Part 2. - Meglepetés a fiókban.

3.5K 62 2
                                    


- Korai vacsora?

- Inkább késői második ebéd. Háromnegyed öt körül olyan éhség tört rám hogy már nem bírtam tovább, gondoltam eszek egy kis levest, de ahogy az asztalomhoz vittem és próbáltam lerakni, megbotlottam a székemben és a többit meg már tudod.

- Értem, nos ez így elmesélve nagyon vicces.

- De komolyan nem akarom feltartani magát Logan, menjen nyugodtan, egyszer biztosan előkerül az éjszakás takarító és segít.

- Isabella az épület huszonöt emeletes. Ugyan többen is vannak az éjszakások de egyhamar nem kerülnek elő, ne aggódjon, segítek.

- Nem szeretném ha miattam lekésné a családi vacsorát, a barátnője biztosan aggódni fog magáért.

- Nincs barátnőm.

- Akkor az anyukája vagy az apukája.

- Nincsenek szüleim, két éve meghaltak, így csak egy magam vagyok.

- Basszus Logan, nagyon sajnálom, nem akartam ennyire személyes lenni, kérlek ne haragudj rám.

- Nem haragszom, de van egy kérdésem. Most akkor tegezzük vagy magázzuk egymást?

- Oh, igen, néha furán beszélek. Képes vagyok egy mondaton belül tegezni, illetve magázni is az illetőt, de ha már így kérdezed maradjunk a tegezésnél.

- Rendben.

A lift felért a tizenkilencedik emeletre. 

- Erre van az én irodám. És kérlek ne akadj ki a látványon majd.

Kinyitotta az ajtót és beléptünk. A hófehér szőnyeg tiszta paradicsom leves volt, látni lehetett hogy Isabella bele lépett és ment jobbra balra. Az asztal a szék a szőnyeg és Isabella mellkasa úszott a paradicsomban.

- Hát ez nem semmi. – Fújtam egy nagyot, majd elszörnyedtem a látvány láttán.

- Ennyire gáz?

- Nem.

- Akkor mi a baj?

- Csak elgondolkodtam hogy ki lehet annyira eszetlen hogy hófehér szőnyeget rakat le egy irodába ahol jönnek mennek az emberek, ráadásul cipőben.

- Az én ötletem volt. – Suttogta.

- Isabella kérlek, én nem úgy gondoltam csak...

- Jaj nyugi semmi baj, mondtak már rám rosszabbat is. És tudom hogy kurva hülye ötlet volt, de valamivel muszáj volt bosszantanom a felettesemet. – Édesen nevetett.

- Akkor én neki is kezdek, szerintem harminc - negyven perc alatt meg is vagyok vele. Igyekszem halk lenni, ha netán dolgoznál közben.

- Rendben van.

Betoltam a kocsit a szoba közepére, előkerestem a folt tisztító folyadékot és sikálni kezdtem.
Isabella mellém sétált és a széket kezdte el törölgetni, majd leült rá.
Csendben volt, nem szólalt meg, tisztán hallani lehetet szapora légzését. Elkalandoztam a szapora légzés hallatán. Vajon ha felültetném az asztalra és megállás nélkül kefélném akkor is így kapkodná a levegőt?
Valószínű igen.
Nyomtam még egy kis folyadékot a szőnyegre és keményebben kezdtem el sikálni.

Isabella kiment telefonálni, így magamra maradtam az irodában.
A homlokomról folyt az izzadság, így kihúztam a legalsó fiókot az asztalánál, reménykedve hogy van benne pár zsebkendő.

- Mi a fasz? – A legalsó fiók tele volt csokoládéval és egy csipkés tanga is volt benne.

Világos élénk rózsaszín. A kedvencem.
Hallottam hogy Isabella még telefonál így kivettem a lágy selymes anyagot és az orromhoz emeltem. Beleszagoltam erősen és nagyot dobbant a szívem a mámorítóan finom illat miatt. Finom öblítő illata volt, ám éreztem rajta egy kis édes punci illatot is. Teljesen ámulatba estem tőle. A farkam megrándult de muszáj volt lehiggadnom így visszatettem a helyére és elkezdtem betolni a fiókot de nem ment vissza rendesen a helyére.
Benyúltam a kezemmel, mert valami a fiók mögé eshetett.
Megtaláltam a vétkes darabot amiről azt hittem egy nagyobb csoki lesz, de anyira beszorult, hogy nem tudtam így sem kivenni.
Kihúztam teljesen a fiókot és vele együtt a csokinak hitt darabot is.

- Baszki.

A szám is leesett mikor megláttam hogy ez nem egy csoki. Egy mini vibrátort tartottam a kezemben.
Megnyomtam a kis gombot rajta és halkan rezegni kezdett.
Isabella itt bent szokott magához nyúlni? 
Kikapcsoltam és ezt is az orromhoz emeltem. Finom édes punci illata volt. A farkam elkezdett megkeményedni, és a beteg és mocskos fantázia világomban elképzeltem ahogy Isabella izgatja magát előttem, miközben egy ágyon fekszik széttárt lábakkal. Muszáj volt elhessegetnem ezeket a gondolatokat, így gyorsan vissza raktam a vibrátort a fiókba és folytattam tovább a munkát.
Pár perc után vissza jött Isabella is a szobába.

- Elnézést hogy ilyen sokáig telefonáltam, de az anyámat nem lehet lekoptatni.

- Semmi gond, én mindjárt készen vagyok a szőnyeggel.

- Szuper, kérsz egy kis csokit? – Tette fel a kérdést.

- Öhm, csokit? Igen persze, az édesség mindig jöhet. - Hirtelen zavarba jöttem.

Megkerült és legugolt az asztala előtt.

- Tartok itt egy kis dugi csokit amit megeszek hogy ha stresszes a meló.

Kihúzta a fiókot és felszisszent.

- Baszki, hát itt van.

- Micsoda?

- Öhm, semmi, semmi, ne is figyeljen rám.

Kivett két Snickers-t a fiókból majd vissza tolta, kibontotta az egyik csokit és odaadta nekem.

- A Snickers a legjobb szerintem.

- Köszi, én is szeretem, legyen ez a fizetség a szőnyeg miatt.

- Rendben, akkor ez jó olcsó munka volt. – Nevetett és bele harapott a csokiba.

Már hat óra is elmúlt mire teljesen végeztem a takarítással.

- Én végeztem a munkával Isabella, úgy hogy el indulok, nem tartalak fel tovább.

- Nagyon hálás vagyok a munkádért Logan. Köszönöm szépen.

- Nincs mit, legközelebb légy óvatosabb.

- Igyekszem, de úgy érzem megakarom hálálni jobban is a dolgot. Már rég lejárt a munka időd és itt kellet maradnod miattam plusz egy órát.

- Mint már mondtam, nem vár engem senki otthon. Na jó de hazudtam, egy valaki még is csak vár rám.

- Úristen, kicsoda?

- Cukor.

- Cukor?

- Igen, Cukor, a macskám.

- Neked van egy macskád akinek Cukor a neve? – Mosolyodott el.

- Igen, csak ő van nekem.

- Ez nagyon édes, add át üdvözletemet neki.

- Rendben, de most már tényleg indulok, Jóéjszakát Isabella.

- Jóéjt Logan.

Össze raktam a cuccaimat és elindultam az ajtó felé.

- Hé Logan? – Szólt utánam.

- Igen?

- Miért mondod ki állandóan a nevetem? – Meglepett a kérdése, na meg az is hogy feltűnt neki. 

- Azért mondom ki, mert gyönyörű. Szép a csengése és nekem nagyon tetszik.

Isabella fülig pirult. Kibaszott édes volt még így is.

- Köszönöm a választ, jóéjt Logan.

Bólintottam és eljöttem.
Vissza mentem az alagsorba, elpakoltam mindent, leadtam a belépő kártyámat és kijöttem az épületből.
Megálltam egy pillanatra és felpillantottam a tizenkilencedik emeletre. Csak az járt a fejemben hogy éppen most zárja be az ajtaját, tolja le a bugyiját, teszi fel a lábát az asztalra és izgatja magát az édes kis pink vibrátorával.
Isabella maga volt a tökéletes nő. Nem volt annyira szende mint mutatta. Legbelül ő is egy vad szexéhes pajzán csajszi volt.
Úgy vélem.
Megfordultam és a metró felé vettem az irányt. A nadrágom már így is kurvára dudorodott a gondolataimtól, és le kellet higgadjak.
Ha haza érek megetetem Cukrot, beállok a zuhany alá és kiverem magamnak. Ha már csak arra gondolok hogy milyen vonzó volt mikor bekapta a szájába a Snickers-t, milyen lenne ha az én farkammal tenné meg ugyanezt?
Kőkemény lett a farkam, így inkább gyalogoltam még egy megállót.
Nem szállhatok fel a metróra álló pöccsel.

ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!Onde histórias criam vida. Descubra agora