Ollin pov:
"No on kai? Kiia kuoli..." Y/n sanoo apeasti. Nuo sanat sattuivat, Kiia ei ehkä ollut minulle sukua, tai edes läheinen, mutta tiedän kuinka paljon hän merkitsi Y/n:ille. Tuntuu pahalta kuulla että hän on kuollut. Y/n näyttää siltä että alkaa pian itkeä. Vedin hänet tiukkaan halaukseen. "Kiitos Olli" hän sanoo hymyillen.
"Anna mä piristän sua, esittelen sut mun frendeille!" Sanon Y/n:ille. "Aa sul on ystävii?" Y/n sanoo vittuilevasti. "Haha on, oon bändissä" Naurahdan. "Oo! Anna arvaan the idiots? Onks se sen nimi?" Y/n vittuilee taas.
"No haha, eipä ollu. Blind channel" Naurahdan. "MITÄ!" Y/n huudahtaa ja oikein pomppaa ylös. "Joo? Mitä siit?" Kysyn ihmeissään. "No siis en tajunnu et oot siinä? Kuuntelen teijän musaa niinku joka päivä! Oon suorastaan fani!" Y/n sanoo edelleen suu ammollaan. "Haha eikä! Haluuks et mä esittelen sut muille?" Kysyn. "Mitäähh! Se ois mahtavaa!" Y/n vastaa. Lähdemme kävelemään vessojen vierestä pois.Y/n:in pov:
En oikeesti kestä. Saan nähä muut jätkät. Ihan best. Oleatan että me lähetään tiskin oikeelle puolelle, i mean siel on kaikki. Lähden kävelemään sinne suuntaan. "Y/n väärä suunta" Olli sanoo ja kävelee samalla kohti tiskin vasenta puolta. "Mut toihan on-" aloitan.
"Joop, vip puoli" Olli sanoo. Olen aivan ihmeissäni, suuni loksahtaa auki. "Tuu jo idiootti" Olli naurahtaa ja lähtee taas kävelemään kohti tuota vip paikkaa. Juoksahdan Ollin perään. Käännymme kulman taakse, näen muut jätkät istumassa sohvilla. Olli istahtaa sinne. En oikeestaan oo hirveesti tutkinu noita bändin jäseniä, oon lähinnä vaan kuunnellu musaa. En siis tiedä heidän nimiään yms.Olli istui sohvalle jolla istui joku blondi kiharatukkainen poika ja mustatukkainen pörröpää. Toisella sohvalla vastapäätä istui joku ruskeapitkätukkainen jätkä, vaaleabrunepitkätukkainen jätkä ja ruskealyhyttukkainen jätkä. Istun Ollin viereen. Jätkät näyttävät hämmentyneeltä, he katsovat vuorotellen Ollia ja minua. "Wait onks Ollil muija?" Blondi ns hattarapää sanoo.
"Haha näköjään!" Brune pitkätukkainen jätkä vastaa. "Ei ei eiii! Tää on mun paras kaveri,
Y/n!" Olli naurahtaa. Jätkät katsovat Ollia.
"Anteeksi kovasti, paras tyttöpuolinen kaveri" Olli korjaa. "Dääm" Mustatukkainen pörröpää sanoo. Lyhyttukkainen brune ojentaa minulle kätensä, tartun hänen käteensä. "Kiva tutustuu Y/n" Hän sanoo. Kättelen muitakin jätkiä.
"No Y/n, kerro itestäs jotai!" Blondi hattarapää sanoo. "Mmm no oon 26v, muutin tänne just, kuuntelen teijän musaa tosi paljon, osaan laulaa xd, noo en tiiä eipä ihmeempii" Kerron.
"Uu kiva!" Pitkätukkainen brune sanoo. "Shit oltiimpa me tylyjä, oon Aleksi" mustatukkaien pörröpää sanoo. "Oon Niko" pitkätukkainen brune sanoo. "Moii oon Joel" pitkätukkainen valeeabrune sanoo. "Oon Joonas, mut kaikki sanoo Porko" Blondi hattarapää sanoo. "Ja mä oon Tommi" Lyhyttukkainen brune sanoo.
"Okei kiva tutustuu teihi" Sanon hymyillen.
"Sanoisin et nyt on aika tutustuu salaisuuksilla" Joel huudahtaa. "Mitä sä meinaat?" Niko kysyy. "Kysytää kysymys, jos et vastaa ni tarjoot kaikil shotit" Joel naurahtaa.
"Uu loistava idea" Huudahdan. "Joo tehään nii!" Ollikin innostuu.
——————————————————————————Ookei se ois sit uutta osaa!
BINABASA MO ANG
Just how it feels // Joel hokka
Teen FictionOlet Y/n, tunnet yhden bc jätkän entuudestaan. Alat hengata jätkien kanssa ja pikkuhiljaa alat ihastua Hokkandeerukseen.