Part 7. - Alkohol.

2.6K 47 2
                                    


Feszült voltam másnap is pedig nem kellet volna annak lennem.
Az éjjel még kétszer vertem ki Isabella képére a farkamat de az iránta érzett vágyam nem hogy csillapodott, épp ellenkezőleg, kurvára erősebb lett.
Szembe jött velem a folyosón, de gyorsan bementem egy üres tárgyaló terembe, hogy még véletlenül se kelljen vele össze találkoznom. Ha már ott voltam letöröltem az asztalokat, megigazítottam a székeket és össze szedtem minden szememet.

- Á, Mr. García, hogy s mint van ma reggel? – Toppant be a tárgyalóba Mr. Hill.

- Jó reggelt uram, remekül vagyok köszönöm. Ön hogy van?

- Öreg vagyok a munkához fiam, úgy érzem.

- Sajnálom hogy így érez, pedig maga nagyszerű vezető és a munkáját is szuperül végzi.

- Köszönöm fiam, de az élet mindig dob valami új bonyodalmat az életemben,amit tudni kell megoldani.

- Tudok valamiben esetleg segíteni?

- A lányom, a nagyobbik lányom férjhez megy négy hét múlva, és nincs még személyzetem az esküvőre, takarító személyzetem.

- Hát, de uram, miért nem beszél Mr. Morrissal? Itt van egy csapata.

- Nahát, ez eszembe se jutott. Köszönöm az ötletet fiam.

- Igazán nincs mit.

- Bárcsak a másik lányom is ilyen egyszerűen találna magának férjet mint a nagyobbik lányom.

- Egyszer mindennek eljön az ideje Uram, és a kisebbik lánya is megfogja találni a helyét az életben. Mindenkinek van ilyen időszaka az életében hogy nem tudja hol a helye a világban, de majd rendben lesz ez is ne aggódjon.

- Mr. García maga szerintem pályát tévesztett, magának pszichológusnak kellet volna mennie. - Nevetett

- Hány lánya van, ha nem vagyok túl személyes?

- Kettő van. A nagyobb még normális, de a kisebb ugye nem találja a helyét az életben.

- Tényleg sajnálom. Biztos remek emberek a lányai.

- Nagyon azok, csak ne lenne ennyiszer téma otthon az a rohadt mennyasszonyi és koszorús lány ruha, mert már a falra mászom tőle.

- Beszéljen Mr. Morrissal.

- Megyek és most beszélek is vele, kösz a tanácsot fiam.

A kedvem jobb lett egy kicsivel. Lucassal végig röhögtük az ebéd szünetet, szinte tőlünk zengett az ebédlő.
Isabella is ott volt, de nem figyeltem rá. Éreztem hogy engem néz folyamatosan de erősnek kellet maradnom és nem szabadott elcsábulnom hogy egy pillantást is vessek rá.
Pár percel később csörgött a munka telefonom. Láttam hogy Mr. Hill keres engem.
Felvettem és kérte hogy fáradjak be az irodájába pár percre.
Bementem hozzá és elújságolta hogy mi leszünk a takarító személyzet a lánya lagziján. Boldog voltam mert ezért nem kevés pénzt kapunk majd ahogy hallottam és amúgy is szeretem az ilyen eseményeket.

*  


- Van kedved meginni este egy sört velünk? – Kérdezte Andrew mikor össze találkoztunk az iroda folyosóján.

- Persze, kik jönnek? - Mentem bele.

- Nem sokan, csak te én, Lucas, Markus és Theodor.

- Tehát akkor az a pöcsfej George Perry nem lesz ott?

- Viccelsz? Az kéne még hogy ő ott legyen. Mindenki utálja azt a seggfej nyomorékot.

- Akkor szívesen elmegyek.

ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن