- Van mára valami programod vagy ötleted mit szeretnél csinálni? – Kérdeztem reggeli után.- Hm, nem tudom, szívem szerint egész nap csak az ágyban lustálkodnék.
- Akkor legyen ez.
Nem tudtam hogy Isabella mit akar. És azt sem tudtam hogy hogyan kéne megkérdeznem hogy maradjak e nála vagy ne.
- Szeretnél egyedül pihenni?
- Nem, maradj, kérlek. – Rám mosolygott és odalépett elém.
Szép szőke haja csak úgy omlott le a vállán egészen a ziháló mellkasáig. Szendén felnézett rám, arcát a két kezem közé fogtam és forró csókot nyomtam a puha ajkára.
Rögtön áttört a nyelvével és édes kis harcba kezdett velem.
Megfogta a derekamat és magához szorított. Esélyem sem volt leplezni a merevedésemet.
Már csak egy kis érintés is elég volt ahhoz hogy teljesen hatalmába kerítsen és beinduljak tőle.
Hátrálni kezdett de nem engedett el, húzott magával, egészen a hálószobáig.
Lábával berúgta az ajtót és behúzott az ágyig.
Tekintetével égette az arcomat. Éreztem rajta hogy ég a vágytól hogy most azonnal az ágyra fektessem és magamévá tegyem.
Újra csókolni kezdtem és kezemmel végig simítottam az oldalán. A bőre és a selyemköntösének az érintése csak még jobban feltüzelt és már semmi sem tartott vissza attól hogy fékezzek.
Hirtelen mozdulattal az ágyra fektettem. Nem ellenkezett, ugyanúgy akarta mint én.
Levettem róla a selyemköntöst és a toppot, majd a kis fekete nadrágja következett. Anyaszült meztelenül feküdt előttem. A farkam olyan keményen állt hogy szinte majdnem szétrobbant.Feláltam és én is levetkőztem.
Megnyalta a szája szélét mire a farkam rándult egyet.
Vissza feküdtem mellé, csókoltam simogattam, végül a kezemmel izgatni kezdtem tűzforró és már szinte pofátlanul kurvára nedves punciját. Büszke voltam hogy miattam indult be ennyire.
Két ujjammal izgatni kezdtem mire halkan felnyögött. Pár másodperc után be is csúsztattam őket és úgy izgattam tovább. Karmolni kezdte a hátamat és a farkam után nyúlt. Puha kezével megmarkolta és lassan fel és le mozgatni kezdte. Az érintésétől egy csepp előváladék csillant meg a makkom hegyén.
Isabella ezt észrevette, hirtelen pózt váltott és a feje már a farkamnál volt. Benyálazta a száját és lenyalta rólam a csillogó nedvet. Lassan csúsztatta a szájába be a kemény hímtagot majd végül tövig lenyelt.
Éreztem ahogy a farkam neki ütközik a torkának. Kibaszott szexi pillanat volt.
Tovább folytatta és bő nyállal ahogy szeretem, úgy szopott le. Nem akartam így elélvezni ezért kihúztam magamat belőle.- Rám ülsz édesem?
- Rád.
Hanyadt feküdtem, ő pedig rám mászott. Két lábát a testem két oldalára helyezte és puncijával a farkamra telepedett.
Nem kellet benedvesíteni őt, mert iszonyatosan nedves volt már, picit megemelkedett, farkamat odaillesztette és mintha hiper szuper lassúsággal ült volna le rám.
A forró lucskos puncija körbe ölelte a farkamat és úgy szorította hogy már ettől majdnem elélveztem.
Tövig benne voltam, rám ült teljesen, majd lassan mozogni kezdett.
Hangosan felnyögött és fejét hátra vetette. Úgy tudom Isabella sem szexelt sokat az elmúlt időszakban így arra számítottam hogy mindketten kurva hamar elélvezünk majd.
Gyorsított a tempón és mintha tényleg lovagolna, úgy ugrált rajtam.
Ahogy összeért a feneke a csípőmmel, egy csattogó hang keletkezett. Imádtam ezt a hangot hallani.
Lehunytam a szememet és átadtam magamat a pillanatnak.
Isabella még gyorsabban ugrált és egyre hangosabban lihegett és nyögött.
Tudtam hogy mindjárt elfog élvezni, de már én sem bírtam sokáig.
Nagyjából kettő perc telt el mikor éreztem hogy elélvezek.- Bébi, elfogok élvezni. – Lihegtem.
- Élvez el Logan.
A mondatot alig bírta befejezni mert felsíkoltott. Körmeit a mellkasomba vájta és hangos sikítással elélvezett. Nekem sem kellet több, felszisszentem és elengedtem magam.
A forró ondóm megtöltötte Isabellat.
Reszketett a testem ahogy az utolsó csepp is kijött belőlem. Felnéztem és egy széles vigyort pillantottam meg az arcán. Teste elengedte magát és rám dőlt, majd lecsúszott mellém.- Baszki. – Lihegte, miközben levegőért kapkodott.
- Ja baszki.
- Nem is tudom mikor basztam utoljára ilyen jót.
- Haha én sem tudom, rég szexeltem már.
- Ahogy én is.
Ekkor belém hasított a rémület és a félelem.
- Bazdmeg.
- Mi az? – Kérdezte ijedten.
- Nem védekeztünk. Nem volt rajtam gumi.
- Logan most komolyan? Szedek gyógyszert ne izgulj. – Mosolyodott el.
- A szívbajt hoztad rám. – Nevettem én is.
Isabella és én még kicsit vissza aludtunk, majd mikor újra felébredtünk már esteledett.
- Ideje mennem, biztos csomó dolgod van még, nem akarlak feltartani.
- Nem tartasz fel. – Mosolygott.
Megakartam kérdezni tőle hogy most akkor mi a helyzet velünk. Hivatalosan egy pár vagyunk vagy csak baszunk.
Úgy voltam vele hogy inkább hagyom a faszba a dolgot és majd meglátom mit hoz a jövő.
Összeszedtem a cuccaimat és felöltöztem.- Hétfőn találkozunk? – Kérdezte, miközben a cipőmet vettem fel.
- Persze, hiszen muszáj dolgozni menni.
- Örülök hogy itt voltál velem egy kicsit. Nagyon jó volt.
- Nekem is jó volt édesem.
Megcsókoltam és kinyitottam az ajtót.
- Hétfőn találkozunk édes.
- Vigyázz magadra Logan.
Majd becsukta az ajtót.
A metró fele sétáltam és végig azon gondolkoztam hogy mi lesz most.
Az apja előtt már lebuktunk és tud rólunk, na de mi lesz a munkahellyel?
Nem venném jó néven ha azért basztatná őt valaki, mert a takarító sráccal jár és kefél.
Szívem szerint tanácsot kérnék Lucastól, de félek hogy akkor hétfő reggel tíz órára már mindenki tudna a kis románcunkról.
YOU ARE READING
ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!
Romance- Tekintetem újra őt figyelte. Azt a szőke szépséget.A mérhetetlenül csinos és nagyon gazdag Isabella Morgan-t. A cég ahol dolgoztunk egy elbaszott nyomorult vállalat volt. Nagy vállalatok ügyeivel foglalkozott. Isabella is ügyvéd volt. Fiatal, 2...