•Μυρτώ•
Οι μέρες περνούσαν και με τον Γιάννη πήγαιναν όλα αρκετά καλά. Με την σχολή όμως δεν μπορώ να πω το ίδιο... Τα μαθήματα γινόταν αργά σχετικά και δεν με βόλευαν ιδιαίτερα οι ώρες με το υπόλοιπο πρόγραμμα της μέρας μου. Έπρεπε στις δώδεκα να είμαι στα πανεπιστήμια και ήδη μέσα στην αίθουσα. Με τον Μιχάλη είχα να βγω από την μέρα που με πήρε από την Κοζάνη. Δεν είναι πολλές οι μέρες αλλά είμαστε στο ίδιο πανεπιστήμιο έπρεπε να τον βλέπω σχεδόν κάθε μέρα. Οι ώρες μας όμως δεν βολεύουν. Γενικά οι ώρες των μαθημάτων μου πάνε ασορτί με τον χαρακτήρα μου που δεν ταιριάζει με κανέναν.
"Μυρτώ"
"Έλα μαμά!"
"Τι κάνεις;"
"Διαβάζω για το ένα μάθημα που με δυσκολεύει πες μου"
"Τίποτα ήθελα να δω τι κάνεις. Εγώ θα βγω με την θεία σου για να διαλέξουμε κάποια υφάσματα γιατί θέλει να σας φτιάξει μπλουζάκια. Στο κάθε ανίψι της άλλο!"
"Εντάξει μαμά εγώ θα μείνω μέσα..."
"Όλα καλά;"
"Ναι μια χαρά" λέω και γυρνάω την καρέκλα μου πάλι μπροστάΑκούω την πόρτα να κλείνει και ανοίγω το κινητό μου. Κανένα μήνυμα από τον Γιάννη και ούτε ένα τηλέφωνο. Δεν θέλω να πέσω στην παγίδα του να γίνω αδιάκριτη και τοξική αλλά αγχώνομαι. Αυτό ήταν θα στείλω μήνυμα στην Ιωάννα. Ή μάλλον όχι θα την πάρω τηλέφωνο. Ανοίγω ξανά το κινητό και ψάχνω την επαφή που γράφει πάνω 'Γιατί σε κάνω παρέα'
"Έλα ρε Μυρτώ τι έγινε;"
"Είσαι με τον ακατανόμαστο;"
"Τον Γιάννη εννοείς;"
"Ναι!"
"Όχι!"
"Που είναι το σκασμένο!"
"Παίζει να κοιμάται γιατί χθες τον άκουγα με μια γκόμενά να κάνουν σεξ!"Τι έκανε λέει; Πως τολμάει; Εγώ είμαι όλη μέρα στο σπίτι και διαβάζω και αυτός δεν φτάνει που είναι όλη μέρα με κοπέλες στην δουλειά του που φοράνε τα πιο ωραία ρούχα που υπάρχουν. Με κερατώνει κιόλας; Αυτό ήταν! Κλείνω εισιτήρια τώρα!
"Μυρτώ;;"
"ΈΡΧΟΜΑΙ!" λέω και το κλείνωΔεν κατάλαβες καλά κύριε Γιάννη! Εμένα με λένε Μυρτώ Λαμπροπούλου!
Ετοιμάζω την βαλίτσα. Την μεγάλη αυτή την φορά! Θα κάτσω μέρες! Και θα πάρω και φορέματα και οτιδήποτε άλλο έχω μέσα στην ντουλάπα μου!
"Μυρτώ ακόμα διαβάζεις;" λέει η μαμά μου και σηκώνω το κεφάλι μου κουρασμένη
"Τι ώρα είναι;"
"Αργά παιδί μου πρέπει να κοιμηθείς!"
"Θέλω να διαβάσω λίγο ακόμα γιατί αύριο θα φύγω"
"Μα ήρθες πριν τρεις μέρες. Που θα πας πάλι;"
"Μαμά..."
"Μυρτώ ξέρεις ότι δεν μπλέκομαι ούτε ρωτάω απλά είναι αρκετά τα έξοδα και ίσως σε χρειαστούμε αύριο με την θεία σου!"
BINABASA MO ANG
Ποτέ Ξανά
Teen Fiction"ΘΑ ΣΟΥ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!" "ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΦΑΛΙ;;;" "Σιγά το κεφάλι..." "Υπονοείς κάτι για το υπέροχο κεφάλι μου;" "Έχω δει και καλύτερα!"