Part 3. - A dobozok.

2.9K 63 2
                                    


- Baszki de rohadt korán van még, nem értem miért kellet ilyen korán bejönnünk ma.

- Mert személyzeti megbeszélés lesz ember. - Mondtam unodtan.

- Este Agatha olyan vacsorát készített nekem hogy mind a tíz ujjamat megnyaltam utána.

- Én a macskámmal voltam az este. Együtt néztük a tv-t, kibaszott romantikus volt.

- Kellene neked egy csaj, nincsen hiányod?

- Mármint szex hiányom? Az van, de most nem tudok hirtelen leakasztani egy csajt.

- Pedig kellene, a végén leszárad a fütyid.

- Kurva vicces vagy Lucas.

- Gyere menjünk ne várassuk meg azt a seggfej embert.

Felmentünk a harmadik emeleti tárgyalóba ahol a személyzeti megbeszéléseket szokták tartani, nem volt tömve a terem, sokan még nem értek be a korai órában.
Belépett a terembe a főnökünk, az a nyomorult Paul Morris. Gyűlölt engem amiért meghúztam az egy szem lányát. Christi egy igazi vérbeli ribanc volt. Csak szépen kellet pislognom rá és már húzott is be a takarító szertárba hogy keféljem rojtosra.

- Jó reggelt emberek. – Köszöntött minket flegmán Paul.

- Szép reggelt főni. – Kiabáltam vissza.

Szúrós pillantást vetett rám és el is kapta a tekintetét.
Tíz perccel később már megérkezett mindenki így kezdetét vette a heti megbeszélés.

- Ma egy nagyon fontos dologról kell beszélnünk. Lesz egy nagy rendezvény itt házon belül. A huszonkettedik emeleti nagy rendezvény teremben fognak egy fogadást tartani két hét múlva. Alaposan ki kell takarítani a termet, az ablakokat lemosni, ahogy az asztalokat és a székeket is rendbe kell tenni. Több mint 500 embert várnak erre a rendezvényre, csillognia villognia kell mindennek, értve vagyok?

- Értve. – Mondta a tömeg egyszerre.

- A rendezvény után is nekünk kell össze takarítani majd, mind ezt úgy hogy ne hozzatok rám szégyent, megértettétek? Nagyon sok szék és asztal van amit le kell pucolni így azt a döntést hoztam hogy szépen el lesz osztva a munka éjszakára.

- Hogy mi a faszom? – Tettem fel a kérdést.

- Valami baj van García? Netán megint kedved támadt megdugni valakinek az ártatlan egyszem kislányát?

- Nem, nem támadt kedvem megdugni valakinek a kurvára nem ártatlan, már nem is olyan kicsi, huszonhat éves lányát. Mikor kell elkezdeni az éjszakai takarítási munkálatokat? – Tereltem el a témát gyorsan. Paul szerette ha a munkával kapcsolatban kérdezünk tőle. Ez azt a látszatott keltette hogy baszottul fontos nekünk a munka.

- Nagyon jó kérdés García, ezt már szeretem ha érdeklődnek a munka iránt, na szóval minél hamarabb el kell kezdeni. Holnapra össze állítok egy beosztást hogy kinek mikor kell bejönnie éjszakára pluszba.

- Köszönöm uram.

Fél óra múlva már a padlót sikáltam a wc-ben. Az irodában a legtöbb férfi normális volt, ha látták hogy felmosok akkor kikerültek, köszöntek nekünk illedelmesen, megvolt a kölcsönös tisztelet az öltönyösök és a melósok között.

- Ah igen, remélem hamar beadja nekem a derekát az a kis kurva.

Lépett be a tágas mosdóba George Perry. Már megint az a patkány. Mögötte jött még két másik fickó is, akiket látásból ismertem.

- Jó reggelt uraim. – Mondtam és illedelmesen bólintottam.

- Á, Logan jóreggelt, jó szar volt ma reggel a metró mi? Kurva meleg volt rajta.

ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!Where stories live. Discover now