Y/n:in pov:
Saatana. "Hehehehehehheh...mitennii??" Kysyn hermostuneesti. Olli ottaa puhelimen käteensä ja scrollaa Joelin ig:tä, samalla esitellen sitä kuinka olen tykännyt Joelin jokaisesta kuvasta. "Aaa, no tykkäilinpähä vaa" vastaan. "Y/n" Olli sanoo ja katsoo minua kysyvästi. "Muuten. Vain." Sanon taas. "Kai sä tiiät et oot paska valehtelija" Olli sanoo. "Enhä oo" Vastaan. "Mä tunnen sut Y/n" Olli naurahtaa. "No fine. Mun kaveri katteli mun puhelinta ja tykkäili niistä" Valehtelen. "Aa, minkä niminen kaveri?" Olli kysyy hymyillen.
"Eeömm.....se...öö..Rrrr....rai....raisa" Mumisen hymyillen. "Älä puhu paskaa. "No mä olin eilen Joe-......Raisalla ja-" Olen sanomassa mutta Olli keskeyttää minut. "HA! Mä tiesin!" Olli huudahtaa. "Vittu" Sanon.Ollin pov:
Nousin ylös sohvalta ja aloin tanssia. "Y/n oli Joelilla, Y/n tykkää Joelista, Y/n tykkäilee Joelin pidattomista kuvista" Laulelen ja tanssin. "Turpa kii" Y/n naurahtaa. "No mitäs Joelilla?" Kysyn. Y/n varmaa luulee et oisin vihanen, mut oikeesti oon iha vitu ilone jos Y/n tykkää Joelista. "Ei mitään..." Y/n sopertaa.
"Joo joo, kertois jo" Huudahdan ja hörppään bisseä. "No me juteltiin" Y/n aloittaa. "Syötiin" Y/n mumisee. "Ja nukuttiin" Y/n lipsauttaa.
"MÄ TIESIN, SÄ OLIT SIELLÄ YÖTÄ" Huudan täyttä kurkkua ja alan twerkata.
"Saatana" Y/n huudahtaa. Virnistän.
"Nukuiks sä sohvalla? Lattialla?" Kyselen.
"J.....li... v...r...sä" Y/n mumisee niin ettei siitä saa selvää. "Mitä?" Kysyn. "Joe... vie...ssä" Y/n mumisee taas niin ettei siitä saa selvää.
"Mitäh??" Kysyn kovaan ääneen. "Joelin vieressä" Y/n sanoo vähän kovempaan ääneen ja laittaa sitten käden suulleen.Y/n:in pov:
"Voi helvetti" Kuiskaan. "Ei vit-" Olli sanoo.
Ei kai se tajunnu? Ei se voinu tajuta.
Ei se nii fiksu oo. Voi helvetti.
"Y/n....ei vittu" Olli sanoo pidätellen naurua.
"Panitteks te" Olli kysyy. "Eeeeeii?!!" Huudan.
"TE PANITTE" Olli huutaa. "Ehh...." Suustani pääsee.Näen yhtäkkiä kun Olli kaivaa puhelimen esiin.
"Mitä sä teet?" Kysyn. Olli ei vastaa.
Hän kääntää puhelimen pois päin minusta.
Yhtäkkiä kuulen. *tuut...tuut...tuut*
Ihan kuin Olli soittaisi jollekkin. EI!
"Moro" Kuuluu tuttu ääni puhelimessa.
Vitun perse. Se on Joel. Laitan pääni viltin alle.
Häpeän. "Y/n moi" Puhelimesta kuuluu.
Nostan pään peiton alta. Olli oli kääntänyt puhelimen kuvaamaan mua. Olli kääntää puhelimen takaisin. Hän virnistää Joelille.
"SÄ JA Y/N PANITTE" Olli huutaa innoissaan.
Joelin ilmeestä voi päätellä ettei hän ollut iloinen tämän asian paljastumisesta."Y/n...meijän piti kertoo
kasvotusten et ollaan yhessä" Joel sanoo puhelimessa." Joel sanoo. VITTU. "TE OOTTE YHESSÄ??!!!" Olli huutaa. "Saatana" Joel sanoo. "Eli sä et kertonu?" Joel sanoo häpeissään. "En..en kertonu" Vastaan nauraen.
"Sä et sit sano jätkille viel mitään" Joel sanoo.
"Myöhäistä" Olli sanoo nolona. EI HELVETIN PERSE, MITÄ SE TEKI. Nappaan puhelimeni käteen, ja näen sen....
——————————————————————————Ja se ois taas uutta osaa.
VOUS LISEZ
Just how it feels // Joel hokka
Roman pour AdolescentsOlet Y/n, tunnet yhden bc jätkän entuudestaan. Alat hengata jätkien kanssa ja pikkuhiljaa alat ihastua Hokkandeerukseen.