Part 8. - Tárgyaló.

3K 62 0
                                    


Nem tudtam lenyugodni kicsit sem. Mi van kiderül hogy én voltam a telefon betyár és Isabella ki rúgat a picsába? Akkor elveszítem a munkámat és kezdhetek mindent a legelejéről egy új helyen.
El kell mondanom neki, nincs mese, el kell mondanom még ma neki.
Felmentem hozzá az irodájához, nagy levegőt vettem és kopogtam az ajtaján.
Pár másodpercig nem jött válasz, majd egyszer csak Isabella rontott ki az ajtón. Köszönés nélkül a lift fele indult, szinte teljesen átnázett rajtam.

- Beszélhetnénk Isabella? - Rohantam utána.

- Ne most Logan, nem érek rá.

- Fontos lenne beszélnünk.

- Két napja kerülsz engem látványosan, múltkor én akartam veled beszélni, elküldtél a picsába és most meg te loholsz utánam? 

- Csak egy percet kérek tőled.

- Oké, mondjad, de közben haladjunk a lift felé, mert vezetői megbeszélés lesz és nem késhetek el onnan.

Beszálltunk a liftbe és elindultunk lefele, de még mindig nem mertem megszólalni, így inkább próbáltam kideríteni mi baja van.

- Miért vagy ilyen ideges? 

- Itt van a másik vezér igazgató, James Taylor és vezetői megbeszélés lesz, minden vezetőnek és részleg vezetőnek bent kell lennie.

- Oh, James Taylor? Őt ritkán látom bent, csak Mr. Hillt szoktam látni.

- Na igen, és ha ez nem elég George ma még nagyobb seggfej mint szokott lenni. De én tudom hogy csak megjátssza magát a nagybátyja előtt, bájolog de közben egy utolsó mocsadék mint mindig.

- A nagybátyja előtt?

- Igen, nem tudtad? George Perry nagybátyja Mr. Taylor.

- Oh, én azt hittem Mr. Hill a rokona.

- Nem, dehogy is. De le is szarom George-ot, te mit akartál mondani?

- Nem fontos, csak érdekelt hogy mi van veled.

- Velem nincsen semmi érdekes, izgalmasan telnek a napjaim.

- Hallottam hogy valaki telefon betyárkodott veled.

- Kitől hallottad?

- Emily. Múltkor egy liftben utaztam vele és akkor hallottam meg.

- Ja, értem. De amúgy igen, valami bunkó szórakozott velem, de tiltottam a számát úgy hogy többet nem tudnak felhívni.

Leértünk a tizennegyedik emeletre és Isabella rohant is ki a liftből. Odalökött egy szia majd beszélünk-et és el is tűnt az egyik tárgyalóteremben. 
Én megpróbáltam vele beszélni, de nem ment. Azért is mert ő sietett én meg hát beszari votlam elmondani neki hogy én zaklattam telefonon. Van egy olyan érzésem hogy ez a történet még nincsen lezárva egy cseppet sem, és bőven lesz még folytatása.

*

Pár órával később porszívóznom kellet. A nagy tárgyalóba kellet mennem, amibe Isabella is rohant. Reménykedtem benne hogy érezni fogom a parfümjének az illatát egy kicsit is.
Benyitottam az ajtón és nagy meglepetésemre egyből megcsapta az orromat kellemes parfümjének az illata  mivel ott volt bent a tárgyalóban még mindig.
Az asztalnak volt támaszkodva, előtte pedig ott állt az a patkány George. A vérnyomásom azonnal az egekbe szökött amint megláttam őket kettesben. George gondolom most akarta rávetni magát, abból ahogy ott áll előtte csak erre tudok következtetni.

- Elnézést, azt hittem már ki ment mindenki. – Mondtam meglepetten.

- Még nem, takarodj innen, nem látod hogy dolgunk van?

Isabella arcán félelem és rettegés látszódott. Tudtam hogy ha kettesben hagyom őket újra akkor George rá fogja vetni magát és akár még erőszakoskodni is fog vele.
Ezt nem hagyhattam és megpróbáltam mindent elkövetni hogy legalább Geogre kimenjen a teremből.

ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora