Táncikálva mentem végig a folyosón.
Két hét telt el az irodai szopás óta.
Azóta nem nagyon haladtunk semerre sem. Néha behívatott magához Isabella és akkor vagy leszopott vagy én kinyaltam őt. De ennél több nem történt. Nem nagyon beszéltük meg hogy mi a fasz van most kettőnk között, hogy ez több lenne vagy ez csak egy szex kapcsolat. Vagyis még csak szex se mert még egyszer sem keféltünk.
A farkam nagyon vágyik Isabella szép formás husis és feszes puncijára de még nem jutottunk el odáig.
Lehet soha nem is fogunk.Az irodában nagy volt a kapkodás, mert ma este van az a híres és neves nagy rendezvény az ügyfelekkel.
Felmostuk a nagytermet, felsepertünk, mindent letöröltünk, csillogott villogott minden mint a gyémánt.
Isabella is ott járkált közöttünk és intézte a dolgait. Amikor csak alkalmam volt megcsodáltam kerek fenekét és lopva rá kacsintottam.
A mai pillanatig nem tudnám megmondani hogy hányadán állunk egymással.
Általában miután leápoltuk egymást, felöltöztünk és mentünk a dolgunkra.
Egy dologban biztos voltam. Nekem ennél több kell. Kapcsolatot akarok, nem egy kósza szopást néha.
Vészesen közeledett az este és még nagyon sok mindent meg kelet csinálni. A takarítók besegítettek egy kicsit így mindenki bent volt és mindenki dolgozott is. Néha rá tévedt a tekintetem Isabellára és arra a köcsög George Perryre, amitől felment bennem a pumpa.
Úgy tudom az óta a omminózus eset óta nagyon oda figyelt hogy kivel hogyan beszél, de akkor is felbasz ha Isabella közelében látom csak egy másodpercig is.
Tudtam jól hogy Perry csak megjátsza magát hogy így másszon be Isabella két lába közé, de én ezt nem fogom hagyni, ha bele döglök akkor sem. Folyamatosan őket figyeltem, mert egy perce sem akarom magára hagyni az én kis tündérkémet.
- García, gyerünk egy kettő, szaporábban. - Rikácsolta Morris.
Pakoltam tovább és inkább a többiekkel beszélgettem, mert nem tudtam lehiggadni. Felbaszott az a tudat hogy ma este nem lehetek vele. Hiába volt Isabella hivatalos az eseményre, én nem voltam az, így ma este nélkülem fog bulizni.Amint öt órát üt az óra, lekell lépnünk innen mert onnantól már érkezhetnek a vendégek.
Minden szépen lassan a helyére került így kiküldtek minket a teremből.
Próbáltam elkapni Isabella tekintetét, de nagyon el volt foglalva.
Hagytam a faszba az egészet és a fiúkkal vissza mentem az öltözőbe.- Nos akkor most foglaljátok el magatokat. Nagyjából éjfél körül lesz vége a rendezvénynek és utána ki kell takarítani az egészet.
- Ne már, hadd menjünk haza, mit csináljunk itt addig? Majd vissza jövünk éjfélre.
- Akkor is kell legalább kettő ember akik itt maradnak hogy ha sürgős takarítás kellene.
-Majd mi maradunk Logannel. – Jelentette ki Lucas.
- Hogy mi? – Kaptam fel a fejem.
- Remek, akkor a többiek takarodjanak haza de éjfélre mindenkit itt akarok látni értve vagyok? Johnson és García maguk itt maradnak. Ha szükség van magukra telefonálok, de szerintem nem kell jönniük, mert a fenti személyzet is elég jól ki van képezve ha bármi történne.
- Köszönjük uram. – Kiáltotta Lucas Mr. Morris után, aki addigra már ki is ment az öltözőből.
- Kösz Lucas hogy megcsináltad nekem az esti programot. – Mondtam gúnyosan.
- Ne hisztizzél már, rendelünk valami kaját, zenét hallgatunk, beszélgetünk, jól elleszünk.
Alig múlt el nyolc óta és majd meghalok az unalomtól. Lucassal bekajáltunk pizzából, erre Ő kidőlt a padlón. Hangosan horkolt én meg csak bámultam előre a semmibe.
Gondoltam hogy kiverem magamnak gyorsan de nem akartam undorító lenni, hogy a földön alszik a haverom.Ismét az órámra néztem és már fél tízet ütött a jó öreg ketyegő. Nem bírtam már tovább várni, és gyorsan bementem az egyik wc fülkébe. Unatkoztam és nem is bírtam magammal, így leültem, letoltam a nadrágomat és rámarkoltam a farkamra.
Próbáltam felidézni a közös pillanatokat Isabellával és hatásos is volt mert azonnal kőkemény lettem.
Halkan mozgattam a kezem és próbáltam elfolytani minden egyes nyögést. Hallottam hogy Lucas horkol így nem izgultam hogy esetleg meghallja hogy mit csinálok a wc fülkében magammal.
Elképzeltem ahogy Isabella éppen szopja a farkam és gyorsabban kezdtem el mozgatni a kezemet.
Nem kellet több két percnél és el is élveztem. Hihetetlen mit hoz ki belőlem ez a nő, azelőtt sosem tudtam ilyen hamar elélvezni, na de most? Hihetetlen.
Letörölgettem magamat papírral, rendbe tettem mindent, kimentem és kezet mostam.
Szuper, Lucas még mindig alszik és így hogy könnyítettem magamon, talán bírni fogom az este további részét.- Logan? Itt vagy? – Kérdezte az ismerős női hang az ajtóból.
- Logan? Hahó? Van itt valaki? – Újra kérdezte.
Odasiettem és kimentem, nehogy Lucas meglásson minket.
- Isabella, mi a helyzet? - Virult ki az arcom.
- Unalmas ez a rendezvény, így meglógtam ide.
- Honnan tudtad hogy itt vagyok?
- Morris mondta hogy maradt itt kettő embere, mikor megkérdeztem hogy kik azok, akkor mondta.
- Értem. – Mosolyogtam.
Közelebb lépett és megcsókolt. Szenvedélyes volt mint mindig és ezt imádtam benne.
Megfogtam a derekát és teljesen magamhoz húztam. Érezhette hogy már is kemény vagyok mert hozzám dörzsölte a csípőjét.- Logan?
- Igen?
- Akarlak.
- Jó persze, találkozhatunk ha vége a rendezvénynek.
- Nem, nem. Én most akarlak.
- Most? Nem kell vissza menned?
- Kurvára leszarom azt a szaros rendezvényt. Nem bírok már várni. Magamban akarlak érezni. – Felnézett rám, szemei csillogtak, ő pedig kibaszottul édes volt.
- Hogy tessék?
- Aludj ma nálam.
A szavam is elakadt. Azt akarja hogy nála aludjak? Mióta lett ilyen a kapcsolatunk?
Isabella mindig is csak testi örömöt akart, na de ez már egy teljesen más tészta.- Jólvan, nálad alszom ma. - Egyeztem bele.
Arcán hatalmas mosoly jelent meg. Boldog volt a szívem és csak remélni tudtam hogy az este csak még jobb lesz.
Isabella elment és éjfél előtt tért vissza hozzám.
A főnököm hazaküldött engem és Lucast szerencsére, mivel mi maradtunk bent, míg tartott a rendezvény, így nekünk takarítani már nem kellet.
Az épület előtt vártam meg Isabellat. Fogtunk egy taxit és elindultunk az Ő lakására.
YOU ARE READING
ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!
Romance- Tekintetem újra őt figyelte. Azt a szőke szépséget.A mérhetetlenül csinos és nagyon gazdag Isabella Morgan-t. A cég ahol dolgoztunk egy elbaszott nyomorult vállalat volt. Nagy vállalatok ügyeivel foglalkozott. Isabella is ügyvéd volt. Fiatal, 2...