- Nagyon szép a lakásod.
- Köszönöm.
- Ha lehetek őszinte, akkor sokkal rosszabbra számítottam.
- Miért?
- Azt hittem az egész rózsaszín lesz.
- Nem, dehogyis, nem vagyok gyerekes picsa. Kérsz valamit inni?
- Esetleg sör van itthon?
- Persze, hozok magamnak is egyet.
Megkaptam a sörömet és körbe néztem a laskában.
- Magadra hagyhatlak pár percre? Muszáj levennem ezt az estélyi ruhát.
- Menj nyugodtan.
Míg Isabella öltözött, találtam egy fotót, róla és valószínűleg a testvéréről. Bájosan mosolyogtak az óceán partján.
Elmosolyodtam a fotót láttán. Tovább mentem és ott volt egy közös kép, gondolom az édesanyjával.
Ahogy nézegettem a képeket, nem láttam fotót az apjával. Úgy tudom még él az apja, de sosem mondta hogy össze lennének veszve vagy hogy esetleg már nincs köztünk.
Nem akartam tovább kutakodni, leültem a kanapéra és elnyújtóztam. Jól esett a pihenés az egész napos munka után.
Pár perc után megjelent előttem Isabella is, akin egy fekete selyemköntös volt és semmi más.
Éreztem hogy a farkam megrándul, de tudtam hogy most nagyon fáradt lennék bármihez is.
Szerencsére másnap szombat van így lehet sokáig aludni. Vajon az ő ágyában fogok sokáig aludni?
A szemeim majdnem le csukódtak, amit Ő is azonnal észre vett.- Logan gyere, zuhanyozz le és irány az ágy.
- De más terveink voltak úgy emlékszem.
- Igen, de én is nagyon fáradt vagyok. Pihenjük ki magunkat és utána még ott van nekünk az egész hétvége.
- Rendben van.
Másnap sokáig ágyban voltunk. Isabella mellet feküdtem és bámultam ahogy édesen alszik és szuszog. Elképzeltem hogy mennyire kurva jó lenne, ha minden nap erre a látványra ébredhetnék fel.
A telefonom után nyúltam hogy megnézzem a közösségi oldalakat. Nem akartam felébreszteni Isabellat, hadd aludjon még egy kicsit hiszem ő is iszonyatosan fáradt volt az este.
Lucas írt még reggel egy üzenetet hogy mit csinálok ma, nincs e kedvem átmenni hozzájuk egy kicsit, de nem tudtam hogy mit válaszoljak rá.
Abban reménykedtem hogy Isabellával fogom tölteni az egész napot és esetleg ki sem fogunk mászni az ágyból.
Unalmamban rámentem Isabella Instagram profiljára, mert már át böngésztem az összes hír portált és a képeit kezdtem el nézegetni. Láttam hogy az új fotója alatt nagyon dicséri egy srác. Egy bizonyos Marcus97.
Kurva anyját, de rohadt ideges vagyok az ilyenekre.- Az én Instámat csekkolod éppen? – Kérdezte az az édes hang, amire este álomba merültem.
- Oh, jó reggelt, nem csekkolom, én csak nézegettem a képeidet.
- Értelek. – Sejtelmesem mosolygott.
- Hogy aludtál?
- Jól, nagyon jól, rám fért már, annyi minden volt mostanában.
- Ennek örülök. – A hasam korogni kezdett.
- Hallom éhes vagy, gyere készítek valami reggelit.
Kimásztunk az ágyból, felvettem az alsónadrágomat és közben Isabella formás fenekét bámultam, amint felvesz egy kis fekete rövidnadrágot és egy fekete toppot.
Kimentünk a konyhába, ahol gyorsan le is főzött egy hatalmas adag kávét. Érezhetően jó minőségű drága olasz kávé volt. Nem olyan szar fos ami nekem van otthon, amivel valósínűleg meg sem kínűlnám őt mert elsülyednék szégyenemben.
VOUS LISEZ
ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!
Roman d'amour- Tekintetem újra őt figyelte. Azt a szőke szépséget.A mérhetetlenül csinos és nagyon gazdag Isabella Morgan-t. A cég ahol dolgoztunk egy elbaszott nyomorult vállalat volt. Nagy vállalatok ügyeivel foglalkozott. Isabella is ügyvéd volt. Fiatal, 2...