Part 11. - Iroda.

3.3K 62 0
                                    




- Nézz a szemembe Logan.

Felpillantottam és éreztem hogy Isabella ég a vágytól. Még mindig nem tudtam eldönteni hogy most szopat vagy komolyan gondolja a dolgot.
Ha rákérdezek erre még akár meg is sértődhet a végén.

- Mit szeretnél tőlem Isabella?

- Mindent. Mindent szeretnék.

- És itt, a munkahelyed férfi öltözőjében szeretnéd? - Kérdeztem a kelleténél kicsit flegmábban.

Körbenézett, de nem tudtam leolvasni az arcáról a gondolatait.
Óvatosan lemászott rólam, és megállt előttem. Vissza vette a szoknyáját és a felsőjét is.

- Majd beszélünk. – Kacsintott és kiment a szobából.

Némán ültem és próbáltam össze rakni a darabokat a fejemben, de végül nem jutottem semmi értékelhető megoldásra.
Átöltöztem végül és elindultam haza a macskámhoz.


*

Állandóan Isabellára gondoltam. A tegnap este egy valóságos mese volt számomra. Egy mese álom. Beszélnem kell vele erről hogy most mi a fészkes faszt csinálunk mi egymással.
Délelőtt nagyon sok munka volt az irodákban így esélytelen volt hogy bemenjek hozzá. Ebédnél pedig nem beszélhettem vele erről, nehogy mások esetleg meghallják.
Tébláboltam egész nap. Próbáltam dolgozni, de a gondolataim teljesen elvették az eszemet.
Délután felmentem a tizenkilencedikre hogy végre beszéljek vele.

- Szabad. – Hallatszott ki mikor bekopogtam hozzá.

- Isabella, szia. - Köszöntem mikor beléptem tágas irodájába.

- Logan, mit keresel te itt?

- Muszáj lesz beszélnünk. - Mondtam majd becsuktam az ajtót.

- Miről?

- Arról hogy mi a faszt művelünk mi egymással.

- Kérlek gyere ide és ülj le.

Odasétáltam és helyet foglaltam szemben vele az asztalánál.

- Nos?

- Nem tudok pontos választ adni arra hogy mi a fenét művelünk egymással.

- Aha, értelek.

- Úgy érzem hogy nagyon kívánlak, de valami tiltakozik bennem.

- Tiltakozik? Jaj Isabella kérlek ne nevettess.

- Logan, ez nekem is kurva nehéz.

- A faszt nehéz, csak nem mersz felvállalni, mert egy koszos takarító vagyok.

- Csak féltem magunkat, de nem fogod fel hogy ez igen is nagyon nehéz és komoly dolog.

-Akkor gondolom az is kurva nehéz volt hogy rám másszál az öltözőben. Vagy az hogy rám vesd magad a nagy teremben hogy kinyaljalak. Kurva nehéz volt mi?

Erre nem mondott semmit. Némán ült és az asztalát figyelte.

- Hagyjuk egymást a picsába Isabella. Nekem ilyen nem kell.

- Milyen?

- Ilyen hogy valaki nem tudja mit akar. Az egyik pillanatban még akar az illető a másikban meg nem. Én igaz szerelemre vágyom és nem egy kurva dugásra az öltözőben titokban a munka napom végén.

- Sajnálom Logan, nem akartalak megbántani.

- Nem bántottál meg, pusztán csak csalódtam, ennyi. Most mennem kell dolgozni, örülök hogy tisztáztuk ezt.

Felugrottam a fékről és az ajtó felé vettem az irányt. Csalódót voltam Isabella szavaitól de tartanom kellet magamat.
Végül is meg se kellene lepődnöm, hiszen a legtöbb nő ilyen. Lenézi az ilyen munkás embert, mint én.
A kezem már a kilincsen volt mikor, erős szorítást éreztem a karomon.
Megfordultam és Isabella ott állt mögöttem.
Pislogni sem volt időm mert neki nyomott kezeivel az ajtónak és száját az enyémre tapasztotta. Olyan forrósággal és intenzitással csókolt hogy felkaptam, lábait a derekamra tekertem, megfordultam vele és most én nyomtam őt az ajtónak.
Csapkodott a nyelvünk, harapdáltuk egymás száját és a hajam tépte ahol, csak tudta.

Csókolózva mentünk el az asztaláig. Ráültettem és már vette is le rólam a felsőmet. Kigombolta a kantáros ruhámat, lehúzta a pólómat és karmolta a mellkasomat.
Próbáltam leállítani hogy kicsit én is nyalakodjak rajta, de esélyem sem volt. Isabella rögtön lemászott az asztalról és letérdelt elém.
Lehúzta a nadrágomat az alsónadrággal együtt és már kezében is volt a farkam. Kőkeményen álltam mert már nagyon kivoltam éhezve bármilyen erotikus eseményre. Úgy éreztem elég lesz néhány érintés is és már végem is lesz.
Lassan mozgatni kezdte a kezét rajtam és közben benyálazta a száját.
Csak remélni tudtam hogy nem fog leszopni mert akkor azonnal el fogok sülni.
Nem volt szerencsém. Isabella azonnal rám vetette magát és szopni kezdett.

- Basszameg... – Lihegtem és igyekeztem megtámaszkodni az asztal sarkában, nehogy eldőljek.

Hevesen és gyorsan mozgatta a fejét, közben rá segített a kezével is. Úgy szopott mint egy profi. Szinte ez volt életem eddigi legjobbja.  Eddig a percig.
Nem akartam hogy abba hagyja mert annyira finom volt a nyelve a szája a keze, mindene.
Gyorsított és közben felnézett rám, a szemembe.
Ha létezik kibaszott szexi látvány, akkor ez az volt. Úgy szopott hogy végig a szemembe nézett.
Belemarkoltam szép szőke hajába, és sűrűn kapkodtam a levegőt.

- Isabella el fogok élvezni. – Szóltam neki, de nem hagyta abba.

- Így a szádba fogok élvez.... – Nem tudtam befejezni a mondatot mert jött az orgazmus.

Remegtem és hangosan nyögtem közben. Hátra döntöttem a fejem és kiélveztem a pillanatot. A testem olyan intenzitással reszketett mint még soha. Minden egyes csepp Isabell szájba ment, ő pedig szó nélkül tűrte sűrű nedvemet.
Pár másodperc után lepillantottam és néztem ahogy Isabella teljesen lenyalja a farkamról a fehér sós nedűt és édesen le nyeli.
Megtörölte a száját és felállt.

- Basszameg. – Sóhajtottam.

- Nagyon fincsi a farkad Logan. – Kacsintott.

Megtöröltem magam egy zsebkednővel és felöltöztem.

- Szóval így fog kinézni az, hogy hagyjuk egymást a fenébe? – Nevetve kérdeztem.

- Én mondtam hogy kívánlak.

- De ez így akkor sem lesz oké.

- Miért?

- Titokban járjak be dugni az irodádba?  Ugyan már.

ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin