Nagyon nyeltem és éreztem hogy izzadni kezdek. Most csak szívat engem vagy komolyan mondja ezeket?- Izé... Én nem... Nem néztem őket.
- Egész biztos vagy benne? - Harapta meg szája szélét.
- Igen.
Elkezdett nevetni, amitől egy hatalmas kő esett le a szívemről.- Nyugi csak szívatlak. – Nevette el magát ismét.
- Nagyon vicces vagy. – Fújtam egy nagyot a hideg levegőbe.
- Ne haragudj ezt nem hagyhattam ki. - Mondta még mindig kacagva.
- Nem haragszom, semmi baj.
- Én is észre vettem hogy itt ágaskodnak a csajok, rohadt hideg van itt lent.
- Igen, mázli hogy én nem keményedek meg a hidegben. - Mire ezt kimondtam akkor esett le hogy mit is mondtam valójában.
- Ohh, micsoda szavak. - Nevetett továbbra is de látszott hogy piros lett az arca és zavarba jött.
Nem tudtam hogy Isabella a keményedésemet az én bimbóimra értette vagy a farkamra, remélem az utobbira.
Nem akartam tovább firtatni a témát így pakoltam inkább a dobozokat, majd segítettem levenni a polcról azokat amiket Isabella nem ért el. Ezért a sok doboz pakolásért már fizetésemelés járna nekem.- Köszönöm a segítségetn Logan. - Lihegte mikor az utolsó doboz is a helyére került.
- Semmiség.
- Hogyan hálálhatnám meg? Nem akarom hogy azt hidd hogy kihasznállak.
- Nem hiszem azt.
- De komolyan, hogyan hálálhatnám meg?
- Van valami, ami talán megfelelne hála jeléül.
- Na, micsoda?
- Kérlek légy óvatos George-al.
- Ezt meg hogy érted? - Lepődött meg.
- Ma hallottam a férfi wc-ben hogy azt tervezi hogy csak megfektet téged és aztán ott hagy a faszba. Légy vele óvatos kérlek.
- Miért mondod ezt el nekem Logan?
- Mert George Perry egy hatalmas pöcsfej, és nem tudom milyen jogon gondolja azt hogy ilyet bármikor is megteheti veled.
- Azta, ilyet még soha senki nem mondott nekem. Köszönöm hogy szóltál, és nyugi, nem mondom el neki hogy tőled van az információ.
- Köszi.
Vissza mentünk fel az irodába, ő ment a saját dolgára én meg az enyémre.
Helyesen cselekedtem hogy szóltam neki? Kurvára nem tudom eldönteni, remélem igen.Gyorsabban telt a munka idő mint amire számítottam. Egésznap rohangálnom kellet mindenhova.
Felmosás, wc pucolás, por törlés, kiömlött kávé meg a többi.
Délután háromkor lerogytam az ebédlőben a székre, lehajtottam a fejemet az asztalra, behunytam a szememet és aludtam.
Lucas is velem volt és még pár másik takarító kolléga is akik szintén ebédelni jöttek.- És ezt tegnap este hallottad?
- Igen, esküszöm nektek, nem hazudok.
- És mit is hallottál pontosan?
- A tizenkilencediken mentem körbe hogy kivigyem a szemetet mindenhonnan. Miss Morgan irodája következett, de nem ment bele a kulcsom az ajtóba mert belülről volt bezárva. Láttam hogy alulról halvány fény szűrődik ki és akkor hallottam hogy valaki liheg.
- Liheg?
- Igen.
- Lehet behívta a barátját egy kis esti irodai szexre.
- Én nem tudom haver de nagyon érdekes egy helyzet volt. Aztán mikor a földszinten voltam olyan fél tizenegy körül akkor láttam hogy leadja a kártyáját és elmegy, egyedül.
- Mit érdekel téged az hogy mi volt az a lihegés?
- Nem érdekel, csak elmeséltem hogy mit hallottam.
- Lehet nem is ő volt odabent.
- Lehet, néha a barátnője Emily van odabent úgy tudom.
Még mindig lehajtott fejjel feküdtem az asztalon. Az előbbi eszmecsere is csak azt igazolja hogy Isabella magához nyúlt este az irodában. Már a gondolatától állt a farkam.
Ha csak elképzelem hogy azzal az édes kis rezgő vibrátorral izgatja magát, majd halkan reszketve elélvez, teljesen végem van. Tagadhatatlanul is iszonyatosan kívántam őt. Tudtam hogy én nem olyan vagyok mint George Perry, mivel én nem csak megdugni akarom, hanem annál sokkat többet akarok tőle.
Lassan megemeltem a fejemet és elkezdtem enni a levesemet amit ebédre hoztam, de még félig mindig feküdtem az asztalon.
Betoppant Isabella is az ebédlőbe, oldalán Emilyvel.
Emily Ward volt Isabella legjobb barátnője. Gyönyörű, barna hajú szépség volt ő is, Lucas oda volt érte, de Emily sosem figyelt oda rá.
Egy időben beszélgettek sokat, még talán kávézni is elmentek egyszer de Lucas elmondása szerint Emilynek ennél több kell. Nem tudom mire gondolt hiszen Lucas nagyszerű ember. Tisztességes, tiszta, és sok pénze van. Nem nagyon költ semmire, így annyi van neki mint a tenger.Az emberek téveszméje hogy ha valaki takarító, akkor nem lehet tiszta. Gusztustalan ez a hozzá állás. Ilyen ember volt George Perry is, egy igazi rohadék.
Leültek a velünk szemben lévő asztalhoz és enni kezdtek. Isabella rám nézett és csábosan elmosolyodott.
Annyira édes volt.
Szívem szerint átültem volna hozzájuk beszélgetni egy kicsit csak hogy halassam édesen lágy hangját.
Nagy nehezen végeztem a levessel mire Lucas hozott magának és nekem is egy jó erős espresso kávét. Bele lapátoltam három kanál cukrot és lehúztam.
Remélem ez majd segíteni fog hogy ne aludjak el.
Isabella folyton engem bámult ami nagyon jól eset a szívemnek. Meggy piros szája édesen mutatott miközben vihorászott. A barátnője Emily is hátra pillantott néha rám és utána mindig mondott neki valamit. Gondolom kurvára rólam beszéltek.
Olyan volt mint az iskolában mikor a kiszemeltedet bámulod és ő ezt észre veszi.
Szomorúan konstatáltam hogy lassan vége lett az ebédidőnek így mennünk kell dolgozni.
Még egyszer rápillantottam miközben felálltunk a helyünkről, de nem figyelt rám, így inkább kimentem és indultam is a dolgomra.- Gyerünk, egy kettő szaporábban emberek, nem érünk rá egész nap itt baszakodni. – Rikácsolta a főnök, miközben a kurva nehéz asztalokat pakoltuk egyik helyről a másikra.
A faszom kivolt már ezzel a közelgő eseménnyel. Százharminc darab asztalt kellet össze rakni és megpucolni, a székek számáról meg ne is beszéljünk.
- Emberek figyelmet kérnék. Elküldtem mindenkinek emailben a beosztást hogy kinek mikor kell jönnie éjszakai munkára. Van aki kétszer is bekerült a rendszerbe, bocs srácok ez van.
Elő kaptam a telefonomat és már néztem is az emailt, amit a pöcsfej főnök küldött.
- Ó bazdmeg. - Kiáltottam fel, miközben az arcomat fogtam.
- Mi az?
- Én kezdek, én leszek az első akinek éjszakára kell jönnie, és ahogy látom többször is kell jöjjek. A kurva életbe, ezt tutira direkt csinálta Morris, hogy büntessen a ribanc lánya miatt.
Az életkedvem is elment a hír hallatán. Oké hogy nem volt nagy életem, de azért ez mekkora szopás már hogy éjszaka is itt kell lennem és egyedül kell dolgozzak.
- García. - Kiabált Morris.
- Igen?
- Maga most induljon, menjen haza. Éjszakára kell ma jönnie és pihenje ki magát. Most négy óra van, ha olyan tíz és tizenegy körül jön vissza akkor az rendben van.
- Köszönöm Mr. Morris.
Intettem a többieknek és indultam is átöltözni.
Hurrá de jó, jöhetek vissza éjszakára.
Addig egy párszor ki fogom verni otthon magamnak hogy bírjam a hajnalig tartó melót, na meg persze Isabella hiányát.
KAMU SEDANG MEMBACA
ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!
Romansa- Tekintetem újra őt figyelte. Azt a szőke szépséget.A mérhetetlenül csinos és nagyon gazdag Isabella Morgan-t. A cég ahol dolgoztunk egy elbaszott nyomorult vállalat volt. Nagy vállalatok ügyeivel foglalkozott. Isabella is ügyvéd volt. Fiatal, 2...