Part 10. - A gondolataim.

2.5K 60 1
                                    



Hétvégén szó szerint semmit sem csináltam.
Abból állt a napom hogy felkeltem, kivertem Isabella képére, ettem, megint játszottam magammal, majd este a zuhany alatt is magamnak estem és az ágyban is.
Már fájt a kezem a sok maszturbálástól.
Sürgősen kell nekem egy csaj akár csak egy szopásra is mert nem fogom sokáig bírni így.
A telefonomat néztem és a neveket görgettem, hogy kit hívhatnék át egy laza dugásra.
Egyik csaj sem tetszett már nekem, mert csak is Isabellára vágytam és az ő mocskos kis puncijára.
Ledobtam a telefont az ágyra és agyaltam.
Nem csak megdugni szeretném őt, hanem megismerni. Ismerni minden baját, gondját, a dolgait, a kedvenc dolgait, mindent tudni akarok ami ő.
Az hogy nem mertem elhívni egy kurva randira, az én gyávaságomat igazolja csak és azt hogy mekkora egy pöcs vagyok.
A perverz vágyam harminc perccel később sem csillapodott, így amíg sült a mirelit pizzám, újra magamnak estem és már markoltam is a farkamra a konyhám közepén.


*

Hétfőn reggel ismét az öltözőben voltam és vettem át a munka ruhámat. A közelgő nagy esemény asztalait kellet ismét össze szerelni.

- García, Johnson, maguk velem jönnek. – Förmedt ránk Mr. Morris, aki sietősen csörtetett be a férfi öltözőbe.

- De miért, hova megyünk? - Érdeklődtem.

- Fel kell söpörni a raktárt az alagsorban.

- Ó ne már.

- Baj van García?

- Az a hely mocskos és sötét. – Úgy mint a lányának a puncija.

- Leszarom, ez van, megkell csinálni. Na húzzatok innen ti semmire kellők, egy órát kaptok a feladatra.

A pince és a raktár tényleg egy elbaszottul koszos és mocskos hely volt. Nem szerettem itt lent lenni, kivéve azt az alkalmat mikor Isabella és én voltunk itt lent kettesben. Ha arra a napra gondolok rögtön kemény lesz a farkam. A feszes bimbójára, a szexi ajkaira. Tilos többet rá gondolnom, bazdmeg, le kell állnom ezzel.

- Haver mi a faszom ez? Neked fel áll a pöcsöd? – Nézett rám Lucas és sírni kezdett a röhögéstől. – A puncira bukom haver.

- Kussolj bazdmeg, nem rád izgultam fel.

- Akkor mi a faszért áll a pöcsöd reggel kilenckor haver?

- Azért mert múltkor itt voltam lent Isabellával és a hidegtől átlátszott a mellbimbója, most ez eszembe jutott és ennyi a történet. De most jegeljük a témát.

- A farkadat jegeld haver, ez nagyon ciki. Neked tényleg kellene egy dugás már. Adjam meg a húgom számát?

- Neked komolyan nincs agyad Lucas?

- Miért? Bármit is mondasz, Agatha csinos lány.

- Nem fogok kefélni a legjobb barátom testvérével.

- Jó csak vicceltem. Vagy nem. – Bökött oldalba.

A helyzetem egyre rosszabb, mert így már Lucas sejti, vagyis valamennyire tudja hogy bukom Isabellára. A kis éjszakai kalandunkról még mindig nem beszéltem neki, és szerintem meg is tartom magamnak a dolgot.

Felmosás, portörlés, gyere ide, gyere oda, ezt csináld, azt csináld. Ez ment egész nap.
Már a faszom ki volt vele teljesen. Úgy eltelt nyolc óra hogy szinte észre sem vettem.

A nap végén az öltöző padján ültem és pihentem.
A vizemet kortyolgattam és próbáltam felállni hogy átöltözzek végre, de nem ment, mert megint  máshogy álltam fel.
Körbe néztem hogy más nincs e itt rajtam kívűl.

- Van itt bent még valaki? - Nem jött válasz.

Lehunytam a szememet és újra az emlékeimbe menekültem.
Újra lejátszottam az agyamban azt az estét. Ahogy Isabella fut felém és rám veti magát. Ahogy letéptem róla a ruhát és bekapom mindkét mellét a számba. Basszameg mennyire izgató egy látvány volt az egész nő ott előttem.
A csodás simára gyantázott punciját, amint a számmal kényeztetem, maga volt a mennyország.
Mivel még mindig egyedül voltam tovább képzeltem a dolgot.

A gondolataimban Isabella éppen elém térdel miután a számmal kényeztettem és lassan elkezdi lehúzni rólam a nadrágomat.
Lassan felnéz rám közben és lassan megnyalja a szája szélét. Gyengéd kis kezével megmarkol, benedvesíti a száját teljesen és egy huzamra bekapja a farkamat.
Gyengéd de még is szexi ahogy dolgozik rajtam ez a szépség. Gyorsítani kezd és nem kímél. Szájával vákuumot képezve csinálja tovább, közben a szemembe nézz, azzal a szép kékes zöldes szemével.
Mikor már közel járok a mennyországhoz belemarkolok szőke hajába és erőteljesen beleélvezek a szájába.
Nyeli minden cseppemet és a végén egy szexi mosolyt villant rám.

- Logan?

Szólított meg a lágy hang. De nem a gondolataimban, hanem a valóságban. A szemeim olyan sebességgel nyíltak ki hogy csak lestem.
Alig kaptam levegőt, mikor feleszméltem hogy Isabella áll előttem hús vér valójában, én pedig ott ülök előtte kurvára kibaszottul kőkemény farokkal, ami majd szét feszíti a nadrágomat.
Lenéztem az ágyékomra és kezdtem elsüllyedni szégyenemben.
Isabella tekintete követte az enyémet és most már ő is a farkamat nézte.

- Basszameg. - Suttogtam.

- Mit csinálsz itt egyedül Logan?

- Indulok haza.

- Már rég nem kéne itt lenned, mindjárt fél hét van.

Beszarás hogy majdnem egy órán keresztül ültem itt a gondolataimba merülve, miközben szex jeleneteket folytattam le az agyamban. A farkam még mindig nem csillapodott le.

- Én... Nem tudom hogy mit mondjak. – Isabella leült az előttem lévő padra, így szemtől szemben ültünk egymással.

- Mire gondolsz most Logan?

- Semmire.

- Egész biztos ez? – Hátra söpörte szőke haját, így kilátszott a meztelen nyaka.

- Biztos.

- Nem szeretnéd elmesélni hogy mire gondoltál?

- Nem.

- Pedig elmesélhetnéd mi jár a fejedben.

- Isabella, ne...

- Meséld el nekem. - Utasított rá, így ha már megkérdeztem, nem kíméltem.

- Elképzeltem.

- Micsodát?

- Hogy te meg én.

- Igen? Hogy te meg én?

- Az éjszakai kalandunkat képzeltem el újra.

- És még?

- Hogy nem hagytuk abba ott akkor.

- Folyasd.

- Elképzeltem hogy elém térdelsz, és a szádba veszed a farkamat, amit addig szopsz míg el nem élvezek, a szádba.

- És még?

- Hogy megállás nélkül lovagolsz a farkamon.

- Ez tetszene neked Logan? Ha meglovagolnám a kemény farkadat ami most is kibaszott keményen áll, ha jól látom.

- Jobban tetszene, mint minden este a képeidre kiverni vagy kétszer.

Isabella csak játszik velem.
Gyorsan mérlegeltem és rájöttem hogy csak is két kimenetele lehet ennek az estének.
Isabella hülyét csinál belőlem és itt hagy a picsába, vagy letépi rólam a ruhámat és a gondolataimat valóra váltjuk.
Lassan felállt és elkezdte kigombolni a fekete selyem blúzt, amit viselt. Fekete csipkés melltartója szexin mutatott fehér bőrén.
Fekete szoknyájától is megszabadult és ott állt előttem fekete csipkés tangában és melltartóban.
Lassan elindult felém és lassan az ölembe ült.

- Baszottul nedves vagyok Logan. - Suttogta a fülembe.

- Eltudom képzelni.

- Benyúlnál most a bugyimba?

- Igen.

- Tetszem neked?

- Igen.

- Akár itt, most rögtön meg is dugnál, keményen, mocskosan, kegyetlenül vadul ahogy szeretem?

Nem haboztam a válaszon.

- Mint az állat.

ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!Where stories live. Discover now