Y/n:in pov:
Näen kuinka Olli nappaa puhelimensa ja näppäilee jotain. VOI VITTU. Kuulen saman äänen kun vähän aikaa sitten. *tuut tuut tuut*. "Moi" Kuuluu tuttu ääni. Voi helvetti. Olli soitti Nikolle. "Olli soititko sä just Nikolle?" Kysyn pienessä paniikissa Ollilta. "En tietenkään" Olli vastaa. Huokaisen syvään helpotuksesta. "Soitin koko bändille" Olli hihkaisee ja kääntää puhelintaan. Näen kaikki bändin jäsenet Ollin puhelimen näytöllä. "No Olli, mikä meno?" Aleksi kysäisee. "ON UUTISIA" Olli huutaa täyttä kurkkua. Joel katsoo Ollia hämillään. Minä puolestani arvaan jo, että hän sanoo jotain minuun ja Joeliin liittyvää, taas. "No" Tommi kysyy uteliaana. "Y/N SANO ET JOEL OLI LOISTAVA PANEMAAN" Olli huutaa.
Nousen äkkiä ylös, nappaan kamani ja painelen ulos Ollin kämpästä. Mä tajuun et toi oli tavallaan läppää, mutta toi menee yli. Ollin pitäis tajuta, että jos mä oikeesti kerron mun seksielämästä sille niin se on henkilökohtaista, eikä se voi vaan soittaa ja kertoo koko bändille. Joel varmaan vihaa mua nyt.
Mä tykkään Joelista. Mä rak-... ei en voi vielä sanoo noin. Kuitenkin mä tykkään siitä. Oon tällä hetkellä niin vihanen Ollille!! Okei....
Olin sammuttanut puhelimeni ja päätin että koska olen melkein kotona, olisi aika laittaa puhelin päälle. Painan puhelimeni päälle.
Viisi vastaamatonta puhelua, kolme ollilta, yks Joelilta, yks Nikolta. 13 viestiä, 10 ollilta, kaks Joelilta ja yks A..Aleksilta? Okei. "Aika avata viestit Y/n" Tokaisen ääneen. Katson ensin Ollin viestit.Viestit ollilta:
Y/n, sori
En ois saanu sanoo tota!
Oon pahoillani!!!
Y/n vastaa jooko!
Ootko okei?
Y/N
Alan koht huolestua! On menny puol tuntii
Oon oikeesti pahoillani!!
Oot mulle tärkee enkä haluu menettää sua!
Y/N KILTTIJep, Olli taitaa oikeesti olla pahoillaan. Ihan oikein. Haluun antaa anteeks, mut...en tiiä.
Avaan vielä Joelin ja Aleksin viestit.Viestit Joelilta:
Ootko okei?
Voidaanko puhuu?Viesti Aleksilta:
Olli teki väärin, mutta se on tosi surullinen, jos mitenkään voit niin soita sille.Joo ei ikinä. En todellakaan oo soittamassa kummallekkaan. Vaikka toisaalta se ois ehkä paras vaihtoehto. No jos jollekkin soitan ni Joel..... En mä voi! Sanoin et se on loistava sängyssä...... No soitan sit Ollil..... Se kerto sen jutun Joelille? Äh en voi soittaa kenellekkään.
Mitä mä teen!!! Okei ihan sama. Teen sen.
Nostan puhelimeni ja näppäilen numeroja näytölleni. Painan soita nappia. *tuut tuut tuut* puhelin alkaa soittaa.
———————————————————————————Nooh, mitäköhän tapahtuu? Mitä veikkaatte kenelle Y/n soittaa?
DU LIEST GERADE
Just how it feels // Joel hokka
JugendliteraturOlet Y/n, tunnet yhden bc jätkän entuudestaan. Alat hengata jätkien kanssa ja pikkuhiljaa alat ihastua Hokkandeerukseen.