45. "Έκανα έρωτα με τον Γιάννη"

211 14 88
                                    

•Μυρτώ•

Ξυπνάω το πρωί και βρίσκομαι στην αγκαλιά του Γιάννη. Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει εδώ αλλά νομίζω πως κάτι έχω κάνει λάθος. Και αν δεν το ήθελε; Και αν ήταν μόνο από την επήρεια αλκοόλ; Ήπιαμε πολύ χθες...

Σηκώνομαι σιγά σιγά για να τον ξυπνήσω και παίρνω τα ρούχα μου από το πάτωμα. Βγαίνω από το δωμάτιο και πλάι καλά βλέπω ότι λείπει ο Αχιλλέας. Βάζω τα ρούχα και ανοίγω την πόρτα. Χτυπάω την πόρτα της Ιωάννας και μου ανοίγει ο Μάνος ενώ είναι ακόμα κοιμισμένος.

"Καλημέρα" του λέω
"Καλημέρα" μου λέει ενώ τρίβει τα μάτια του και μου γυρνάει την πλάτη για να φύγει να πάει προς την κουζίνα

Λογικά θα ετοιμάσει κάτι για να φάει... Μάλιστα και ούτε που με ρώτησε αν πονάω και εγώ...

Αμάν ρε Ιωάννα από όλους τους άνθρωπους εσύ με τον πίθηκο έπρεπε να μένεις; Ούτε που νοιάστηκε αν γυρίσαμε χθες ή αν μείναμε αλλού.

Ακούω τα τακούνια της Ιωάννας από τα σκαλοπάτια της πολυκατοικίας. Ανοίγει την πόρτα λίγο απότομα αλλά χαρούμενα!

Την κοιτάω και βλέπω ότι της κόβεται το γέλιο όπως με βλέπει στον καναπέ με τα πόδια μου μαζεμένα στην αγκαλιά μου. Κοιτάει πίσω τον Μάνο να στέκεται στον πάγκο της κουζίνας.

"Τι της έκανες;" του λέει και τον αγριοκοιτάει κλείνοντας δυνατά την πόρτα

"Εγώ δεν της έκανα τίποτα! Αυτή γύρισε και ήταν έτσι... Εσύ που ήσουν;"
"Δεν είμαι εγώ το θέμα Μάνο!" λέει και με πλησιάζει

"Μυρτώ μου σήκωσε το κεφάλι σου και κοίτα με"

Δεν το κάνω...

Γυρνάει και κοιτάει τον Μάνο κάνοντας του σήμα να μας αφήσει λίγο μόνες και έτσι απομακρύνεται. Δεν την κοιτάω αλλά την καταλαβαίνω. Αυτή την κοπέλα την διαβάζω απέξω και ανακατωτά!

"Έλα έφυγε μιλά!"
"Έκανα έρωτα με τον Γιάννη" λέω και την κοιτάω

Πετάγεται όρθια και με κοιτάει σοκαρισμένη μετά από αυτό που της είπα.

"ΤΙΙΙΙΙΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΣΕ ΠΛΗΓΩΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ!"
"Όχι Ιωάννα κάτσε πάλι κάτω"
"Τότε;"
"Ε δεν ξέρω ντράπηκα και έφυγα"
"WHAT??? Θέλεις να μου πεις ότι έφυγες χωρίς καν να ξυπνήσει;"
"Ναι!"
"Γιατί ρε ματάκια μου;"
"Γιατί δεν ξέρω εντάξει; Είχαμε πιει και..."
"Δεν ήθελες;" με ρωτάει κοιτώντας με επίμονα και με το βλέμμα του ανακριτή

"Το ήθελα!"
"Αλλά;"
"Αλλά δεν ήξερα αυτός αν ήθελε!"
"Για αυτό υπάρχει ο διάλογος!"
"Ρε Ιωάννα το ξέρω... Απλά φοβήθηκα ότι θα τον απογοητεύσω"
"Θα απογοητευτεί περισσότερο αν δεν σε δει δίπλα του!"
"Λες εε;"
"Λέω Μυρτώ!" μου λέει και με μαλώνει

Ποτέ Ξανά Où les histoires vivent. Découvrez maintenant