•Ορέστης•
Προσπάθησα να είμαι όσο πιο χαλαρός μπορούσα και να φύγω σαν να μην συμβαίνει τίποτα!
Έφυγα και την άφησα πίσω να κοιτάει την πλάτη μου.
Είναι και για μένα περίεργο... Δεν είναι του στυλ μου να πλησιάζω μια κοπέλα έτσι! Αλλά δεν έχω τίποτα να χάσω! Όλα για όλα!
Ανέβηκα βιαστικά τις σκάλες και πήγα προς την αίθουσα μου αλλά συνάντησα τον Γιάννη ο οποίος πήγαινε προς τις κάτω δηλαδή προς την βιβλιοθήκη. Μα καλά τι δουλειά έχει αυτός να πάει προς τα εκεί;
"Επ! Που πας εσύ ρε;"
"Την ίδια απορία είχα και εγώ για σένα;"
"Που πάω;"
"Όχι!"
"Τότε;"
"Που ήσουν και πας τώρα στην τάξη;"
"Στην βιβλιοθήκη! Έψαχνα το κινητό μου!"
"Το βρήκες;"
"Ναι!"
"Άντε ωραία" είπε λίγο ψυχρά αν κατάλαβα καλά και έφυγε με λίγα νεύρα;Βρε μήπως να του πω για την κοπέλα μπας και σπάσει λίγο ο πάγος; Τώρα τελευταία έχει αρκετά νεύρα ή έχει κάτι μαζί μου! Ένα από τα δύο!
Τέλος πάντων μπήκα στην τάξη και είδα ότι η θέση μπροστά από τον Αχιλλέα ήταν άδεια οπότε πήγα και έκατσα εκεί. Η αλήθεια είναι ότι θέλω να τον ρωτήσω αν ξέρει γιατί μου συμπεριφέρεται έτσι ο Γιάννης...
"Αχιλλέα;"
"Ναι;"
"Να σε ρωτήσω κάτι;"
"Ναι ρε ότι θέλεις!"
"Παίζει να έχει μαζί μου κάτι ο Γιάννης;"
"Καλύτερα να του μιλήσεις! Αν και δεν νομίζω να έχει κάτι μαζί σου!"
"Δεν φαίνεται ρε φίλε δεν ξέρω...""Παιδιά ησυχία!" είπε η καθηγήτρια και γύρισα γρήγορα μπροστά μιας και δεν είχα να πω κάτι άλλο με τον Αχιλλέα
Αν είναι θα τον ρωτήσω να μην πορεύομαι!
Γιάννης
Προσπαθώ να μην νευριάσω ούτε με τον Ορέστη ούτε με την Μυρτώ.
Κάτι μου λέει ότι ο Ορέστης θέλει όντως πολύ να χωθεί στην Μυρτώ.
Στο κάτω κάτω λογικό είναι. Αρχικά είναι κούκλα! Επίσης δεν έχω λόγο να νευριάσω!
Κατεβαίνω τις σκάλες και πάω στην βιβλιοθήκη για να δω αν είναι εκεί!
Την βλέπω να κρατάει ένα βιβλίο και να διαβάζει.
Είναι φανταστική ρε γαμώτο! Λες και μου έχει κάνει μάγια νιώθω...
"Τι θα γίνει; Θα με κοιτάς για πολλή ώρα ακόμα;" με ρωτάει και μου κόβεται η ανάσα από την τρομάρα
Σιγά ρε κοπελιά! Είχα αφεθεί πως μου κόβεις έτσι την χολή;
"Εεε όσο μπορώ ακόμα" είπα εν τέλη και σήκωσα τους ώμους μου όσο την πλησίαζα
ESTÁS LEYENDO
Ποτέ Ξανά
Novela Juvenil"ΘΑ ΣΟΥ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!" "ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΦΑΛΙ;;;" "Σιγά το κεφάλι..." "Υπονοείς κάτι για το υπέροχο κεφάλι μου;" "Έχω δει και καλύτερα!"