•Μυρτώ•
Η σχολή...
Οι πρόβες...
Τα μηχανήματα...Ήταν όλα υπερβολικά φανταστικά που η μικρή και ευαίσθητη καρδούλα μου δεν τα άντεχε όλα αυτά...
Δεν άγγιξα τίποτα! Φοβήθηκα να μην σπάσω κάτι και χρειαστεί μετά να πουλήσω το νεφρό μου στη μαύρη αγορά για να το ξανά αγοράσω στην σχολή!
Φυσικά και ο Μιχάλης με πείραζε συνέχεια και τον αγριοκοιτουσα επειδή με κορόιδευε αλλά δεν έδωσε σημασία στις σπίθες που έβγαζαν τα μάτια μου!
Γουρούνι!
Μέχρι και την καθηγήτρια της φωνητικής διέκοψε για να με πειράξει!
Ευτυχώς που είχα την Δανάη να τον κράζει και στην τελική να τον πετάξει έξω από την αίθουσα σχεδόν κλωτσιδών!
Η δασκάλα φωνητικής μου έδωσε πολλά συγχαρητήρια και μου ζήτησε να γράφτω στη σχολή πράγμα το οποίο δεν μπορώ να κάνω γιατί εκτός από το οικονομικό δεν έχω και χρόνο! Το διάβασμα για τις πανελλήνιες μου τρώει τις περισσότερες ώρες της μέρας.
Μετά τις πρώτες 2 ώρες ένιωσα άγχος και ότι δεν θα προλάβω να κάνω τις ασκήσεις του φροντιστηρίου που εκκρεμούσαν για αύριο! Έτσι χαιρέτησα ευγενικά του συμφοιτητές της Δανάης και τους καθηγητές της και έφυγα από την σχολή όσο πιο γρήγορα μπορούσα...
Βγαίνοντας από την αίθουσα πέτυχα τον Μιχάλη. ΧΠΦΤΟΥ ΣΟΥ!
"Επ επ επ που πας έτσι βιαστική;"
"Τώρα θα σου έλεγα καμία χοντράδα αλλά έχει χάρη που σε χρειάζομαι!"
"Μίλησε στον σοφό Μιχάλη μικρή τσουχτρίτσα!"
"Σοφέ Μιχάλη;"
"Ναι;"
"Άσε τις σοφές μπούρδες σου και πήγαινε με στο σπίτι!"
"Θα σε πήγαινα αλλά..."
"Αλάτια! ΧΠΦΤΟΥ ΣΟΥ ΡΕ ΓΟΥΡΟΥΝΙ! ΜΟΛΙΣ ΔΕΙΣ ΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΗ ΣΟΥ ΤΙΠΟΤΑ!" του φώναξα και είδα να κοίτα επίμονα πίσω από την πλάτη μου σίγουρα κανένα ξεκωλο από πίσω μουΓύρισα απότομα να δω και την βρίσω και αυτή αλλά είδα την καθηγήτρια της φωνητικής να του κάνει σήμα να πάει γρήγορα στην τάξη.
Ουψι...
"Πάω μέσα εγώ οπότε θα σε πάω άλλη φορά!" μου λέει, μου χαμογελάει και μου κλείνει το μάτι
Που έχω μπλέξει...
Μάλλον θα πάω με τα πόδια από ότι κατάλαβα!
Τέλος πάντων καλύτερα θα ακούσω μουσική και θα κάνω και λίγη γυμναστική.
Βγαίνω από την σχολή βάζω τα ακουστικά μου και αφηρημένη ξεκινάω να περπατάω.
YOU ARE READING
Ποτέ Ξανά
Teen Fiction"ΘΑ ΣΟΥ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!" "ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΦΑΛΙ;;;" "Σιγά το κεφάλι..." "Υπονοείς κάτι για το υπέροχο κεφάλι μου;" "Έχω δει και καλύτερα!"