Ollin pov:
Aijomme siis tutustua pelaamalla hauskaa peliä. "Ookoo kenelt kysytää ensi?" Porko kysyy. "Öö kysykää vaik mult" Niko sanoo.
"Ok Niko, kuka bändi jäsenist on ärsyttävin kännis" Tommi kysyy. "Haha, helppo, Joel" Niko nauraa. "True!" Porko jatkaa. "Ok ömm Joel, millo viimeks oot pannu jotai muijaa?" Porko kysyy. "Haha, otetaas shotit" Joel huudahtaa. Hän alkaa heiluttaa kättään jollekkin baarimikolle. "Hei tuos 7 shottii" Joel huutaa, pian meille tuotiinkin laiutanen jossa oli seitsämän shottia. "Oke kaikki....3...2....1....JUOKAAA!" Huudan. Kaikki vetävät shotit ykkösel. "Uuhh en ookkaa juonu shottei aikoihi" Y/n sanoo. "Oliks vähä vahvaa" Naurahdan. Kaikki alkavat nauraa vähän.
"Okei no tomppa, onks sul tyttöystävää?" Aleksi kysyy. "Hei tuokaas 7 shottia" Tommi huudahtaa. "What the fuck man" Niko naurahtaa ja "lyö" tommia käsivarteen. Kaikki nauravat taas. Meille tuodaan taas shotteja ja me vedetään ne ygösel ofc. "Hmm okei Porko, mikä on sun mielipide Y/n:istä?" Kysyn. "No onha se iha söpö" Porko vastaa hymyillen. "Uuuu" Sanon ja tuuppaan häntä vähän. "Joel! Onks sul ihastusta?" Porko kysyy. "Joo ja nyt niitä shotteja!" Joel huutaa. "Tuokaas taas 7 shottia" Joel huutaa.Y/n:in pov:
Ok sieltä niitä shotteja taas tulloo. Meille tuodaan 7 shottia, again. "Ja 3..2..1...JUOKAA"Joonas huutaa. Jep, se Joonas joka sanoi minua söpöksi. "No Y/n, onks kukaa jätkist hyvännäköne?" Joel kysyy minulta. Joo fuck tuohon en kyllä aijo vastata. "Joo en helvetissä vastaa" Sanon ja väännän naamalleni vittuilevan hymyn. "TUOKAA SAATANA NIITÄ SHOTTEJA" Huudan. Se taisi olla jo selvää kaikille työntekiöille että he tuovat 7 shottia, no niinhän he toivat. Siitä sitte taas lähtölaskennalla vähäsen viinaa. Pakko myöntää että nyt alkoi jo vähän tuntua. "Okei Olli, ooks koskaa miettiny et tykkäisit Y/n:istä?" Aleksi kysyy Ollilta. Olli kääntyy katsomaan minua. Vain yksi sana kiusallista!
"Ookoo äijät, nyt tarjoon kunnol shottei koska en aijo vastaa ikinä tuohon" Olli sanoo. "TUO 21 SHOTTIA!" Olli huutaa. Kaikki repeävät nauramaan. Meille tuotiin shotit ja aloimme laskea. "Okei 3...2...1...JUOKAA" Aleksi huutaa.
No otin siitä sitten shotit, ja kulautin sen kurkkuuni. Tartun toiseen kuppiin ja vedän senkin. Ooff nyt tuntuu. No otan vielä viimeisen kupin käteeni ja vedin sitten senkin. Oli vähän hassu olo, vitut siitä. "Hei TyYpiT MeNNäÄn TaNSsImAan" Huudan kaikille. No siirryimme sitten tanssilattialle."WoOp wOOp" Niko huudahtaa ja alkaa tanssimaan jotain. "OkEi TaNSiTaaN" Niko huutaa. Aloimme kaikki tanssia niin kuin vammaiset apinat. Oli kyllä hauskaa. "Hei boyys kattokaa" Huudan täysin. Riisun nahkatakkini ja heitän sen meidän vip penkeillemme. "Woohoo go bestfrienndd" Olli huutaa. "Jeeess" Niko huutaa. Alan tanssia jotain strippariliikkeitä. Ympärilleni alkaa kerääntyä ihmisiä sitten....
————————————————————————————Joo, muistakaas antaa tähtiä! Kertokaa myös ihmees mitä tykkäätte!
Oon nyt kirjottanu täst viel 6 osaa valmiiks ni julkasen nyt aika usein😅
ESTÁS LEYENDO
Just how it feels // Joel hokka
Novela JuvenilOlet Y/n, tunnet yhden bc jätkän entuudestaan. Alat hengata jätkien kanssa ja pikkuhiljaa alat ihastua Hokkandeerukseen.