨΑΜΕ Η ΚΡΙΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ ΈΡΧΕΤΑΙ!

"Καλή επιτυχία αγάπη!" μου είπε η Ιωάννα και ίσα που την άκουσα από το άγχος μου...

"Καλή επιτυχία ζουζούνα!" της είπα και εγώ και έψαξα την αίθουσα μου...

Ούτε με τον Ιάκωβο ούτε με Ιωάννα ούτε με την Ελένη είμαι...

Πως να μου φύγει το άγχος όταν ξέρω ότι σε λίγες μέρες θα κάνουμε ένα τρελό καλοκαίρι με τα παιδιά και όταν δεν έχω ιδέα τι θέματα θα πέσουν στην έκθεση;

Κάθομαι στην θέση κάνουμε όλα τα διαδικαστικά πράγματα που έπρεπε να κάνουμε και μας μοιράζουν τα τετράδια και τα θέματα.

Είδα τα θέματα της έκθεσης και άρχισα να αγχώνομαι αρκετά... Μια βαθιά ανάσα θα μου έκανε καλό σκέφτηκα!

Ξεκίνησα να διαβάζω το πρώτο κείμενο που μας δόθηκε.

Η πρώτη άσκηση κλασικά σωστού λάθους ήταν και η πιο εύκολη! Μέχρι που δεν μας έλεγε αν θέλει χωρία από το κείμενο...

Ποτέ Ξανά Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt