Miutána Isabellával szétváltunk ő ment dolgozni és én is indultam a saját dolgomra. Lucas a nap hátralévő részében folyamatosan a nyomomban volt. Meséltem neki a tárgyalós dologról, Geogreról, és nem hagyott békén a többivel sem hogy minden szaftos részletet meséljek el neki.- Bazdmeg Logan, mondj már még valamit. - Könyörgött.
- Mit mondjak, bazdmeg, mindent elmondtam már.
- És Miss Morgan nem mászott rád?
- Ezt most rögtön fejezd be Lucas. – Förmedtem rá.
- Jaj ne csináld már tudom hogy oda vagy érte. Ahogy csorog a nyálad mikor meglátod, hát barátom esélyed sincs a tagadásra, mert neked nagyon is tetszik Isabella. – Hangosan nevetni kezdett.
- Lucas be kussolnál végre, mi van ha valaki meghallja?
- Vajon rád mászna tényleg, hogy ha úgy adódna a szituáció?
- Elég.
- Lehet olyan hévvel falná a farkadat hogy meg is fulladna tőle.
- Te jó ég, most már tényleg elég legyen ebből a témából.
- Hívd el randira a csajt.
- Fejezd be Lucas, utoljára szóltam.
- És a randi után ugorjatok fejest az ágyba.
- Baszki, te nem vagy normális.
- Vajon Emily eljönne velem újra egy randevúra?
- Nem tudom, ezt tőle kérdezd meg, nekem most mennem kell dolgozni.
Sietősen eljöttem és ott hagytam Lucast az öltözőben, ahova egy csokiért mentem be. Megettem a Scnikers-t, vetem két nagy levegőt és tényleg komolyan elgondolkodtam azon amit Lucas mondott. Vajon tényleg randira kellene hívnom Isabellat? És ha nemet mond? Mekkora szopás lenne már.
Felmentem lifttel a tizenharmadik emeletre, de megtorpantam egy pillanatra a folyosón és berohantam az egyik ottani mosdóba. Olyan mintha egy kisebb pánikroham tört volna rám a gondolattól hogy ha elhívom randevúra Isabellát, benne van a pakliban hogy nemet fog mondani az ajánlatomra.
A tükörképemet bámultam és jéghideg vízzel kezdtem el megmosni az arcomat.- Ne legyél már ennyire gyáva bazdmeg. – Mondtam magamnak a tükörben.
- Szedd össze magad, te egy férfi vagy baszod. – Oktattam ki újra saját magamat.
- Odamész és elhívod egy rendes randevúra.
- Kit kell elhívni egy rendes randevúra? - Szóllt meg a hang a hátam mögött. Felugrottam és a szívemhez kaptam a kezemet ahogy megfordultam.
- Atyavilág Mr. Hill, elnézést kérek, én nem tudtam hogy van még itt bent valaki rajtam kívül olyan csend volt.
- Tudom személyes a kérdés, de miért üvöltözik a tükör képével?
- Én csak azért mert, kicsit ideges vagyok uram. - Vallottam be.- Mi miatt vagy ideges ha szabad tudnom?
- El szeretnék hívni randevúra egy lányt és most döbbentem rá hogy akár nemet is mondhat rá az illető, és ettől kicsit megijedtem.
- Ó, már értem az aggodalmat, de ne izgulj fiam, nem lesz semmi gond, a lány igent fog mondani.
- Honnan tudja ezt annyira biztosan?
- Ne feledd hogy én is voltam fiatal, és igen csak sok lányt szédítettem meg akkoriban, de egyik sem ért annak az ifjú hölgynek a nyomába aki akkor teljesen rabul ejtette a szívemet. Tudtam hogy örökké az övé vagyok és lássunk csodát negyvenkét évvel később még mindig úgy rabul ejt hogy arra nincsenek szavak. Van két csodás lányunk akiket mindennél jobban szeretünk, csak ez a fontos hogy együtt élhetjük át ezt az életre szóló kalandot. Keresd meg ezt a lányt te is magadnak fiam. Ha a mostani nem válik be majd jön a következő, de soha ne add fel, mert létezik a számunkra tökéletes hölgy.
- Nahát Mr. Hill ez gyönyörű volt. Köszönöm a szavait.
- Igazán nincs mit fiam. Indulj is és hívd el egy randevúra az érintett hölgyet, én drukkolok neked.
- Köszönöm Uram.
*
- Szabad. - kiabált ki Isabella, mikor pár perccel később kopogtattam az irodájának az ajtaján.Benyitottam és amint megpillantottam őt, ezerrel kezdett el dobogni a szívem. Lehet én most találtam meg azt a lányt aki nekem a mindent fogja jelenteni?
- Logan, szia, mit keresel te itt ilyen későn? - Kérdezett azonnal.
- Szia, én csak kíváncsi voltam hogy hogy vagy a történtek után.
- Jobban vagyok köszönöm, megettem pár csokit a dugi fiókomból ami nagyban segített rajtam. - Ekkor eszembe jutott a kis játéka, így lehet nem csak a csoki segített rajta.
- Az szuper, hogy jobb a kedved. Kérdezni szeretnék valamit tőled.
- Igen?
Nem válaszoltam csak álltam ott mint egy bamba fasz. Lecövekeltem és nem mertem kinyögni hogy randizni szeretnék vele.- Logan? Mit szeretnél kérdezni? - Kérdezett vissza újra.
- Csak azt hogy ne verjem e szarrá azt a nyomorult George-ot? – Nevettem mintha poén lenne.
- Jaj ez jó volt, tetszett. – Nevetett. – De szerintem nagyon megkapta a magáét Mr. Taylortól.
- Igen, az biztos. De én megyek is csak meg akartam győződni róla hogy rendben vagy e.
- Édes tőled, de most már rendben vagyok.
- Ennek örülök.
- Tényleg nagyon hálás vagyok neked Logan hogy ma nem hagytál szarban miközben George bunkó volt. Ez nekem nagyon sokat jelent, remélem tudod.
- Igen tudom. Senkit sem szoktam a szarban hagyni ha látom hogy valaki erőszakoskodik egy hölggyel.
- Igazi férfi vagy. - Itt újra nagyott dobbant a szívem.
- Kár hogy a legtöbb férfi nem ilyen.
- Az a szerencse hogy te ilyen vagy, és hogy itt vagy, velünk. - Mosolygott és egy kicsit el is pirult.
- Most már tényleg mennem kell.
- Rendben van, menj csak.- Legyen szép estéd Isabella.
- Neked is Logan.
Amint kijöttem az irodájából arcon csaptam magamat.
Ekkora egy puha pöcsű palit mint én, még nem baszott a hátán a föld. Komolyan nem mertem elhívni egy kibaszott randevúra? Nem hiszem el, hol van ilyenkor az a nagy macsó énem akivel mindig hencegni szoktam?
*Pár órával később a macskámmal játszottam otthon éppen mikor jelzett a telefonom hogy Isabella új Instagram képet posztolt ki. Azonnal megnyitottam az applikációt és néztem is a remekművet.
Göndör volt a haja és csak egy fekete melltartót viselt.
Na ne már Isabella.
Komolyan ezt teszed velem?
A képen a felső teste volt látható. Édesen mosolygott és a száját félig meg is harapta.
Letettem Cukrot a földre aki rögtön felugrott a radiátorra, kényelembe helyezte magát és le is hunyta a szemét.
Már nem tudtam mit tenni, mert megint olyan keméyen álltam mint a beton.
Egyre jobban elmélyedtem Isabella szép arcán és észre sem vettem hogy újra magamat markolászom.
Letoltam az alsó nadrágomat és én is kényelembe helyeztem magam, mint a macskám.
Fel – le mozgattam a kezemet magamon és elképzeltem, milyen lenne ha Isabella csinálná ezt a vörösra rúzsozott ajkaival, vagy ha éppen így lovagolna rajtam.
Hátra döntöttem a fejemet és lecsuktam a szemeimet.
Egyre erősebben és gyorsabban ingereltem magamat míg végül pár perc alatt el is élveztem.- Fasza, a szőnyegre is ment. – Sóhajtottam fel mikor kinyitottam a szemeimet.
Felkeltem hogy hozzak egy rongyot és feltöröljem vele a padlóra csöppent fehér foltot.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!
Любовные романы- Tekintetem újra őt figyelte. Azt a szőke szépséget.A mérhetetlenül csinos és nagyon gazdag Isabella Morgan-t. A cég ahol dolgoztunk egy elbaszott nyomorult vállalat volt. Nagy vállalatok ügyeivel foglalkozott. Isabella is ügyvéd volt. Fiatal, 2...